Die sarcastische gedachte heb ik ook gehad... Feit blijft dat ik het wel prima zo vind, maar geen verkeerde gedachtes bij iemand wil achterlaten.quote:
Dat...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef trovey het volgende:
Hij mag alles maar wil jou eigenlijk niet delen....iets met twee standaarden hebben voor mannen en vrouwen.
en vervolgens krijgt hij een woede aanval, om dan snel te roepen dat het maar een geintje was?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef quirigua het volgende:
proef op de som : jij vertelt hem op een goede dag dat je iemand (mannetje) kent en een keer met hem wil gaan slapen ; dik het een beetje aan (of je het echt gaat doen, laat je in het onzekere) ;
leg hem ook uit dat de vrijheid die hij (blijkbaar of schijnbaar) claimt - - dat die vrijheid ook voor jou geldt ;
en kijk dan wat hij zegt of wat hij doet - - -
Correctie: niet alle mannen doen dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef kikkerbril het volgende:
Een maand of twee terug heb ik iemand leren kennen. We willen beiden geen relatie maar wel de lusten.
Goed leuk dat we het daar samen over eens lijken te zijn en ondertussen spreekt hij met andere vrouwen af omdat hij volgens eigen zeggen 'de boot niet wil missen en bang is de ware mis te lopen'. Ik ben daar wat rustiger in en zie wel wat op mijn pad komt, ik jaag er niet achteraan zeg maar.
Toch vraagt hij zich elke keer af of ik niet verliefd op hem zal worden en of ik niet jaloers ben als hij het over andere vrouwen heeft of over de ware vinden. Een keer werd hij mega geirriteerd toen ik het over een andere man had. Het is gewoon zo tegenstrijdig allemaal en irritant omdat hij geirriteerd raakt zodra het over mannen gaat en ik gewoon meepraat als het over vrouwen gaat. Al leek dat gelukkig de laatste keer mee te vallen.
Ik zie mijzelf echt niet jaren op de bank zitten met deze man.Sterker nog, ik word binnen een week gek denk ik. Toch wil ik de seks ook geen gedag zeggen nog... maar van dit soort gesprekken voorafgaand word ik wel een beetje gaar inmiddels.
Waarom doen mannen dat? Willen ze juist dat je verliefd word? Eigenlijk is de man gewoon een aardig persoon om een leuk gesprek mee te voeren en is goed in bed.Ik zit niet te wachten op een huisje boompje beestje, dat heb ik al gehad en even genoeg van.
Hoe krijg je als vrouw duidelijk dat je echt niet verliefd bent en alleen gezellig wil doen en seks? Volgens mij moeten woorden genoeg zijn toch?
Nee ik geloof ook dat niet alle mannen het doen. Ik heb het slechts 1 keer over een man gehad, gewoon wat mijn type zou zijn zeg maar. Maar goed als hij mij toch leuker vind dan hij toegeeft, dan zou hij niet achter alles met een rok aanzitten toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Remnant het volgende:
Inderdaad. Niet alle mannen doen dit. En waarschijnlijk vindt deze betreffende man je leuker dan hij aan jou wil toegeven.
Dus als ik het goed begrijp blijf jij aankutten, maar ga je ons nu advies vragen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef kikkerbril het volgende:
Een maand of twee terug heb ik iemand leren kennen. We willen beiden geen relatie maar wel de lusten.
Goed leuk dat we het daar samen over eens lijken te zijn en ondertussen spreekt hij met andere vrouwen af omdat hij volgens eigen zeggen 'de boot niet wil missen en bang is de ware mis te lopen'. Ik ben daar wat rustiger in en zie wel wat op mijn pad komt, ik jaag er niet achteraan zeg maar.
Toch vraagt hij zich elke keer af of ik niet verliefd op hem zal worden en of ik niet jaloers ben als hij het over andere vrouwen heeft of over de ware vinden. Een keer werd hij mega geirriteerd toen ik het over een andere man had. Het is gewoon zo tegenstrijdig allemaal en irritant omdat hij geirriteerd raakt zodra het over mannen gaat en ik gewoon meepraat als het over vrouwen gaat. Al leek dat gelukkig de laatste keer mee te vallen.
Ik zie mijzelf echt niet jaren op de bank zitten met deze man.Sterker nog, ik word binnen een week gek denk ik. Toch wil ik de seks ook geen gedag zeggen nog... maar van dit soort gesprekken voorafgaand word ik wel een beetje gaar inmiddels.
Waarom doen mannen dat? Willen ze juist dat je verliefd word? Eigenlijk is de man gewoon een aardig persoon om een leuk gesprek mee te voeren en is goed in bed.Ik zit niet te wachten op een huisje boompje beestje, dat heb ik al gehad en even genoeg van.
Hoe krijg je als vrouw duidelijk dat je echt niet verliefd bent en alleen gezellig wil doen en seks? Volgens mij moeten woorden genoeg zijn toch?
Dit soort wijfelend gekutklooi is volgens mij de reden dat de grote religies vrouwen kort pogen te houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef kikkerbril het volgende:
geen echt advies. ik weet al wat ik ga doen. of ik blijf aankutten, ja denk het wel. Nog heel even dan
Ja om dat gelul van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:58 schreef kikkerbril het volgende:
ik maak er geen drama van. jij maakt je nu al drukker.
Nuttig?quote:
Hoe heb jij dit uit haar verhaal gedestilleerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Je hebt iemand leren kennen, hij boeit je niet echt maar dat weerhoudt je er niet van er een lulverhaal over op te steken dat op weinig meer neerkomt dan je behoefte aan erkenning, waardering, etcetera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |