quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nadat ik twee maanden met Newb was ging ik aan de pil maar mijn moeder dacht dat ik daarvoor nog nooit geneukt had. Schattig wel
ik dacht dat NEWB je had ontmaagdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nadat ik twee maanden met Newb was ging ik aan de pil maar mijn moeder dacht dat ik daarvoor nog nooit geneukt had. Schattig wel
je word in zonde geboren door wat mensen hebben gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....voor grefo´s is god heul niet tof, god is hel ende verdoemenis, want je wordt in zonde geboren. Niks tof ende feest ende halelujah
Jaquote:
Ja maar wel voor we een relatie kregen al.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik dacht dat NEWB je had ontmaagd
Hahaha ow die arme mensen krijgen de schok van hun leven met jouquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Maar lang niet zo geschokt als toen ze te horen kreeg dat ik hem had uitgenodigd in Enschede en we drugs gebruikt hadden, dat werden twee vervelende maanden tussen mij en ouders
Maar hij was dus toen blijven slapen enzo en mijn ouders dachten blijkbaar dat ik nog wel maagdelijk was gebleven?
Nu mag hij wel blijven slapen hier enzo dus ze zijn best soepelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:52 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha ow die arme mensen krijgen de schok van hun leven met jou
Grefo-godtm is alles behalve barmhartig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je word in zonde geboren door wat mensen hebben gedaan
god is barmhartig en zo
hij is misschien in onze ogen wat minder symphatiek maar vraag een refo naar god en je krijgt toch echt iets in de strekking van tof hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grefo-godtm is alles behalve barmhartig.daar valt geen feestje mee te vieren. Kun je beter katholieken hebben.
![]()
Maar jullie hadden toch meteen al een relatie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar wel voor we een relatie kregen al.
verkeringquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie hadden toch meteen al een relatie?
En je ziet de angst in hun ogenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is misschien in onze ogen wat minder symphatiek maar vraag een refo naar god en je krijgt toch echt iets in de strekking van tof hoor
Wel heel snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie hadden toch meteen al een relatie?
quote:
Maar ik zie er zelf uit als 14, dan telt dat nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]Loka is aan het oefenen voor het cougarschap!
Maar vrouwen zijn veel eerder volwassen enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
16 en 18 is toch redelijke leeftijd om iets redelijk serieus te krijgen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn veel eerder volwassen enzo.
Newb is dus eigenlijk 12 en jij was al 21.
Pedo
Wauw, zo had ik het nog niet bekeken. Newb kan wel trots zijn dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn veel eerder volwassen enzo.
Newb is dus eigenlijk 12 en jij was al 21.
Pedo
ewwquote:
tuurlijk voor een gozer is dat coolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw, zo had ik het nog niet bekeken. Newb kan wel trots zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |