Dat komt wel dichter in de buurt.quote:
Ligt eraan als je weet hoe de schema's moeten dan is het wel makkelijk jaquote:
Silvertone was het huismerk van Sears Roebuck voor hun platenspelers, radios, gitaren etc. Die werden door verschillende fabrieken gemaakt. Danelectro, National en Harmony en waarschijnlijk elke fbriek die ze goedkoop kon leveren. Nu is de naam het eigendom van Samick. Maar het zijn altijd verschillende fabrikanten geweest, dus wat ze aan die naam hebben? Het is als het kopen van de naam van het huismerk van de Neckermann Catalogus.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef brother52 het volgende:
Silvertone is toch ook nog een tijdje van Samick geweest? Schijnt nu weer zelfstandig te zijn.
Dat is gewoon best wel geniaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Vanmiddag op een aircooled Volkswagen meeting op de boulevard van Scheveningen liep deze band rond, vrij geniaal
En dat te bedenken dat ik helemaal niet voor die meeting naar de Pier zou
Hoeveel gitaren denk je nodig te gaan hebben?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Klaar voor de opnames morgen!
[ afbeelding ]
Heb je de powersoak er niet tussen hangen?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Klaar voor de opnames morgen!
[ afbeelding ]
Een, de Dean. Twee voor reserve, en die bas is reserve. Akoestische, want je weet maar nooit! Die blauwe akoestische en sunburst niet meetellen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hoeveel gitaren denk je nodig te gaan hebben?
Nog niet, eerst kijken hoe het gaat. Ligt er wel bij natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de powersoak er niet tussen hangen?
Moet je dus verstand van muziektheorie voor hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Braddie het volgende:
Leuk dat Guitar Pro hoor, alleen vervelend dat ik het nooit zo goed krijg als ik zelf wil, de tabs ingeven gaat prima, maar zie het dan maar eens fatsoenlijk te krijgen met maatlengtes en tempo`s en dergelijke.
Tot nu toe is het zo omslachtig ... Ja ik heb een riffje getabbed, ok.. volgende stap, het riffje opnemen op de telefoon zodat je niet vergeet hoe het ging
Ja, ik weet wel 8e noten 16e noten rust etc F sleutel G sleutel...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Moet je dus verstand van muziektheorie voor hebben.
Coolquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Eerste optreden met nieuwe band gedaanwas erg tof. Toch de goeie keuze gemaakt.
En waar zijn de mics?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een, de Dean. Twee voor reserve, en die bas is reserve. Akoestische, want je weet maar nooit! Die blauwe akoestische en sunburst niet meetellen.
Brian komt morgen pasquote:
Marshallquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuw gitaarpodium hoekje
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nieuw gitaarpodium hoekje
[ afbeelding ]
ooh dat zit zoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh omdat ik de andere gitarist aflos en we nu optredens half om half spelen maar wel allebei natuurlijk met onze eigen set. Dus het wordt niet tegelijk gebruikt. Of de line6 of de pedalen dus
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel video zien van het proces!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |