wat doe jij hier, de afwas moet nog gedaan wordenquote:
Daarom maakte ik jou wakker tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat doe jij hier, de afwas moet nog gedaan worden
quote:
ja misschien volgende maand halenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die rode zijn ook nice trouwens
wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hahahahahaahhajagrappig dit ik moet bloeden
ongesteld om de maand bloed is rood rode halen rofl zofl pantoffelquote:
Haha je zei pantoffelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ongesteld om de maand bloed is rood rode halen rofl zofl pantoffel
owjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ongesteld om de maand bloed is rood rode halen rofl zofl pantoffel
mag toch nog niet komen idiootquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Intronic schiet eens op kut, je lijkt wel een wijf
Wat?quote:
Ja :p:p xdxdquote:
Ja kmoet wagte op samzz, die beset de doesh nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
lol k want moet nog makeupo en bb opladen tog
ow lowl ja da duur wel effe denk kk hahaahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kmoet wagte op samzz, die beset de doesh nu
Hebben jullie gesekst?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kmoet wagte op samzz, die beset de doesh nu
XDquote:
nah ze is nog best snel moet ik zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
ow lowl ja da duur wel effe denk kk hahaah
ja dat zei mono ook alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nah ze is nog best snel moet ik zeggen
quote:
ik ging net dollars fixen; moet je eerst baht uit de muur trekken met extra kosten en daarna weer ongunstig baht omzetten naar dollarsquote:
zoals een tijgerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een vallende ster springen door de lucht
neh gewoon gratis ja toch hihiquote:
Beter wel. Kost bier veel daar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter is het terras van de 3 gezusters open.
Nog nooit bier besteld daarquote:
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:07 schreef Boterbartje het volgende:
je kunt in cambodia met een bazooka (rpg7) en dan kun je ook nog een koe of een kip kopen om op te blazen!
500 dollar en een koe kost iets van 300 dollar en kip 15 dollarquote:
Maakt niet uit. Heb ¤50,- contant mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog nooit bier besteld daarmaar 3 gezusters is vergelijken andere cafe's best prijzig omdat het een goede naam heeft.
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
500 dollar en een koe kost iets van 300 dollar en kip 15 dollar
Maar je kan ook gewoon zo'n m60 voor 25 dollar dus
m60 kopen of huren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
500 dollar en een koe kost iets van 300 dollar en kip 15 dollar
Maar je kan ook gewoon zo'n m60 voor 25 dollar dus
huren incl 50 kogelsquote:
nee waaromquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef Dimens het volgende:
Ik ga m60 huren en Boterbartje als schietschijf kopen.
En dan zeker teruggooien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:13 schreef Boterbartje het volgende:
handgranaat 50 dollar, mag je die gooien
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ¤50,- contant mee.
Wat eten we vanavond trouwens?
Ik betaal wel mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef Dimens het volgende:
Ik ga m60 huren en Boterbartje als schietschijf kopen.
Ga je dat doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:13 schreef Boterbartje het volgende:
Als je hem niet gooit heb je ook best een probleem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:13 schreef Boterbartje het volgende:
En dan een meid met goede billen vragen die te schieten, terwijl wij toekijken en genieten van een koud biertje.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:17 schreef Dimens het volgende:
Even naar de AH en daarna naar de trein. Kusje.
want? zolang je niet gooit gebeurd er nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je hem niet gooit heb je ook best een probleem.
Bwehehe, deze zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan een meid met goede billen vragen die te schieten, terwijl wij toekijken en genieten van een koud biertje.
Oh ja klopt, dom van me.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
want? zolang je niet gooit gebeurd er niets
maar is wel een beetje raar als je met een granaat zonder pinnetje in je knuisje staat te wachten denk ikquote:
'Cooking' noemen ze dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar is wel een beetje raar als je met een granaat zonder pinnetje in je knuisje staat te wachten denk ik
Naja zou me geen gerust gevoel geven in elk geval..quote:
Ik zou liever eerst een grendelgeweer willen proberen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naja zou me geen gerust gevoel geven in elk geval..
Maar mochten ik op zo'n shooting range terecht komen, dan ga ik sowieso wel met een m1 garand schietenof een luger
quote:A constellation of stars will return to the pitch on Saturday 19 May to compete in the sixth edition of the Ultimate Champions Match, one of the highlights of the annual UEFA Champions Festival.
The 2012 Ultimate Champions Match will see the World-All Stars – a team of international football legends - take on FC Bayern All-Stars & Friends in an 11-a-side match at 12.00CET at the Olympiastadion in Munich's Olympiapark. Access to the match is free for spectators and is a unique opportunity to see some of football's greatest names return to action.
The match will feature an impressive 22 UEFA Champions League winners. The World All-Stars, coached by Ruud Gullit, includes two FIFA World Cup winning captains, Cafu and Fabio Cannavaro, Dutch goalkeeping great Edwin van der Sar, Chelsea FC hero Gianfranco Zola and former Real Madrid CF duo Davor Ļuker and Predrag Mijatović. They will face FC Bayern All-Stars & Friends, which consists of local heroes such as Giovane Elber, Markus Babbel, Roy Makaay and 2012 UEFA Champions League final ambassador Paul Breitner.
Team line-ups (subject to change)
World All-Stars: Edwin van der Sar, Vítor Baía, Patrik Andersson, Celestine Babayaro, Cafu, Fabio Cannavaro, Frank de Boer, Graeme Le Saux, Giovanni van Bronckhorst, Willy Sagnol, Ronald de Boer, Christian Karembeu, Michael Laudrup, Steve McManaman, Agustine 'Jay Jay' Okocha, Patrick Vieira, Zico, Stéphane Chapuisat, Predrag Mijatović, Davor Ļuker, Dwight Yorke.
Coach: Ruud Gullit
FC Bayern All-Stars: Walter Junghans, Harald Dax, Markus Babbel, Harald Cerny, Thomas Helmer, Robert Kovač, Olivier Kreuzer, Stefan Reuter, Paul Breitner, Maurizio Gaudino, Ludwig Kögl, Niko Kovač, Michael Tarnat, Olaf Thon, Giovane Elber, Carsten Jancker, Pierre Littbarski, Roy Makaay, Karl-Heinz Riedle, Alexander Zickler.
Coach: Wolfgang Dremm
ja vet zeker even kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:34 schreef Topiek het volgende:
Over een half uurtje live wedstrijd op youtube!
[..]
Dat ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bwehehe, deze zeker?
[ afbeelding ]
20:45quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
vnv cl finale, hoelaat begint dat?gezien kut tijdverschil zit ik de hele nacht voor de tv?
kanker met korrols, dat is 1:45quote:
haha lekker doorhalen moet kunnen tochquote:
ja lekker gezien ik de trein van 5:55 wil pakken en dan de hele dag in de moet proberen de grens over te komen en een bus proberen te regelen richting siem reap maar verderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha lekker doorhalen moet kunnen toch
een klein beetje zon en het weer prijzenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
een klein beetje zon en het weer prijzen
Boterbartje is gewoon een kneus, ik negeer hem meestal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Serieus, je wil mij chagerijnig hebben of niet?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Serieus, je wil mij chagerijnig hebben of niet?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
p.s. dit is wel een retorische vraag
wat is buitequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:14 schreef Trollscience het volgende:
wie komt er buiten spelen heb niew springtouw van me tante gekrege[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent een autist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:14 schreef Trollscience het volgende:
wie komt er buiten spelen heb niew springtouw van me tante gekrege[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gwn buiten maar ik mag van men pa niet voorbij de bloembakken dus daar gwn wat chillen, kheb nog een paar flesjes sisi in de koelkast liggenquote:
mag geen drinken met bubbels van mijn mamaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn buiten maar ik mag van men pa niet voorbij de bloembakken dus daar gwn wat chillen, kheb nog een paar flesjes sisi in de koelkast liggen [ afbeelding ]
bubbels altijd in het weekend met een bakje chips bij de tvquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
mag geen drinken met bubbels van mijn mama
achterlijk stuk strond ik bedeol jouw niet introniksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zou dit niet pikken intro [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
achterlijk stuk strond ik bedeol jouw niet introniks
haha pz ik heb je zu sje geba ldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat haat je op Trollie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Opbokken met je 12 jarig poephoofd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deet ik heul nie ik wou jouw hier al1 hierheen locken xD
wrm zo gemeenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Opbokken met je 12 jarig poephoofd..
wordt toch weer zo'n nepmeetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.
gaan jullie?
en laatst toch weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zoals die klb meet toen alleen lamon kwam
nopequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
gaan jullie?
Alsof dat serieus is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
gaan jullie?
duidelijk dat je niet gaat dus, skeere tijde gquote:
Oke barf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:39 schreef Trollscience het volgende:
ik veegde net door mijn schaamhaar en ik kom er achter dat er een puist richting mijn linkerlies zit #firstworldproblems
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zometeen een halfuur eerder dan ocean en dimens in groningen zijn om ervoor te zorgen dat we 10min later in de filmzaal mogen komen_
Zeer goede planningquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zometeen een halfuur eerder dan ocean en dimens in groningen zijn om ervoor te zorgen dat we 10min later in de filmzaal mogen komen_
wat is up met jou man? Ben je op je pikkie getrapt?quote:
Altijd gezellig bij de NSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer lees ikhun trein vervalt dus we moeten een andere film
niks g ik had geen zin om een reactie te typen dus ik deed gewoon een willekeurige quote g toch g ja toch gquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is up met jou man? Ben je op je pikkie getrapt?
Je hebt 'm al gezien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
The Dictator is wel oke, beetje flauw alleen.
Kunnen we zaterdag wel doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil The Avengers met jou zien.
Je kan 'm beter downloaden als hij in 720p of hoger beschikbaar is. Scheelt veel geld.quote:
naja, ik hou toch wel beetje van ze.quote:
De trailer was gruwelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef Boterbartje het volgende:
iron sky wil ik zien
enkel alleen TS kwaliteit
Is hij nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan 'm beter downloaden als hij in 720p of hoger beschikbaar is. Scheelt veel geld.
3D voegt toch weinig toe.
En Star Wars, en Harry Potter.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is hij nog niet volgens mij
Ik zal wel even 21th Jump Street downloaden, volgens mij is die briljant
naja alleen al vanwege de trailer dat ik hem wil zienquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De trailer was gruwelijk
De film is kut volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ook nog HIMYM finale. We krijgen het druk dat weekend.
op de wc want: poepon op brood verplicht?quote:
ga je mee? holly blijkt voor jouw leeftijd te zijn, of o wacht, jij mag er nog niet in hequote:
jaquote:
en jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
op de wc want: poepon op brood verplicht?
Zelfs mensen van 12 komen daar binnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:26 schreef coban het volgende:
[..]
ga je mee? holly blijkt voor jouw leeftijd te zijn, of o wacht, jij mag er nog niet in he![]()
:D:
:
Boerinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn ballerina's, onder het modder
doe je vans in de wasmachine zeiden ze, ze zouden schoon worden zeiden ze..quote:
Zet ze in heel warm water, misschien weekt het los. Zo niet, ze zijn toch al verneuktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was nog van 14 april, hardstylefeestje op het platteland..
Ja maar, ik kan nergens mooie suede ballerina's vinden zonder poespas er op. En de H&M heeft deze niet meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zet ze in heel warm water, misschien weekt het los. Zo niet, ze zijn toch al verneukt
niet met zo'n borstelquote:
In Rotterdam hebben ze alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan nergens mooie suede ballerina's vinden zonder poespas er op. En de H&M heeft deze niet meer.
Ik heb ze met lauw water geborsteld, ze drogen nu in de zon.
je zegt dat het suede is, hoe erg wil je je schoenen kapot maken.. dat moet met een zachte borstel onder zacht stromend water, vervolgens met kranten erin drogen ZONDER ZON want alles wat snel droogt onder hitte gaat krom trekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan toch geen andere borstel vinden toeter
Van wat ik ervan begrepen heb is iedereen welkom in Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf, je bent wel welkom in Groningen hoor.
Ja met een zachte borstel krijg ik het er toch niet afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
je zegt dat het suede is, hoe erg wil je je schoenen kapot maken.. dat moet met een zachte borstel onder zacht stromend water, vervolgens met kranten erin drogen ZONDER ZON want alles wat snel droogt onder hitte gaat krom trekken
Echt sommige mensen
Dat klopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb is iedereen welkom in Groningen.
sowieso geen kwaliteit dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja met een zachte borstel krijg ik het er toch niet afdan moet ik alsnog hard drukken. Tevens waren ze maar 9,95 dus kwaliteit suede is het niet.
Ja, nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb is iedereen welkom in Groningen.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso geen kwaliteit dusbeter gooi je ze gewoon weg
Je zit op het rare deel van youtubequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:44 schreef Snuf. het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)gMY%26feature%3Dplcp!
Die is wel baas jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:44 schreef Snuf. het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)gMY%26feature%3Dplcp!
Iemand deelde het op Facebookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je zit op het rare deel van youtube
De bus is hier net zo duur als de treinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OV-kaart represent
Maar je hebt wel gelijk, vooral de trein..
blijf lekker aan de andere kant van de wereld joh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
ov is hartstikke goedkoop juist
morgen naar de grens; 255 km voor 1,25¤ prima hoor
Oh grote almachtige Boterbartje, vertel ons je verhaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
ov is hartstikke goedkoop juist
morgen naar de grens; 255 km voor 1,25¤ prima hoor
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De bus is hier net zo duur als de trein6,10 voor enkeltje appingedam - groningen
Ja van appdam naar groningen is ook 25 km. Ik wil ook OV.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh grote almachtige Boterbartje, vertel ons je verhaal.
[..]Van Rotterdam naar mijn ouders is 3,50 ofzo en dat is 25 kilometer ongeveer.
jaa, als ik nl ben heb ik een grotere kans om een bekrompen boer uit het noorden tegen te komen die op iedereen een big met gewei wil aanbrengen!! Omdat boer komt het toch niet nederland uit dus hier ben ik veiligquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf lekker aan de andere kant van de wereld joh.
Hier is roosendaal-roosendaal grens 3 euro terwijl het een fictief grensstation isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh grote almachtige Boterbartje, vertel ons je verhaal.
[..]Van Rotterdam naar mijn ouders is 3,50 ofzo en dat is 25 kilometer ongeveer.
OV is baas, alleen kut dat het niet in het weekend isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja van appdam naar groningen is ook 25 km. Ik wil ook OV.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jaa, als ik nl ben heb ik een grotere kans om een bekrompen boer uit het noorden tegen te komen die op iedereen een big met gewei wil aanbrengen!! Omdat boer komt het toch niet nederland uit dus hier ben ik veilig
Ik snap hier niks van.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jaa, als ik nl ben heb ik een grotere kans om een bekrompen boer uit het noorden tegen te komen die op iedereen een big met gewei wil aanbrengen!! Omdat boer komt het toch niet nederland uit dus hier ben ik veilig
Al een maandje ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef Snuf. het volgende:
Sinds wanneer heeft Google Maps trouwens een zijaanzicht van bovenaf?
Het noorden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alsof iedereen uit het noorden een boer is.
Big met gewei? wat
Bekrompen? Niet bepaald
Kom nooit NL uit? Klopt, ook geen behoefte aan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het noorden?Je moet ze het eens over het zuiden horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alsof iedereen uit het noorden een boer is.
Big met gewei? wat
Bekrompen? Niet bepaald
Kom nooit NL uit? Klopt, ook geen behoefte aan.
Ga jij nou volgend jaar studeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja
ja, zelfs voor een big mislukt
ja zeker wel
beperkt en boer-achtig
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hello! Kensington Chubb here!
quote:
jupquote:
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef monkyyy het volgende:
Als ik een boer ben, waar is mijn boerderij dan?
Management en Recht toch ofzo? Moet je nog wel een beetje oefenen, anders ga je die taaltoets niet halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup
[..]
Uitzondering bevestigd de regel
Goede argumenten man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja
ja, zelfs voor een big mislukt
ja zeker wel
beperkt en boer-achtig
Wees maar niet bang, die haal ik welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Management en Recht toch ofzo? Moet je nog wel een beetje oefenen, anders ga je die taaltoets niet halen.
Je dit dan ook serieus af gaan vragen, hoe simpel ben je ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet woon ik niet eens op een boerderij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die haal ik wel
tis hier een forum man, niet alles hoeft met een hoofdletter een punt of een typo blabla alleen dingen als ik wordt zijn triest
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup
[..]
Uitzondering bevestigd de regel
Met een blanke negert kan je veel geld verdienen in afrika.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
"Uitzondering bevestigt de regel" vind ik zo'n rare uitspraak. Wat betekent dat überhaupt.
Stel nou dat iemand zegt, "alle negers zijn bruin" en ik kom een blanke neger tegen, zeg diegene dan ook "Uitzondering bevestigt de regel, alle negers zijn bruin!"
Of geldt die statement dan niet?
Serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je dit dan ook serieus af gaan vragen, hoe simpel ben je ?
Dan geldt het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
"Uitzondering bevestigt de regel" vind ik zo'n rare uitspraak. Wat betekent dat überhaupt.
Stel nou dat iemand zegt, "alle negers zijn bruin" en ik kom een blanke neger tegen, zeg diegene dan ook "Uitzondering bevestigt de regel, alle negers zijn bruin!"
Of geldt die statement dan niet?
quote:
haha ja ik kan wel koeienmelkenquote:
wcquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan geldt het niet.
Dus uitzondering bevestigd de regel
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die haal ik wel
tis hier een forum man, niet alles hoeft met een hoofdletter een punt of een typo blabla alleen dingen als ik wordt zijn triest
wat bevestigd je nou mijn punt weer?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met een blanke negert kan je veel geld verdienen in afrika.
Ik word een beetje droevig van jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat bevestigd je nou mijn punt weer?
quote:
Probleem is dat hij niks toevoegt aan onze maatschappij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef monkyyy het volgende:
BB is een jongen die zichzelf te serieus neemt.
je kunt wel corrigeren maar feeling is hier niet terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |