Het zal me niks verbazen dat Sieneke volgend jaar weer gaat, je weet het namelijk nooit met de TROS.quote:Het Eurovisie Songfestival eindigde voor Sieneke Peeters in een tranendal, maar toch heeft ze geen spijt van het muzikale avontuur. Sterker nog: ze wil nog wel een keer meedoen. Dat vertelt de zangeres aan Alleshow.nl. Peeters kijkt met trots terug op haar deelname. “Als ze me vragen of ik weer mee zou doen, dan doe ik het wel weer. Je hoeft je absoluut niet te schamen voor het Songfestival. Het is het grootste muziekevenement in de wereld. Het is een cadeau als je er aan mee mag doen.“
Twee jaar na dato beseft Peeters pas wat ze heeft meegemaakt. “Op het moment zelf, besef je dat helemaal niet. Het blijft absoluut een mooie ervaring. Jaren geleden dachten ze dat het een afgang was als je niet doorging naar de finale. Maar de laatste jaren zie je steeds meer artiesten die toch een keer mee willen doen. Want je komt alleen maar hogerop. Het heeft mij ontzettend geholpen.”
“Ik kan Joan Franka alleen maar meegeven: geniet ervan, het is uniek wat je meemaakt“, besluit ze.
Nouja naar het kerkhof wel, maar daar ging dit topic niet over geloof ikquote:
Mogen wij dat bepalen? Ik denk het niet met de TROS.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Mogen wij dat bepalen? Ik denk het niet met de TROS.
Als de TROS Sieneke wil krijgen wij Sieneke.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja naar het kerkhof wel, maar daar ging dit topic niet over geloof ik
Op een terrasje in Parijs zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ineens zin in een coupe vers mokka-ijs...
Het volk wil Rinus maarja..quote:
Ze heeft anders wel beter gescoord dan de 3 J's hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Drrk het volgende:
Alsjeblieft niet. Dieptepunt in de Nederlandse Eurovisiehistorie. Kind heeft echt een plaat voor d'r kop.
Dat is dan knap, aangezien Sieneke pas in 2010 meedeed....quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef Arth_NL het volgende:
Zou leuk zijn, 2009 vond ik één van de leukste Songfestivals in de laatste jaren mede dankzij "Sha-la-lie".
Dan was 2010 één van de leukste jaren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is dan knap, aangezien Sieneke pas in 2010 meedeed....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |