Moet je dus verstand van muziektheorie voor hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Braddie het volgende:
Leuk dat Guitar Pro hoor, alleen vervelend dat ik het nooit zo goed krijg als ik zelf wil, de tabs ingeven gaat prima, maar zie het dan maar eens fatsoenlijk te krijgen met maatlengtes en tempo`s en dergelijke.
Tot nu toe is het zo omslachtig ... Ja ik heb een riffje getabbed, ok.. volgende stap, het riffje opnemen op de telefoon zodat je niet vergeet hoe het ging
Ja, ik weet wel 8e noten 16e noten rust etc F sleutel G sleutel...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Moet je dus verstand van muziektheorie voor hebben.
Coolquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerste optreden met nieuwe band gedaanwas erg tof. Toch de goeie keuze gemaakt.
En waar zijn de mics?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een, de Dean. Twee voor reserve, en die bas is reserve. Akoestische, want je weet maar nooit! Die blauwe akoestische en sunburst niet meetellen.
Brian komt morgen pasquote:
Marshallquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuw gitaarpodium hoekje
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuw gitaarpodium hoekje
[ afbeelding ]
ooh dat zit zoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh omdat ik de andere gitarist aflos en we nu optredens half om half spelen maar wel allebei natuurlijk met onze eigen set. Dus het wordt niet tegelijk gebruikt. Of de line6 of de pedalen dus
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel video zien van het proces!
Als Brian toch met spul moet slepen jullie kant op, kan hij net zo goed zijn camera meenemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 06:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Misschien doe hij dat ook wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als Brian toch met spul moet slepen jullie kant op, kan hij net zo goed zijn camera meenemen.
Ja, dat is waar. Taalbarrière, drummers die je niet zachter kunt zetten, eigenwijze zanger (of valt dat tegenwoordig wel mee?)....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien doe hij dat ook wel.
Wil hem nuet teveel pushen, hij krijgt het nog moeilijk genoeg
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |