Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
verander de TT dan tenminste debiel
quote:
Wat ga je terugsturen? Ik ben benieuwd hoe hij dan weer reageertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Ahaha lol, zegt hij dat ik een lcuky bastard ben
Ik domineer de hele wedstrijd en mijn team is ook nog eens minimaal 60x zo goedkoop lol
Ik stuurde terugquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat ga je terugsturen? Ik ben benieuwd hoe hij dan weer reageert
Ja, hieroquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hieroNog niet veel mee gespeeld, maar vind m niet onderdoen voor IF Silva of SIF Chiellini
Je post hier nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Ik wil ook wel tussen de gamertags.
Ps3: NIGEL_NLL
Xbox: NIGEL NLL
135K meen ik. Heb ook al bedragen tussen de 100 en 120K hier voorbij horen komen later, dus heb te veel betaald. Maar dat maakt me niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceHoeveel was je voor hem kwijt?
[..]
Je post hier nooit.
heb je al eens gevraagd. Je post nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Hier wattanquote:
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
heb je al eens gevraagd. Je post nooit
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepost
Harharharquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepost
En jij bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Een soort statussymbool. Net als een uitsmijter van 1.67 in een te groot pak.quote:
True, maar op deze manier zie je de mensen hier nooit terug natuurlijk. Door gelijk zo aanvallend te reagerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een OP vol met mensen die niemand kent is ook niet alles
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een soort statussymbool. Net als een uitsmijter van 1.67 in een te groot pak.
gewoon eerst normaal meeposten, dam komt je tag in de op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, maar op deze manier zie je de mensen hier nooit terug natuurlijk. Door gelijk zo aanvallend te reageren
Ik wil hem ook, maar ik ben inderdaad bang voor prijsdalingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
135K meen ik. Heb ook al bedragen tussen de 100 en 120K hier voorbij horen komen later, dus heb te veel betaald. Maar dat maakt me niet zoveel meer uit
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon eerst normaal meeposten, dam komt je tag in de op.
Hij is Dudeweiserquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?
Ik twijfel op RB over IF Abate, Maicon of Konko. Ben nog niet zo overtuigd van Maicon na een paar wedstrijdjes, Konko doet het opzich goed. Iemand (goede) ervaringen met IF Abate?
En wie ben jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?
Ik twijfel op RB over IF Abate, Maicon of Konko. Ben nog niet zo overtuigd van Maicon na een paar wedstrijdjes, Konko doet het opzich goed. Iemand (goede) ervaringen met IF Abate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vind Maicon de beste RB van het hele spel eigenlijk. Ook zijn crossing maakt hem vreselijk nuttig als hij mee opkomt naar voren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Lindgren. Ik heb het idee dat ik sinds ik met Maicon speel ik veel meer tegendoelpunten krijg.![]()
Al kan SIF Douglas daar ook een rol inspelen, die doet ook weinig goeds bij mij
Aanvallend heb ik niets te klagen inderdaad, maar verdedigend heb ik het idee dat, in ieder geval de combinatie, Maicon+SIF Douglas niet lekker werkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind Maicon de beste RB van het hele spel eigenlijk. Ook zijn crossing maakt hem vreselijk nuttig als hij mee opkomt naar voren.
En hoe doet TOTY Krul het?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is DudeweiserMaar het is geen gekke reactie hoor, als iemand zo het topic binnen komt stormen.
Laat ik nu net een team maken, met Maicon en SiFquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanvallend heb ik niets te klagen inderdaad, maar verdedigend heb ik het idee dat, in ieder geval de combinatie, Maicon+SIF Douglas niet lekker werkt.
Misschien dat het aan SIF Douglas ligt, anders zou ik het niet weten. Stats van Maicon zijn erg goed, workrates oke, en de ervaringen hier zijn ook erg positief. De IF Maicon lijkt me helemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanvallend heb ik niets te klagen inderdaad, maar verdedigend heb ik het idee dat, in ieder geval de combinatie, Maicon+SIF Douglas niet lekker werkt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb nu:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Laat ik nu net een team maken, met Maicon en SiF
Marcelo & Maicon maken allebei rushes naar voren en Marcelo nog wel wat meer dan Maicon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb nu:
Gomes
Maicon-TOTY Dede-SIF Douglas-Marcelo
IF Matuzalem-Hernanes-IF Ramires
Krasic-Welliton-Michel Bastos
IF Matuzalem is ook niks, maar moet ik nog een vervangen door een TOTY Luiz Gustavo ofzo. Maar TOTY Dede komt heel vaak tegenover 2/3 verdedigers te staan
Best goed eigenlijk, degelijk, maar zijn wel al mensen hier geloof ik die niet wild enthousiast over hem zijn. Maar het centrum SIF Heitinga - TOTY Verthongenquote:
Hm, dat is een optie inderdaad. Eens naar kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Marcelo & Maicon maken allebei rushes naar voren en Marcelo nog wel wat meer dan Maicon.
Optie is om zelf een formatie met workrates te maken of voor minder aanvallende backs te kiezen.
+10 cheatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Precies het centrum dat ik in mijn team ga gebruiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk, degelijk, maar zijn wel al mensen hier geloof ik die niet wild enthousiast over hem zijn. Maar het centrum SIF Heitinga - TOTY Verthongen
Haha, dat is echt ziekquote:
Nou, volgens mij blijft het op de kaart staan, maar worden de stats gereset na 1 potje. Eerste potje merk ik dat de speler een stuk beter is, maar daarna eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het 1 keer getest op Vlaar met een pacekaart maar ik merkte er echt niets van
Zo'n kaartje is ook maar voor 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, volgens mij blijft het op de kaart staan, maar worden de stats gereset na 1 potje. Eerste potje merk ik dat de speler een stuk beter is, maar daarna eigenlijk niet meer.
Als je hem aan een IF of UP geeft en hem alleen in laat vallen blijft het erop zitten, daar ging de discussie over.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zo'n kaartje is ook maar voor 1 wedstrijd.
Ow, vandaar, Dank jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zo'n kaartje is ook maar voor 1 wedstrijd.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:35 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Volgensmij 9 spelers uit eredivisie en 9 uit de Bundesliga in je basis 11 en bij je wissels
Nee, die stats blijven wel echt. Ik heb 't met UP Neuer wel eens gedaan, dan merk je echt goed dat die +10 kaart gewoon blijft. Trainers in je club hebben trouwens geen invloed op all attribute +3/+6/+10 kaarten geloof ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, volgens mij blijft het op de kaart staan, maar worden de stats gereset na 1 potje. Eerste potje merk ik dat de speler een stuk beter is, maar daarna eigenlijk niet meer.
Tevezzzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 60 k voor verbeteringen, iemand suggesties ?
CAM ?quote:
Aimar IF, weet niet of er een SIF is, maar dat is echt een held op camquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 60 k voor verbeteringen, iemand suggesties ?
Wel, ik heb die trainers nooit op de tp gedaan, een +10 kaart geeft bij mij een boost van + 11 of + 12. Weet niet meer zeker..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, die stats blijven wel echt. Ik heb 't met UP Neuer wel eens gedaan, dan merk je echt goed dat die +10 kaart gewoon blijft. Trainers in je club hebben trouwens geen invloed op all attribute +3/+6/+10 kaarten geloof ik
Vanmiddag maar eens een leuk goedkoop team makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef Coenehv het volgende:
Hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1691461.page
Even testen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel, ik heb die trainers nooit op de tp gedaan, een +10 kaart geeft bij mij een boost van + 11 of + 12. Weet niet meer zeker..
Naast Tevezquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1691530.page#16535795
3-2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Hoeveel is het uiteindelijk geworden in dat duel met die uefa all stars?
Leuke username.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees nu pas de reacties op het ea forum over dat de Bundesliga geen eigen TOTY kreeg. De frustraties lopen hoog op daar
Komt door het vieze spel dat EA speelt. Leg gewoon vast hoeveel spelers uit welke competitie in TOTY komen en publiceer dat eerder zodat er geen bullshit ontstaat net als nu.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees nu pas de reacties op het ea forum over dat de Bundesliga geen eigen TOTY kreeg. De frustraties lopen hoog op daar
Ach, is het zo'n ramp dan? Ik bedoel, het is toch alleen een leuke extra feature (Helemaal nu met die blauwe kaartjes)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit is erg raar allemaal ja. Vorig jaar werd het gewoon duidelijk gecommuniceerd, nu weten ze zelf ook niet wat ze doen.
"Oh kut Rob, we hebben net een MOTM Lewa, die kunnen we eigenlijk niet in TOTY doen nu, maar we kunnen het ook niet maken om hem eruit te laten"
"Oh weet je wat, we doen gewoon geen Bundesliga TOTY en gooien er wat andere competities bij"
Musequote:
In oktober nieuw album (hopelijk).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse
Tijd dat ze weer eens naar NL komenHeb men portie wel weer nodig
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand nog zilveren shiny Head Coaches in z'n club?
Ahoy was ook briljant.quote:
fitness en healingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van welke attributen heb je coaches?
Rond die tijd hopelijk ook eindelijk een nieuw album van The Killers, wordt wel eens tijd.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Kut toernooi, net als ik wat Bundesliga spelers aan het kopen ben (IF Subotic en IF Santana), geen wonder dat ze plots 5 a 10k duurder zijn.
Nog wel een UP Neuer voor de marktconforme prijs binnen kunnen halen, na iets van 15 pogingen.
Dus daarom is IF Greg gepricefixt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Kut toernooi, net als ik wat Bundesliga spelers aan het kopen ben (IF Subotic en IF Santana), geen wonder dat ze plots 5 a 10k duurder zijn.
Nog wel een UP Neuer voor de marktconforme prijs binnen kunnen halen, na iets van 15 pogingen.
IF Mignolet. Daarna UP Courtois en NIF Mignolet.quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Mignolet. Daarna UP Courtois en NIF Mignolet.
Wijnaldum is baasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Nog ff kaartjes fixen, ga ik teams vernederen met deze ploeg deze week
[ afbeelding ]
Tjsezus, zieke squad zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze squad gaat niet werken. Je moet 9 Eredivisie spelers én 9 Bundesliga spelers in je basis 11 + subs hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
9 Eredivisie én 9 Bundesliga spelers in je basis 11 en subs. Ik had Courtois gekocht en die kan dus niet eens spelen.quote:
lamequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
9 Eredivisie én 9 Bundesliga spelers in je basis 11 en subs. Ik had Courtois gekocht en die kan dus niet eens spelen.
Oh kut, verkeerd gelezen. Dacht of 9 van de een of 9 van de ander. Paupers. Zie nu pas de naam vh toernooi ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze squad gaat niet werken. Je moet 9 Eredivisie spelers én 9 Bundesliga spelers in je basis 11 + subs hebben.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
MIjn experiment met een mega aanvallende 3-4-2-1 is niet al te succesvol trouwens. Workrates zijn toch echt te verneukt, dus ik ga het denk ik omgooien naar een 4-3-2-1. Kost Lens, Heit en Mirallas hun plek . Tshimanga en Vd Wiel komen er bij. Middenveld ben ik nog niet helemaal uit.
Ik heb echt al 5 keer verloren van een kansloze LB+Yer waarvan ik gewoon zeker weet dat ik er normaliter 9 vd 10 keer van zou winnen..dan is het gewoon niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga KPB weer halen denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil mij NIF Jerome Boateng lenen? Ik heb nog maar 135 coins.![]()
Je hebt IF Piet toch terug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Das 1 pot spelen manquote:
Moet je je muis stilhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is dat futhead toch sloom
probeer ik iemand in de cb te zetten, kwartier later is ie op lw geplaatst
Ik heb gisteren in een dwaze bui al m'n coins uitgegeven aan m'n team. Ik had 440k en nu nog maar 135 coins. Als ik met dit team niks win, dan gaat alles deze week de tradepile op en verkoop ik de rest van m'n coins ook. Ben wel een beetje klaar met FUT en heb gisteren Max Payne 3 gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is dat futhead toch sloom
probeer ik iemand in de cb te zetten, kwartier later is ie op lw geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
MP3 lijkt me geen MP feeling te hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een dwaze bui al m'n coins uitgegeven aan m'n team. Ik had 440k en nu nog maar 135 coins. Als ik met dit team niks win, dan gaat alles deze week de tradepile op en verkoop ik de rest van m'n coins ook. Ben wel een beetje klaar met FUT en heb gisteren Max Payne 3 gekocht.
Wie koopt er nou Max Payne voor de Multiplayer?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
MP3 lijkt me geen MP feeling te hebben
MP = Max Payne.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie koopt er nou Max Payne voor de Multiplayer?
Ow ik dactht je bedoelde multiplayerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
MP = Max Payne.
Heb je deel 1 en 2 al eens gespeeld?
Fakking vette serie, dat verhaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow ik dactht je bedoelde multiplayer![]()
Jaa toen ik 11 ofzo wasMax payne en en paar jaar later Max Payne 2
Jep, gister gekochtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
geeft je energy jij speelt toch sniper elite v2
Zijn andere spellen hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik had Sniper Ghost Warrior gedownload en geïnstalleerd, maar ik was na de eerste missie al afgehaakt. Zit er nu zoveel verschil in de missies? Lijkt me redelijk eentonig.
Nee volgens mij niet. Sniper Elite v2 speelt zich af rond WO2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sniper Elite is niet een vervolg op ghost warrior?
Oh oke, is ook van een andere ontwikkelaar dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Sniper Elite v2 speelt zich af rond WO2
Kek spel, geld zeker waard. 3,5 uur bezig en zit op missie 3 van de 13quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh oke, is ook van een andere ontwikkelaar dan?
Dacht dat het ongeveer hetzelfde was. Misschien Elite v2 dan maar een keer downloaden
Beter ga je de demo proberen danquote:
99kquote:
Veel rushes over de zijkant, best logisch. Heel erg breed veld. Je moet wel achterin de boel dicht weten te houden met 3atb. Middenvelders met verdedigende kwaliteiten zijn wel handigquote:
ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
Mijn laptop is weer gefixt trouwens
Wat was ermee aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
LCD was kapot... Hele scherm naar de tyvus, je zag alleen maar kleuren en strepen als ik hem aanzette.quote:
Niet je videokaart? Anders had je jezelf 210 euro kunnen besparenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
LCD was kapot... Hele scherm naar de tyvus, je zag alleen maar kleuren en strepen als ik hem aanzette.
nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet je videokaart? Anders had je jezelf 210 euro kunnen besparen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuer: 0 saves.![]()
Ik helemaal die 9 Gates opzoeken, is het 9 reclamefilmpjes. Pffffquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een linkje naar die nike commercial die hier gisteren stond?
HIERquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een linkje naar die nike commercial die hier gisteren stond?
Ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
Wie durft er zo een potje tegen 'm nieuwe team?
Was ze goed te doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik moest zonet even potje fluiten bij damesteams, ik ze dus ophalen voor de 2e helft en klopte op de deur bij de tegenstander zegt er een kom maar binnen, staat er een chick helemaal naakt.Niets geen handoek voor ofzo, die kijkt mij aan
ik even blijven kijken (zo ben ik dan wel
) deur weer dicht
![]()
Was wel do-ablequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was ze goed te doen?
wat heb je toch weer een geluk VDM
Ik, ga ik ook gelijk een makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef laucas het volgende:
1. http://futhead.com/12/player/8371
2. http://futhead.com/12/player/5909
Bronze hybrid bouwen met deze twee bazen, wie denkt er mee?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik moest zonet even potje fluiten bij damesteams, ik ze dus ophalen voor de 2e helft en klopte op de deur bij de tegenstander zegt er een kom maar binnen, staat er een chick helemaal naakt.Niets geen handoek voor ofzo, die kijkt mij aan
ik even blijven kijken (zo ben ik dan wel
) deur weer dicht
![]()
Ik had de telefoon niet meequote:
Ik maak wel even paintquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een situatieschets is ook goed. Wel gedetailleerd graag.
Vrachtwagenmonteurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben jij die vrachtwagenmonteur of ben jij Rami de voormalig tuinman?
Hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
Let wel, ik kan slecht painten
[ afbeelding ]
Ze kwam net uit de douche, lang blond haar.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
5 euro () gezet op winst van Chelsea, laten we het hopen!
daar gaat al je zakgeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
5 euro () gezet op winst van Chelsea, laten we het hopen!
Heb het gewoon bij m'n pa ingezetquote:
Je kan beter op unibet oid. inzettenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het gewoon bij m'n pa ingezet
Hij heb ook 5 euro ingelegd![]()
Mag ik nog niet, vind dit ook wel goed zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan beter op unibet oid. inzettenDan krijg je een stuk vaker je inzet terug
Hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
http://www.oddsportal.com(...)ich-chelsea-1256903/
Jij speelt nu dus Chelsea to win @ 2 of wat?
Jouw pa, ouwe oplichter![]()
We hebben gewoon allebei 5 euro ingelegd, de winnaar pakt de potquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
http://www.oddsportal.com(...)ich-chelsea-1256903/
Jij speelt nu dus Chelsea to win @ 2 of wat?
Jouw pa, ouwe oplichter![]()
Hij kan hem surewinnen bij een bookmakerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben gewoon allebei 5 euro ingelegd, de winnaar pakt de pot
bij Unibet is de quote 5..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben gewoon allebei 5 euro ingelegd, de winnaar pakt de pot
Maakt me niet zoveel uit hoeveel ik win, die 5 euro kan ik wel lijdenquote:
Je durft niet hè?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
sorry vipAsshole ik ga zo weg dus geen potje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
Let wel, ik kan slecht painten
[ afbeelding ]
Ze kwam net uit de douche, lang blond haar.
Dat is wat zij zei.quote:
TOTYquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Santello het volgende:
[..]
jajajaj maar die blauwe kaarten dan?
Gaan we weer 'rappen'?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben een geboren winnaar go go
ik ben een geboren kampioen
geboren om iets goeds te doen
zing danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja ik ken alleen die Engelse Pokemon Anthem toch
I wanna be the very best, like no one ever wasquote:
Nee tochquote:
quote:
Sakho voor Distin en Lloris op doelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/813233
Iemand nog ideeën?
Voorste 3 het liefst zo laten
De onderste 7 mogen helemaal vervangen worden. Giroud en Belhandaquote:
7-8? Wtf..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag opnieuw geen wedstrijd verloren, maar dat is eigenlijk best wel een wonder. 1x stond ik 3-0 achter en het werd na verlenging uiteindelijk 7-8 () en 1x stond ik 2-0 achter en in de 88e minuut scoorde ik de 2-2 en uiteindelijk won ik 2-4 na verlenging.
Ook heb ik na penalties een finale gewonnen bij 3-3 terwijl ik 1-3 voor stond. Nijn tegenstander was niet blij omdat ik verdedigend speelde. Dat viel wel mee, maar ik had 2 CBs met 70 pace en hij had Westcarr en Ings en Gobern met een attributes kaart met resp. 88, 87 en 90 pace en voor de rest nog Carayol en Taylor met 87 en 91 pace.
Maar goed, ik ben nu wel 4 toernooien op rij ongeslagen.
Het was ook een idiote wedstrijd (ook nog in de sneeuw met heel licht beeld) Ik stond 3-0 achter en ik had genoeg kansen op 3-1, maar pas na rust scoorde ik en toen scoorde ik ook meteen 4x. Toen werd het 4-4, toen 4-5, toen 5-5, toen 5-6 en toen in blessuretijd ook nog 6-6. In de verlenging scoorde ik 2x en hij 1x. Hij ging crosses abusen en ik verdedigde best wel slecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
7-8? Wtf..
Zulke uitslagen heb ik dus nooit haha
5.25Kquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Ik geef je een Kalou en een Naldo
Je hebt er toevallig niet 1 over voor je Aziatische vriend?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
4321 krengen zijn echt duur nu, amper voor onder 3K te krijgen..viel flink tegen..moest er 9 hebben ofzo
Heb het kaartje al verbuikt zie ik net, dacht dat ik er nog een had... sowwy.quote:
THNX ik heb mquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb het kaartje al verbuikt zie ik net, dacht dat ik er nog een had... sowwy.
Laagste BIN is 3K (17 minuten)
Racist dat het isquote:
20 posts te gaan nogquote:
Fapo hahahaquote:
Niet iedereen doet VMBOquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
gaatie huiswerk maken op de zaterdagavond!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]GJE wat heb je vandaag. Briljant jongen!
Heb ik destijds nooit hoeven te maken. MBO overigens ook niet (ICT dan).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik doe geen vmbo btw maar daar heb je ook huiswerk als het goed is
Huiswerk is overrated, ik doe het (bijna) nooit en ik ga makkelijk over naar 6vwoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik doe geen vmbo btw maar daar heb je ook huiswerk als het goed is
Mja, als ze controleren moet je het wel makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Huiswerk is overrated, ik doe het (bijna) nooit en ik ga makkelijk over naar 6vwo
Nee hoeft nogsteeds niet dan. Hier doen ze er niks mee als je het niet af hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mja, als ze controleren moet je het wel maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |