Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
verander de TT dan tenminste debiel
quote:
Wat ga je terugsturen? Ik ben benieuwd hoe hij dan weer reageertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Ahaha lol, zegt hij dat ik een lcuky bastard ben
Ik domineer de hele wedstrijd en mijn team is ook nog eens minimaal 60x zo goedkoop lol
Ik stuurde terugquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat ga je terugsturen? Ik ben benieuwd hoe hij dan weer reageert
Ja, hieroquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hieroNog niet veel mee gespeeld, maar vind m niet onderdoen voor IF Silva of SIF Chiellini
Je post hier nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Ik wil ook wel tussen de gamertags.
Ps3: NIGEL_NLL
Xbox: NIGEL NLL
135K meen ik. Heb ook al bedragen tussen de 100 en 120K hier voorbij horen komen later, dus heb te veel betaald. Maar dat maakt me niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceHoeveel was je voor hem kwijt?
[..]
Je post hier nooit.
heb je al eens gevraagd. Je post nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Hier wattanquote:
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
heb je al eens gevraagd. Je post nooit
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepost
Harharharquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft het al eerder gevraagd, dus heeft hij al eerder gepost
En jij bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef WeHD het volgende:
Een soort statussymbool. Net als een uitsmijter van 1.67 in een te groot pak.quote:
True, maar op deze manier zie je de mensen hier nooit terug natuurlijk. Door gelijk zo aanvallend te reagerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een OP vol met mensen die niemand kent is ook niet alles
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een soort statussymbool. Net als een uitsmijter van 1.67 in een te groot pak.
gewoon eerst normaal meeposten, dam komt je tag in de op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, maar op deze manier zie je de mensen hier nooit terug natuurlijk. Door gelijk zo aanvallend te reageren
Ik wil hem ook, maar ik ben inderdaad bang voor prijsdalingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
135K meen ik. Heb ook al bedragen tussen de 100 en 120K hier voorbij horen komen later, dus heb te veel betaald. Maar dat maakt me niet zoveel meer uit
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon eerst normaal meeposten, dam komt je tag in de op.
Hij is Dudeweiserquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?
Ik twijfel op RB over IF Abate, Maicon of Konko. Ben nog niet zo overtuigd van Maicon na een paar wedstrijdjes, Konko doet het opzich goed. Iemand (goede) ervaringen met IF Abate?
En wie ben jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan: En wie ben jij!?
Ik twijfel op RB over IF Abate, Maicon of Konko. Ben nog niet zo overtuigd van Maicon na een paar wedstrijdjes, Konko doet het opzich goed. Iemand (goede) ervaringen met IF Abate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vind Maicon de beste RB van het hele spel eigenlijk. Ook zijn crossing maakt hem vreselijk nuttig als hij mee opkomt naar voren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Lindgren. Ik heb het idee dat ik sinds ik met Maicon speel ik veel meer tegendoelpunten krijg.![]()
Al kan SIF Douglas daar ook een rol inspelen, die doet ook weinig goeds bij mij
Aanvallend heb ik niets te klagen inderdaad, maar verdedigend heb ik het idee dat, in ieder geval de combinatie, Maicon+SIF Douglas niet lekker werkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind Maicon de beste RB van het hele spel eigenlijk. Ook zijn crossing maakt hem vreselijk nuttig als hij mee opkomt naar voren.
En hoe doet TOTY Krul het?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is DudeweiserMaar het is geen gekke reactie hoor, als iemand zo het topic binnen komt stormen.
Laat ik nu net een team maken, met Maicon en SiFquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanvallend heb ik niets te klagen inderdaad, maar verdedigend heb ik het idee dat, in ieder geval de combinatie, Maicon+SIF Douglas niet lekker werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |