quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
Jezus man autist, ze willen alleen maar helpen, als ze dat bij mij doen zeg ik gewoon dat ik alleen maar even rondkijk en dan laten ze me gewoon met rust.
Dat zeg ik ook, en dan laten ze mij niet met rust.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
Jezus man autist, ze willen alleen maar helpen, als ze dat bij mij doen zeg ik gewoon dat ik alleen maar even rondkijk en dan laten ze me gewoon met rust.
Man rot op, ik had wel gedoneerd maar ik ga niet shorts kopen speciaal voor die slippers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef sinepedraap het volgende:
TS is een gier en mekkert om de prijzen, doneer gewoon een beetje aan de kassa is de normaalste zaak van de wereld en nieuwe slippers zijn ook mooi meegenomen.
Ja stel je voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Taperol het volgende:
Of van die medewerkers die aan je vragen hoe het met je gaat wanneer je binnen komt.
waarom doneer je dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Man rot op, ik had wel gedoneerd maar ik ga niet shorts kopen speciaal voor die slippers.
Alsof dat geld echt naar KIKA gaat.Dat is gewoon profita.
Ah ok, dan is het wel terecht, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, en dan laten ze mij niet met rust.
En heel veel mensen vinden het irritant. Heeft niks met anti sociaal zijn te maken.
Die medewerker zei dat 20 cent ofzo naar KIKA gaat, en ik wil niet gierig overkomen. 20 cent is toch wat he...quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Barbapapamama het volgende:
als ze zo irritant gaan doen dan ga ik gewoon weg en kom ik nooit meer terug
Wat willen ze dat ik zeg? Alsof ze geïnteresseerd zijn in mijn levensverhaal, niks mis met een normale groet.quote:
helaas ben je dat blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die medewerker zei dat 20 cent ofzo naar KIKA gaat, en ik wil niet gierig overkomen. 20 cent is toch wat he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |