Ik hoop dan wel de rechter op de onderste foto..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar hoe ziet de gemiddelde slet er nou uit in holly? Ik neem aan zoals die twee op de onderste foto?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar hoe ziet de gemiddelde slet er nou uit in holly? Ik neem aan zoals die twee op de onderste foto?
Ik hoop het ook inderdaad. Die linker is trouwens ook een klassiek schoolvoorbeeld van een slet. Niet knap, maar toch tenminste drie jongens op een avond, waar ze zich door de laatste laat neuken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel de rechter op de onderste foto..
Jij kent meloewa in het echt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik kom misschien en neem dan Meloewa mee
Als de tent daar vol zit met 16 jarige meisjes die er zo uitzien! Dan zie je mij alleen aan het begin van de avondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook inderdaad. Die linker is trouwens ook een klassiek schoolvoorbeeld van een slet. Niet knap, maar toch tenminste drie jongens op een avond, waar ze zich door de laatste laat neuken.
@Piethur: precies dat had ik verwacht.
Gaan we Het Kanon meester makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef haan33 het volgende:
Ik laat jullie mij dance/hosselskills laten zien!
Waarom spreken we niet gewoon af in Groningen. Ook heel veel gewillige jonge studentes en minder petjes tuig. Dan hoeven ik, Rickogun en Buffalo-Soldier niet zo lang te reizenquote:
haten op oussie en stevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik wil best een meet maar dan niet met losers en al helemaal niet in Holly
Klinkt ook goed om eerlijk te zijn. Ik moet Groningen eens een keer gaan verkennen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waarom spreken we niet gewoon af in Groningen. Ook heel veel gewillige jonge studentes en minder petjes tuig. Dan hoeven ik, Rickogun en Buffalo-Soldier niet zo lang te reizen
Groningen, beste uitgaansleven van Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Klinkt ook goed om eerlijk te zijn. Ik moet Groningen eens een keer gaan verkennen.
Verkeerde conclusies trekkenquote:
Volgende keer in Groningen, deze gaat over Holly in rotjeknor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waarom spreken we niet gewoon af in Groningen. Ook heel veel gewillige jonge studentes en minder petjes tuig. Dan hoeven ik, Rickogun en Buffalo-Soldier niet zo lang te reizen
Groningen nog nooit verkend? Ben op veel plekken uit geweest maar mijn stadje blijft toch de bestequote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Klinkt ook goed om eerlijk te zijn. Ik moet Groningen eens een keer gaan verkennen.
Excuus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgende keer in Groningen, deze gaat over Holly in rotjeknor.
alles in randstad vindi k goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Verkeerde conclusies trekken
Waarom niet gewoon afsprekn in Den Haag, rotterdam is pauperstad.
edit tbv Pharkus: niet in DH, gaat over roffa.. iig: Holly
LARPENquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef ikjijallebei het volgende:
Waarom holly,is er in R'dam geen groot bos / park ofzo waar we met zijn allen wappie in rond kunnen lopen? Komen meteen de beste verhalen naar boven bij iedereen.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef ikjijallebei het volgende:
Waarom holly,is er in R'dam geen groot bos / park ofzo waar we met zijn allen wappie in rond kunnen lopen? Komen meteen de beste verhalen naar boven bij iedereen.
Ik heb het dan ook al ontelbare keren gedaan, piye zou ik overigens ook wel eens willen meeten, lijkt me wel een aardige kerel.quote:
Frank_Drebin en Id_do_her ben ik wel erg benieuwd naar. Heb zo'n gevoel dat Id_do_her echt zo'n kneitertje relaxte vent is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook al ontelbare keren gedaan, piye zou ik overigens ook wel eens willen meeten, lijkt me wel een aardige kerel.
Nee joh dit is internet maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar als je geen holly-meet zou organiseren, wat dan? Gaan we dan topics bespreken, en elkaar afbekken omdat we elkaars topics hebben afgezeken.
Of hapje eten, je hebt er vlakbij zo'n Ribhouse of zo zitten .quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Maar goed jullie kunnen altijd eerst wat indrinken in een kroeg voor dat de hosselaars in Holly hun moves laten zien.
Nog nooit naar zo'n meet geweest, dus ik vroeg het me af.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:26 schreef ThaTim het volgende:
Ik houd dit topic toch even in de gaten, misschien kom ik nog wel
Ik heb bij jou een beeld voor me als asoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Frank_Drebin en Id_do_her ben ik wel erg benieuwd naar. Heb zo'n gevoel dat Id_do_her echt zo'n kneitertje relaxte vent is.
Met jullie 2 zou ik wel willen meeten o.a.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:32 schreef haan33 het volgende:
Ik kom wel, en misschien wilt Piye ook wel mee
zorg ik ook wel dat hakunamatafaka komtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
JIj anders ook niet, anders kom ik sws niet.
Klopt, probeer elkaar maar eens te vinden in zo'n club en vooral als je elkaar kent via een Forumquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef ThaTim het volgende:
Zoals Pharkus eerder zei, is het beter eerst ergens anders te meeten, om daarna de club te betreden full swag on.
Van tevoren even snoepen en dan na een half uurtje holly onveilig maken. Daarna afterparty met waterpijpquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef ThaTim het volgende:
Zoals Pharkus eerder zei, is het beter eerst ergens anders te meeten, om daarna de club te betreden full swag on.
Mocht ik komen, rijd ik sws met iemand vanaf mijn station mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, probeer elkaar maar eens te vinden in zo'n club en vooral als je elkaar kent via een Forum
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef amenth het volgende:
sowieso wordt aan als e onder 16 ben geen probleem bel mij ik praat portier om ken ze allemaal alleen x met die kale lange gevochte
Me neef brengt je voor 15euro overal heenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:49 schreef Katsumi het volgende:
Kan iemand mij in adam droppen erna? Heb geen autooooo
Geen auto hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:49 schreef Katsumi het volgende:
Kan iemand mij in adam droppen erna? Heb geen autooooo
Dat was Assen, sowieso Assenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef shaderon het volgende:
Laat maar, ik herrinner me een topic over een meet en toen kwam er maar 1 iemand. Sowieso de helft van de mensen in die lijst is aan het trollen
Dit dus wat een kut topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef shaderon het volgende:
Laat maar, ik herrinner me een topic over een meet en toen kwam er maar 1 iemand. Sowieso de helft van de mensen in die lijst is aan het trollen
Ja, kun je nog beter afspreken in een weiland bij Veghel of zo. Hollywood is wel leuk en kun je direct hosselen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:57 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dat was Assen, sowieso Assen
Terecht, wie wilt er nou meeten metquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef shaderon het volgende:
kan niet volgende week zaterdag welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef sthomass het volgende:
Anders gewoon gelijk vanavond naar holly.
http://dumago.nl/model/dannyhot/snapshots/?start=50&end=100quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Terecht, wie wilt er nou meeten metLamon
Hoek v holland bosssquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
Sowieso veel FOK!ers wonen in een straal van 30km bij Rotterdam, dus dat is sowieso een goeden plek
Sowieso langs de hoerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef squatt3r het volgende:
Hmm, als het thema hosselen is én Holly centraal staat twijfel ik even. Ik stel voor dat we daar starten, maar mogelijk uitwijken naar Perron oid, of Cinema als er dan toch hoeren moeten rondlopen, maar die zijn dan wat ouder! Vast ook feestje in Off Corso die avond?
Die stad glijdt ook steeds sneller afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn geen raamhoeren helaas.
Anders moet we naar Den haag gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die stad glijdt ook steeds sneller af
Haha ja, in Zweden zullen ze vast geen hoeren hebben. Misschien blonde hoer met blauwe ogen zoeken en gewoon bedragje lappen voor hem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef haan33 het volgende:
Zullen we gogosweden laten ontmaagden in holly?
Haten op Stevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoek v holland bosss
Maar mr. cooper en stevenmac
Alsof die ook komen dat zijn 12 jarige maagden![]()
![]()
Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet eigenlijk. Niet breed, maar toch meidengroepen afwerken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Piethur het volgende:
[..]
Haha ja, in Zweden zullen ze vast geen hoeren hebben. Misschien blonde hoer met blauwe ogen zoeken en gewoon bedragje lappen voor hem.
Mijn papa heeft veel geldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij er uitziet eigenlijk. Niet breed, maar toch meidengroepen afwerken.Goede looks, vlotte babbel?
wie ben jij dan weer?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoek v holland bosss
Maar mr. cooper en stevenmac
Alsof die ook komen dat zijn 12 jarige maagden![]()
![]()
Niemand nodigt de mods uit, straks praten we wat teveel met elkaar en dan gaan zij vertellen dat het niet mag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:07 schreef haan33 het volgende:
Als Pharkus en Ludo komen, slaan ze mij in elkaar
Haha, zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:09 schreef Piethur het volgende:
[..]
Niemand nodigt de mods uit, straks praten we wat teveel met elkaar en dan gaan zij vertellen dat het niet mag.
Wat moet je zeggen.. Ik ga meeten met mensen van een forum..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Zitten hier uberhaupt mensen die ECHT willen meeten? dus geen blaaskakerij, ik ben gewoon serieus en betrouwbaar als het aankomt op daadwerkelijk afspreken amar volgens mijb en ik de enige
ik wil ook best wel komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Zitten hier uberhaupt mensen die ECHT willen meeten en daadwerkelijk komen? dus geen blaaskakerij, ik ben gewoon serieus en betrouwbaar als het aankomt op daadwerkelijk afspreken amar volgens mijb en ik de enige
Ik kom sowieso, je hebt mijn woordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Zitten hier uberhaupt mensen die ECHT willen meeten en daadwerkelijk komen? dus geen blaaskakerij, ik ben gewoon serieus en betrouwbaar als het aankomt op daadwerkelijk afspreken amar volgens mijb en ik de enige
Nee hoor, Holly is 20 minuten met OV voor mij. Ben ook geen autist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Nee, maar je hebt wel een groepje mensen die elkaar wel redelijk kennen. Ik ken ook geen mensen die in OUD zitten of zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
shaderon.
Alsof iedereen elkaar kent op FOK! met hoeveel accounts die er zijn.
Ik brand mijn collectie voor jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:13 schreef luckass het volgende:
Voor mij ook kwartiertje OV. Ligt eraan wie er komen inderdaad.
Met Piethur kan ik het tenminste de hele avond over Audrey Bitoni hebben.
Woon jij ook in de stadsregio?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:13 schreef luckass het volgende:
Voor mij ook kwartiertje OV. Ligt eraan wie er komen inderdaad.
Met Piethur kan ik het tenminste de hele avond over Audrey Bitoni hebben.
Komt goed, ik en ikjijallebei fixen wel wat te snoepenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:13 schreef sthomass het volgende:
Sowieso moeten we dan wel de hele nacht doorgaan, aangezien er geen nachtbus gaat vanaf rotterdam naar mijn woonplaats.
Kom vanavond.quote:
Als jullie iets in juli organiseren wil ik best een keertje richting Rotterdam. Het is voor mij 1,5 uur reizen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom vanavond.
Maar tegenover Holly heb je een flekse shishalounge. Ga daar liever heen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wil ook best wel komenmaar dan moet ik wel zeker weten dat ik niet de enige ben
_!
Nochtans alleen maar in de R&B zaal. In de Dubstepzaal en house zaal wat minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die komt vast niet in de Hollywood, ja in de echte Hollywood.
Maar De Hollywood, ben er jaren geleden eens geweest. Toen waren er erg veel achterbuurtfiguren en petjeslui, nu nog steeds?
Achterlijke vraag misschien, maar is er ook nog hardcore of hardstyle zaal of uurtje? Kan ik altijd wel erg waarderenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Nochtans alleen maar in de R&B zaal. In de Dubstepzaal en house zaal wat minder.
2 uur reizen voor mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wil ook best wel komenmaar dan moet ik wel zeker weten dat ik niet de enige ben
_!
ja man daar ga ik altidj expre sdie hardcore sjonnies omver lope en dan gauw weeer weg daar wat een kut muziekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Achterlijke vraag misschien, maar is er ook nog hardcore of hardstyle zaal of uurtje? Kan ik altijd wel erg waarderen
Jawel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Achterlijke vraag misschien, maar is er ook nog hardcore of hardstyle zaal of uurtje? Kan ik altijd wel erg waarderen
Damn...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel.
Trouwens in de R&B heb je vaak van die 16-jarige zeugen zitten met natte legging en piercing die net zijn bevallen van een mokkakindje door een neger uit Beverwaard. Als je die niet kan fixen als nerd dan weet ik het niet..
Eh, ik ga alleen voor de mooie deernes in de zaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel.
Trouwens in de R&B heb je vaak van die 16-jarige zeugen zitten met natte legging en piercing die net zijn bevallen van een mokkakindje door een neger uit Beverwaard. Als je die niet kan fixen als nerd dan weet ik het niet..
Als je mooie 14-jarige chicks wilt fixen moet je naar de housezaal gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Eh, ik ga alleen voor de mooie deernes in de zaaldie zeugen zijn voor Gogozweden.
Jij bent onze begeleider. Aangezien je the Holly als je broekzak kent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je mooie 14-jarige chicks wilt fixen moet je naar de housezaal gaan.
Ik ben 16 geweest, dus toen was het aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij bent onze begeleider. Aangezien je the Holly als je broekzak kent.
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:07 schreef haan33 het volgende:
Als Pharkus en Ludo komen, slaan ze mij in elkaar
Ik ga ook mee (als het in juli is!!!).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben 16 geweest, dus toen was het aan.
Ik pleit ook voor een waterpijplounge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef luckass het volgende:
ik wil best meeten maar de holly is wel erg hoor
Het was bij mij vooral eigenbelang omdat Rotterdam een pokke eind weg isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
Iemand organiseert een meet en komt met een plan. Vervolgens gaan mensen zeiken dat ze willen meeten, maar dan wel in Groningen
Typisch wel
Niet zo naïef varkus er komt helemaal niemandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:38 schreef Pharkus het volgende:
Als je van plan bent te komen stuur ff een dm dan update ik de OP.
Ik ben sowieso van de partij, dus reken maar dat ik komquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet zo naïef varkus er komt helemaal niemand
ik ben te herkennen aan mijn roze polo met voorop "KLB-bazen" en achterop "Regelkoning".quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef haan33 het volgende:
Als iedereen een wit shirt aandoet met zijn FOK!naam geschreven daarop, herken ik jullie beter
Daar ben ik bang voor, maar ik heb een weddenschap achter de schermen lopen dat deze meet niet ging falenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet zo naïef varkus er komt helemaal niemand
Ik ben te herkennen aan 2 brunnettes aan elke kant van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:44 schreef luckass het volgende:
[..]
ik ben te herkennen aan mijn roze polo met voorop "KLB-bazen" en achterop "Regelkoning".
Bayern wordt het tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor, maar ik heb een weddenschap achter de schermen lopen dat deze meet niet ging falenVanavond ook al geld op Chelsea ingezet dus laat me dit in hemels naam winnen.
Dus 4 brunettes?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan 2 brunnettes aan elke kant van mij
Kom jij ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor, maar ik heb een weddenschap achter de schermen lopen dat deze meet niet ging falenVanavond ook al geld op Chelsea ingezet dus laat me dit in hemels naam winnen.
Van alle "meets" die georganiseerd worden zet jij je geld op een van Gulmez in de fucking Hollywoodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Van alle "meets" die georganiseerd worden zet jij je geld op een van Gulmez in de fucking Hollywood![]()
Nee ik mag nietquote:
Toch baas als het zou lukken!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Van alle "meets" die georganiseerd worden zet jij je geld op een van Gulmez in de fucking Hollywood![]()
en zn m3quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef haan33 het volgende:
Volgens mij herkennen we amenth aan de wietlucht
Mij herken je aan mijn bril en lichtgetinte huidskleur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik noteer je als misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hmm kk ver weg voor mij, wie wil een treinkaartje sponsoren in ruil voor een chimeid die ik dan meeneem?
Dan ga jij ff die PUA shit voordoen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hmm kk ver weg voor mij, wie wil een treinkaartje sponsoren in ruil voor een chimeid die ik dan meeneem?
Had je al toegevoegd geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:59 schreef ThaTim het volgende:
Noteer mij ook als misschien,Pharkus. Kans bestaat wel dat ik dan op vakantie ben.
ah, oke danquote:
daarom moeten er alleen toffe boys komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:06 schreef Piethur het volgende:
Maar al die nerdjes straks in een hoekje te hangen en dan achteraf zeggen dat een fantastische meet is en alles delen via Facebook
Straks is zo eentje als Haan33 (noem maar een naam, no offence) echt een loser eerste klas die niets zegt en cola drinkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef luckass het volgende:
[..]
daarom moeten er alleen toffe boys komen
Als jij een foto uploadt van jezelf met 'feyenoordfan92 is leipe g' dan kom ik zeker ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
haan33 is een kanon drinkende baas. maar je kan wel een beeld vormen op basis van de posts tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
Straks is zo eentje als Haan33 (noem maar een naam, no offence) echt een loser eerste klas die niets zegt en cola drinkt.
Ja, maar dat zegt niet zoveel vrees ik. Iedereen kan zich anders voor doen dan dat hij is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:12 schreef luckass het volgende:
[..]
haan33 is een kanon drinkende baas. maar je kan wel een beeld vormen op basis van de posts toch
Lekker boeiend, ik heb niet iedere week 3 chicks in m'n bed liggen, maar dat betekent niet dat ik een kansloze autist ben die nooit meiden aanspreekt..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niet zoveel vrees ik. Iedereen kan zich anders voor doen dan dat hij is.
Van jou weet ik bijvoorbeeld dat je een goede smaak kwa vrouwen hebt dus wij vermaken ons dan wel. Maar sommige doen me net iets te stoer
Niet? Losertje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik heb niet iedere week 3 chicks in m'n bed liggen, maar dat betekent niet dat ik een kansloze autist ben die nooit meiden aanspreekt..
Van mijn skills zal je mond open staanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben benieuwd hoe al die fokkers hosselen in een discotheek, ben bang dat er weinig van terecht komt. Al die casual jongetjes tussen de hippe chimeids latina's negerinnetjes en al dan niet meer.
Laat die getinte latina's mond maar openstaan, terwijl jij in de wc je schwanz in haar prille bekje deponeerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Van mijn skills zal je mond open staan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Laat die getinte latina's mond maar openstaan, terwijl jij in de wc je schwanz in haar prille bekje deponeerd.
Donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Ben al bezet, maar deze swaggerboy is een goede wingman![]()
Ik post bijna nooit, maar kom al jaren in KLB en wil dit toch wel meemakenZet me maar op misschien
Je staat er bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:08 schreef Baalhaar het volgende:
Hoezo sta ik nog niet op de lijst?![]()
Sowieso als de datum geprikt is met ze alle op skype meeten, ergens heb ik het gevoel dat die Gulmez en Ahmet of whatever een troll zijn
Als we nou gewoon van te voren gaan avondeten ofzo in de Bazaar, kunnen we daar met ze alle ook nog bespreken wat we eventueel daarna doen. Leren we elkaar ook meteen kennen, beetje indrinken. Het kan best zijn dat we gaan hosselen in Holly en dan na een paar uurtjes voor een andere club kiezen.
En als je bang bent dat de meet toch niet door gaat, dan neem je voor de zekerheid toch een paar maten mee.. Doe ik denk ik ook gewoon om er zeker van te zijn dat ik daar niet alleen sta
Als ik ook ga kan ik je eindelijk ontmoeten Amenth, mijn natte droom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
Thomas geen prob ik rij wel paar x heen enw eer n de m3 voor mense zndr vervoer r nie klage dat ik stoned en panja rondrij
als het in Groningen is, kom ik ook. Mits na de examensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit is Rotterdam. Maak je eigen topic voor Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Gaijin het volgende:
[..]
als het in Groningen is, kom ik ook. Mits na de examens
Dan zou ik sowieso komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Gaijin het volgende:
[..]
als het in Groningen is, kom ik ook. Mits na de examens
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef sthomass het volgende:
Het enige nadeel voor mij is dat de bussen pas weer om 9u 's ochtends gaan.. Voor de rest is het maar 30-40 min. reizen voor mij..
Klopt, is de vrijdag in Rotterdam wel leuk dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
Graag op een vrijdag. Dan hoef ik alleen op de terug weg voor het OV te betalen.
We gaan dan niet bezuinigen, minstens 100euro p.p. uitgeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
Graag op een vrijdag. Dan hoef ik alleen op de terug weg voor het OV te betalen.
Dan op een donderdag. Tis toch vakantie, wat tevens betekent dat je enkel 40% korting krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
Weet ik niet nog nooit uitgeweest in Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, is de vrijdag in Rotterdam wel leuk dan?
Denk dat je sowieso voor een bepaalde periode in de zomer voor het OV moet betalen toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dan op een donderdag. Tis toch vakantie, wat tevens betekent dat je enkel 40% korting krijgt.
Ik, jij, gulmez, amenth, haan, steven, hakunamatafaka wie nog meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef luckass het volgende:
[..]
daarom moeten er alleen toffe boys komen
Kun je mij niet ophalen met m3, Amenth. maak niet uit dat je panja achter stuur zit, zolang ik maar zonder schedelfractuur eruit kom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef amenth het volgende:
Vrijdag is gaar man kzweer beter zaterdag heb je ook nachtbusse enzoe n ga gwn zwart met trein
nachtbus is kkgarpig vorig week ginge nmense gwn blowen 8terin de bus em de bestuurder werd helemaal leip whuahauhauahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef amenth het volgende:
Vrijdag is gaar man kzweer beter zaterdag heb je ook nachtbusse enzoe n ga gwn zwart met trein
die bestuurder huilen zeker ? XDXDXDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef o.us het volgende:
[..]
nachtbus is kkgarpig vorig week ginge nmense gwn blowen 8terin de bus em de bestuurder werd helemaal leip whuahauhauah
Al die meiden die in de bus gaan kotsen, echt smerig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef o.us het volgende:
[..]
nachtbus is kkgarpig vorig week ginge nmense gwn blowen 8terin de bus em de bestuurder werd helemaal leip whuahauhauah
ja man hy zij zo van hey dit mag volgens de huisregels van de ret amders gaat iedereem gwn naar huis lope xD iedereen was boos enzo was bus maar carnisselande kklau xDDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
die bestuurder huilen zeker ? XDXDXD
Iel wat n taal voor een jongeman!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Laat die getinte latina's mond maar openstaan, terwijl jij in de wc je schwanz in haar prille bekje deponeerd.
oke , prima we gaan daar even onze autistenhoofden showen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik kom misschien en neem dan Meloewa mee
Meloewa gaat tijdens deze meet een DP krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook weinig, aangezien ik met m'n studie gestopt ben. Vanaf september maar weer.
Dat gaat je teleurstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Piethur het volgende:
[..]
Meloewa gaat tijdens deze meet een DP krijgen
ladies zouden moeten weten, dat ze kunnen dubbeldatenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Piethur het volgende:
[..]
Meloewa gaat tijdens deze meet een DP krijgen
Ik ga ook, alleen hoe herken ik al deze autistjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:43 schreef Piye het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of het uiteindelijk wel door gaat, maar ik wil serieus best wel komen. Ligt wel een beetje aan de datum.
Onverzorgd uiterlijk, veel bang om zich heen kijken, donkere hoekjes, fristi met rietjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga ook, alleen hoe herken ik al deze autistjes?
Iedereen gewoon naam op z'n shirt zetten en FOK! op de achterkant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga ook, alleen hoe herken ik al deze autistjes?
Er is één plek waar je makkelijker sletjes kan hosselen dan in holly en dat is sowieso de bob-busquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al die meiden die in de bus gaan kotsen, echt smerig.
Ahh ik wil de shirtjes ontwerpenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Iedereen gewoon naam op z'n shirt zetten en FOK! op de achterkant.
rip cacciatorequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef o.us het volgende:
[..]
ja man hy zij zo van hey dit mag volgens de huisregels van de ret amders gaat iedereem gwn naar huis lope xD iedereen was boos enzo was bus maar carnisselande kklau xDD
Als we nou allemaal onze rechterarm er af snijden? Is niet te missen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Iedereen gewoon naam op z'n shirt zetten en FOK! op de achterkant.
beetje mensenschuw doe je niks aan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:54 schreef Piethur het volgende:
[..]
Onverzorgd uiterlijk, veel bang om zich heen kijken, donkere hoekjes, fristi met rietje
Gewoon een kwestie van wie de grootste, alcoholistische mongool uithangt, hebben 5 jaar carnaval me geleerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij ik feyenoordfan92 gaan tongrecords zetten
Of onze piemel uit onze broek hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze rechterarm er af snijden? Is niet te missen.
Als je niet te lelijk bent wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van wie de grootste, alcoholistische mongool uithangt, hebben 5 jaar carnaval me geleerd.
quote:
Oke maar dan moet er bij mij onder FOK! wel EINDBAAS staan.quote:
Gewoon je ondertitel onder je naam toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke maar dan moet er bij mij onder FOK! wel EINDBAAS staan.
en dan neemt ze zeker die "vriend" meequote:
Extra wijd voor je pens zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke maar dan moet er bij mij onder FOK! wel EINDBAAS staan.
Weet jij alles van he?quote:
Deze is misschien beter ja.quote:
ik rij alleen bewust schade bro allrisk oplichting nooit gevaarlyk je kan me rij beheersingvertrouwe waar woon je broquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kun je mij niet ophalen met m3, Amenth. maak niet uit dat je panja achter stuur zit, zolang ik maar zonder schedelfractuur eruit kom.
Wel nice een m3, Helemaal nieuw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:19 schreef amenth het volgende:
[..]
ik rij alleen bewust schade bro allrisk oplichting nooit gevaarlyk je kan me rij beheersingvertrouwe waar woon je bro
Gewoon begin juli doen. Dan zijn de meeste nog niet op vakantie. De voltallige KLB-selectie komt toch niet opdagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Deze is misschien beter ja.
Even kijken wanneer ik trouwens op vakantie ga.
schatje als jij komt, komt iedereen :$quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef Juminelle het volgende:
Ik wacht nu al op het topic van de originele TS die in zijn eentje in de Holly staat. Arme Gulmez
Gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon begin juli doen. Dan zijn de meeste nog niet op vakantie. De voltallige KLB-selectie komt toch niet opdagen.
Maar ik kom dan ook niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
schatje als jij komt, komt iedereen :$
Ben jij wel is naar zo'n meet geweest dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef Meloewa het volgende:
Nou meestal komen de organisators juist helemaal niet opdagen
hosselaaaaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
schatje als jij komt, komt iedereen :$
Gaat alleen naar fernandes-meets.quote:
nee niet naar n groepsmeet wel 1 op 1.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ben jij wel is naar zo'n meet geweest dan?
R.I.P.quote:
ah, jammerquote:
Ok, ik nog nooit. Zal er waarschijnlijk ook wel nooit van komen. Wij gingen toch nog shoppen samen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee niet naar n groepsmeet wel 1 op 1.
Voor hoelang eigenlijk ?quote:
Weekje nu volgens mij. Maar laten we dit niet hier bespreken, anders weer banquote:
we moete ff wachte op gulmez datum voorstel oke rustig aan maatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
570 posts verder en nog niets concreets. Laatste deel maar weer.
Ze gaat toch niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef Juminelle het volgende:
DIe man/vrouw-ratio van 29:2Arme Meloewa.
daarna studentjes pesten in de beurs dangquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef PKRChamp het volgende:
Fuckin Hollywood.![]()
Serieus man triester kan gewoon niet.
Bij hollywood om de hoek was het vroeger wel altijd leuk maar ik betwijfel of die tent nog bestaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
daarna studentjes pesten in de beurs dang
Je past ook perfect bij Holly.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef Meloewa het volgende:
Tuurlijk als ik kom zijn ze allemaal stil
Gaan we dansen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef Meloewa het volgende:
Tuurlijk als ik kom zijn ze allemaal stil
Dit is een area: PLANET 21 (RAMBLAS)| URBAN HEAVEN | Top40 - R&B - Danceclassics, en anders deze: R&B PLANET | EVERYBODY IS A STAR! | Urban - R&B - Hiphop - Bubbling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef PKRChamp het volgende:
Even een vraagje over Hollywood, zijn alle buitenlanders nog steeds verbannen naar de kelder of word er nu wel in een van de zalen een beetje R&B/hip hop gedraaid?
Ik ben van 6 tot 16 juli op vakantie dus als het daarbuiten valt wil ik best komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef haan33 het volgende:
8 juli kan wel, 21 ook. Maar wel allemaal komen
Locomotion, Asta, Havanah. Ken wel wat ergere hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef PKRChamp het volgende:
Fuckin Hollywood.![]()
Serieus man triester kan gewoon niet.
jij welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Mij boeit het niet, ik heb alles over voor een FOK!meet.
zullen wij anders gwn 1v1 meeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Mij boeit het niet, ik heb alles over voor een FOK!meet.
Die eerste is dicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Locomotion, Asta, Havanah. Ken wel wat ergere hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |