luister dat nieuwe album van ze eens dan, die is nog beterquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Eindmix shit klaar, straks de track insturen
Brian
had ze al 3 jaar liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Dus stereojacks [laten] monteren. Of volgende keer beter opletten wat je koopt
Maakt het bespelen makkelijker orso...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er eigenlijk zo baas aan jumbofrets?
Mijn handen zijn al bijna te klein voor gewone.
Ik vind het overpriced, een Gibson Les Paul Custom bijvoorbeeld, zijn die echt 2500-3000 euro waard?, naar mijn mening nie, haal er maar 1000-1500 af..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Dit soort nonsens wat je uitkraamt is precies de reden waarom niemand, maar dan ook echt niemand, enige waarde hecht aan iets wat je zegt.
Omdat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maakt het bespelen makkelijker orso...
Grotere Frets zijn voor prettiger voor grote mannen handen enzoquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grotere Frets zijn voor prettiger voor grote mannen handen enzo
Iemand zoals Tiny Tim had echt kleine handen(vandaar de Ukelele) Maar Brian May had dan weer grote handen, vandaar dat de Brian May ook Jumbo Frets heeft volgens mij.
In mijn ervaring zit er een gigantisch verschil tussen gitaren van 200 en pakweg 900 euro. Daarboven tot de 1500 loopt het kwalitatief langzaam op. Maar daarboven betaal je niet zozeer meer voor kwaliteit maar een stuk exclusiviteit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het overpriced, een Gibson Les Paul Custom bijvoorbeeld, zijn die echt 2500-3000 euro waard?, naar mijn mening nie, haal er maar 1000-1500 af..
Ah oke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
Jumbofrets zijn voor eindbazen soberso. Of je nou kleine of grote handen hebt boeit niks.
Ligt er maar net aan wat je fijn vind spelen.
Nee jij moet hem zonodig weer proberen te dissen terwijl je minstens zo hard faaltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Op zich praat Braddie geen onzin, het is alleen logica die iedereen wel heeft; het is obvious dat iemand met kleine handen ook liever op iets met kleinere frets speelt.
[..]
Ah oke.
Oke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee jij moet hem zonodig weer proberen te dissen terwijl je minstens zo hard faalt
Apart. Heeft opzich wel iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In de krochten van marktplaats vind je af en toe ook wel eens wat leuks. Zoals mijn ¤75 Lespaulocaster:
[ afbeelding ]
bakkes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee jij moet hem zonodig weer proberen te dissen terwijl je minstens zo hard faalt
Ah oke, duidelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef klaaskippegaas het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/f(...)Wat-zijn-JUMBO-FREDS
Hee ik fix die shit zelf wel hè, nu lijk ik zo'n hulpeloos hertje.quote:
mensen die niet uit brabant komenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik leer nog liever gitaarspelen van Braddie dan dat ik naar brabant zou gaan..
Tuurlijk niet. Het is alleen dat dat laaste stukje kwaliteit gewoon een stuk meer kost om te maken. (dat zie je echt bij zoveel dingen terug, ik kan me niet voorstellen dat dat bij gitaren anders zou moeten zijn.)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In mijn ervaring zit er een gigantisch verschil tussen gitaren van 200 en pakweg 900 euro. Daarboven tot de 1500 loopt het kwalitatief langzaam op. Maar daarboven betaal je niet zozeer meer voor kwaliteit maar een stuk exclusiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |