abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111736946
Een maand of twee terug heb ik iemand leren kennen. We willen beiden geen relatie maar wel de lusten.
Goed leuk dat we het daar samen over eens lijken te zijn en ondertussen spreekt hij met andere vrouwen af omdat hij volgens eigen zeggen 'de boot niet wil missen en bang is de ware mis te lopen'. Ik ben daar wat rustiger in en zie wel wat op mijn pad komt, ik jaag er niet achteraan zeg maar.

Toch vraagt hij zich elke keer af of ik niet verliefd op hem zal worden en of ik niet jaloers ben als hij het over andere vrouwen heeft of over de ware vinden. Een keer werd hij mega geirriteerd toen ik het over een andere man had. Het is gewoon zo tegenstrijdig allemaal en irritant omdat hij geirriteerd raakt zodra het over mannen gaat en ik gewoon meepraat als het over vrouwen gaat. Al leek dat gelukkig de laatste keer mee te vallen.

Ik zie mijzelf echt niet jaren op de bank zitten met deze man.Sterker nog, ik word binnen een week gek denk ik. Toch wil ik de seks ook geen gedag zeggen nog... maar van dit soort gesprekken voorafgaand word ik wel een beetje gaar inmiddels.

Waarom doen mannen dat? Willen ze juist dat je verliefd word? Eigenlijk is de man gewoon een aardig persoon om een leuk gesprek mee te voeren en is goed in bed.Ik zit niet te wachten op een huisje boompje beestje, dat heb ik al gehad en even genoeg van.

Hoe krijg je als vrouw duidelijk dat je echt niet verliefd bent en alleen gezellig wil doen en seks? Volgens mij moeten woorden genoeg zijn toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door kikkerbril op 19-05-2012 12:27:59 ]
pi_111737024
Hij mag alles maar wil jou eigenlijk niet delen....iets met twee standaarden hebben voor mannen en vrouwen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_111738263
Volwassen mensen die spelletjes spelen. :').
pi_111738328
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
Volwassen mensen die spelletjes spelen. :').
Die sarcastische gedachte heb ik ook gehad... Feit blijft dat ik het wel prima zo vind, maar geen verkeerde gedachtes bij iemand wil achterlaten.

Ik heb hem dat ook allemaal verteld en dan krijg ik als antwoord: Jaja duidelijk, ok! . Om vervolgens de volgende keer weer precies dezelfde vragen te horen. Misschien moet ik gewoon nexten.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:50:19 #5
375119 Luttepetutje
- Out Of Service -
pi_111739381
Een gesprek voeren met een man en dan hopen dat ie nog luistert ook... onmogelijk ;) :P

Je hebt het hem duidelijk gemaakt dat het voor jou niets serieus is, meer kan je niet doen. Als hij vervolgens toch moeilijk blijft doen, dan zou ik idd verder kijken.
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
pi_111740586
Irritant is dat ja, het mannelijk ego. Herkenbaar dat meten met twee maten.

Je kunt ook afspreken om het helemaal niet meer te hebben over jullie contacten met anderen. Zodra hij vertelt over zijn chicks of vraagt of jij nog wat uitgespookt hebt, kun je dan zeggen ´Daar zouden we het toch niet meer over hebben?´
Raak en plezierig.
pi_111745665
Ik kijk het inderdaad nog wel even aan.. hij is seksueel gewoon echt aantrekkelijk... dus hopelijk gaan die irritante vragen verdwijnen. Anders stop ik ermee.

ik heb het hem gister duidelijk gemaakt, dat ik geen zin meer heb in die vragen.Ben benieuwd.

Alle andere gesprekken vind ik helemaal leuk, voor mijn part zoent ie iedere dag een ander en verteld hij dat (wat hij ook doet). Vervolgens vraagt hij wat ik ervan vind.. waarop ik zeg dat het mij niet interesseert..ik word er echt niet warm of koud van. Daar haalde hij uit dat ik jaloers zou zijn. Het is wel een drama gedoe om niks..
ik kom bij hem voor de seks, een knuffel of een I love you haal ik ooit wel ergens anders. Is dat gek, dat je als vrouw zo een periode in je leven doormaakt?
pi_111745924
Weet je zeker dat hij geen relatie wil? Klinkt alsof hij bezig is jou te verleiden. Ik ken mannen die alleen voor de sex gaan, en die zullen echt niet gaan vertellen over andere vrouwen en zeker niet vragen of je verliefd wordt.
Of hij is gewoon een mietje
pi_111746314
Ik weet het zeker, we zijn echt twee verschillende werelden! Hij zegt er ook altijd bij dat hij niet wil dat ik verliefd word.

Ik heb dat ook nooit door. Ik ben niet gevoelig voor hints, bijvoorbeeld dat iemand het spelletje 'ík zeg nee, maar ik bedoel ja' speelt. Als een persoon tegen mij nee zegt, is dat nee voor mij en andersom hetzelfde.
pi_111746416
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef trovey het volgende:
Hij mag alles maar wil jou eigenlijk niet delen....iets met twee standaarden hebben voor mannen en vrouwen. :P
Dat...
pi_111746784
proef op de som : jij vertelt hem op een goede dag dat je iemand (mannetje) kent en een keer met hem wil gaan slapen ; dik het een beetje aan (of je het echt gaat doen, laat je in het onzekere) ;

leg hem ook uit dat de vrijheid die hij (blijkbaar of schijnbaar) claimt - - dat die vrijheid ook voor jou geldt ;

en kijk dan wat hij zegt of wat hij doet - - -
pi_111746962
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef quirigua het volgende:
proef op de som : jij vertelt hem op een goede dag dat je iemand (mannetje) kent en een keer met hem wil gaan slapen ; dik het een beetje aan (of je het echt gaat doen, laat je in het onzekere) ;

leg hem ook uit dat de vrijheid die hij (blijkbaar of schijnbaar) claimt - - dat die vrijheid ook voor jou geldt ;

en kijk dan wat hij zegt of wat hij doet - - -
en vervolgens krijgt hij een woede aanval, om dan snel te roepen dat het maar een geintje was?
Ik zou gewoon nog een keer zeggen dat je echt alleen seks wilt en niks meer!
is hij dan nog moeilijk, dan zou ik er (voor een poosje) mee kappen.
pi_111747187
Ik zou alleen de proef op de som willen of kunnen nemen als ik ook gevoelens voor hem heb, dan zou dat idee kunnen werken. Maar die heb ik niet, dus dan zou ik hem daarna moeten afwijzen of niet in het gunstigste geval.

Ik denk inderdaad dat ik de eerstvolgende keer even afwacht...en vandaaruit mijn conclusie trek.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:13:08 #14
373938 ReneJaques
Jambers-icoon
pi_111755369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef kikkerbril het volgende:
Een maand of twee terug heb ik iemand leren kennen. We willen beiden geen relatie maar wel de lusten.
Goed leuk dat we het daar samen over eens lijken te zijn en ondertussen spreekt hij met andere vrouwen af omdat hij volgens eigen zeggen 'de boot niet wil missen en bang is de ware mis te lopen'. Ik ben daar wat rustiger in en zie wel wat op mijn pad komt, ik jaag er niet achteraan zeg maar.

Toch vraagt hij zich elke keer af of ik niet verliefd op hem zal worden en of ik niet jaloers ben als hij het over andere vrouwen heeft of over de ware vinden. Een keer werd hij mega geirriteerd toen ik het over een andere man had. Het is gewoon zo tegenstrijdig allemaal en irritant omdat hij geirriteerd raakt zodra het over mannen gaat en ik gewoon meepraat als het over vrouwen gaat. Al leek dat gelukkig de laatste keer mee te vallen.

Ik zie mijzelf echt niet jaren op de bank zitten met deze man.Sterker nog, ik word binnen een week gek denk ik. Toch wil ik de seks ook geen gedag zeggen nog... maar van dit soort gesprekken voorafgaand word ik wel een beetje gaar inmiddels.

Waarom doen mannen dat? Willen ze juist dat je verliefd word? Eigenlijk is de man gewoon een aardig persoon om een leuk gesprek mee te voeren en is goed in bed.Ik zit niet te wachten op een huisje boompje beestje, dat heb ik al gehad en even genoeg van.

Hoe krijg je als vrouw duidelijk dat je echt niet verliefd bent en alleen gezellig wil doen en seks? Volgens mij moeten woorden genoeg zijn toch?
Correctie: niet alle mannen doen dit.

Ik vraag mij alleen af hoeveel mannen het wél leuk vinden als een vrouw die zij aantrekkelijk vinden het over een andere man heeft, ongeacht de situatie. Als een vrouw over een andere man begint is dat een veeg teken dat de gevreesde "friends-zone" dreigt.

Een andere verklaring kan natuurlijk simpelweg zijn dat hij gewoon een "harem" wil opbouwen.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:31:20 #15
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_111756311
Inderdaad. Niet alle mannen doen dit. En waarschijnlijk vindt deze betreffende man je leuker dan hij aan jou wil toegeven.
pi_111757640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Remnant het volgende:
Inderdaad. Niet alle mannen doen dit. En waarschijnlijk vindt deze betreffende man je leuker dan hij aan jou wil toegeven.
Nee ik geloof ook dat niet alle mannen het doen. Ik heb het slechts 1 keer over een man gehad, gewoon wat mijn type zou zijn zeg maar. Maar goed als hij mij toch leuker vind dan hij toegeeft, dan zou hij niet achter alles met een rok aanzitten toch?

Hij is juist de persoon die het zelf vaak over andere vrouwen heeft. 1 in het bijzonder, die vindt hij leuk maar hij is er niet verliefd op, al spreekt hij er wel mee af en de seks is ook niet bijzonder. Wat moet ik met die informatie? Ik kan er niets mee, dat is zijn pakkie aan vind ik.

Hoe meer ik over hem schrijf, hoe meer ik het eigenlijk een lapzwans begin te vinden.

Wat dat betreft helpt van je afschrijven wel en geeft het inzicht ;). Ik waardeer de reacties ook.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:05:46 #17
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111758245
Is dat niet een beetje haantjes gedrag? Rondneuken, het vol trots vertellen maar als blijkt dat het vrouwtje net zo vrolijk mee doet is ie op z'n pik getrapt.

Ja, hij is een lapzwans. :)
  zondag 20 mei 2012 @ 08:38:28 #18
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111773001
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef kikkerbril het volgende:

Dus als ik het goed begrijp blijf jij aankutten, maar ga je ons nu advies vragen? :')

Hoop dom gelul gezien hier, maar dit is een aardige gooi naar het dieptepunt.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111773598
een dieptepunt? ach dat valt wel mee denk ik. ik heb een situatie als dit gewoon
nog niet eerder meegemaakt.
  zondag 20 mei 2012 @ 09:56:19 #20
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111773611
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef kikkerbril het volgende:
geen echt advies. ik weet al wat ik ga doen. of ik blijf aankutten, ja denk het wel. Nog heel even dan
Dit soort wijfelend gekutklooi is volgens mij de reden dat de grote religies vrouwen kort pogen te houden.

Mijn god... Wat een drama een mens kan maken om zaken die haar zogenaamd eigenlijk toch niets kunnen schelen.
pi_111773631
ik maak er geen drama van :). jij maakt je nu al drukker.
  zondag 20 mei 2012 @ 09:59:16 #22
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111773640
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 09:58 schreef kikkerbril het volgende:
ik maak er geen drama van :). jij maakt je nu al drukker.
Ja om dat gelul van je.

Dom van me, maar ik kan me enorm druk maken om stom gelul :D
pi_111773757
dank je wel :). nuttige bijdrage ook :).
  zondag 20 mei 2012 @ 10:13:51 #24
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111773842
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef kikkerbril het volgende:
dank je wel :). nuttige bijdrage ook :).
Nuttig?

Wat voor nuttigs valt er bij te dragen aan dit tranendal? Je hebt iemand leren kennen, hij boeit je niet echt maar dat weerhoudt je er niet van er een lulverhaal over op te steken dat op weinig meer neerkomt dan je behoefte aan erkenning, waardering, etcetera.

Bitch please :{w Toon ons je leuke kant en voor je het weet stromen de DM's binnen van FOK heren die je maar wat graag helpen met dat vervulde gevoel van erkenning.
  zondag 20 mei 2012 @ 10:35:28 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111774133
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Je hebt iemand leren kennen, hij boeit je niet echt maar dat weerhoudt je er niet van er een lulverhaal over op te steken dat op weinig meer neerkomt dan je behoefte aan erkenning, waardering, etcetera.

Hoe heb jij dit uit haar verhaal gedestilleerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')