Ja, zeker doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef MissyS het volgende:
We fietste altijd veel samen, grote tochten van 20- 30 km. Maar dat zijn we ook steeds minder gaan doen, te weinig energie daarvoor (dus niet alleen zijn libido hoor maar ook steeds minder energie voor andere fysieke activiteiten). Maar is zeker wel de moeite waard om weer vaker te fietsen, ze zeggen wel eens dat je daar weer meer energie van krijgt, toch?
ik denk inderdaad dat het een combi is van slechte eten, drinken en conditie die zijn libido de das om doet. Misschien nog tips wat wel en wat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:37 schreef B-FliP het volgende:
Tja, t is waarschijnlijk een combinatie van werk, eten en conditie, en niet te vergeten genoeg slaap!.. Als ik erg veel stress heb van mn werk of t weinig slaap heb gehad is mijn libido ook minder. Dan voel ik dat ik wel wil maar dat mn lichaam eigenlijk te weinig energie heeft om lekker los te gaan. Ik ben dan ook erg snel afgeleid en het sensatiegevoel in mijn huid/lichaam is dan minder..
Je kan een chronisch slaaptekort opbouwen door structureel te weinig te slapen.. Je hebt je biologische klok dan zo ontregelt dat te weinig slaap als voldoende aanvoelt, maar eigenlijk niet voldoende is. En tja, natuurlijk kan je het een handje helpen met leuke lingerie en zelf initatief nemen, wellicht wat stimulerende videobeelden erbij (die je zelf ook stimulerend vind) maar genoeg energie is belangrijk..
Dat werkt goed, plus het duurt ook langer dan 2 minquote:
exact dit, gewoon dat lichaam weer wakker makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Een optie om samen te sporten? Krijgen jullie beiden energie van, kunnen jullie je stress kwijt etc. Om nou naar de kruiden en andere troep te graaien..
ja, als een stukje fietsen al te veel moeite is seks dat ook snel he..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef MissyS het volgende:
We fietste altijd veel samen, grote tochten van 20- 30 km. Maar dat zijn we ook steeds minder gaan doen, te weinig energie daarvoor (dus niet alleen zijn libido hoor maar ook steeds minder energie voor andere fysieke activiteiten). Maar is zeker wel de moeite waard om weer vaker te fietsen, ze zeggen wel eens dat je daar weer meer energie van krijgt, toch?
dit, meestal als de conditie beter wordt en mensen minder stress hebben / het minder druk hebben komt het verlangen naar seks zelf weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Een optie om samen te sporten? Krijgen jullie beiden energie van, kunnen jullie je stress kwijt etc. Om nou naar de kruiden en andere troep te graaien..
Dat jullie minder energie hebben komt ook juíst door het ongezonde eten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef MissyS het volgende:
Waar komt toch die gedachte in dit topic vandaan dat fietsen (op bejaardetempo) of wandelen sporten is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat jullie minder energie hebben komt ook juíst door het ongezonde eten.
Wanneer je weer een gezond eetpatroon hebt, zul je merken dat jullie energieniveau ook stijgt.
Daarbij lekker gaan sporten idd, fietsen, wandelen o.i.d.
Het gaat erom dat ze wat meer moeten bewegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar komt toch die gedachte in dit topic vandaan dat fietsen (op bejaardetempo) of wandelen sporten is?
Denk het niet... vaak zorgt dat juist voor een opleving in de relatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |