nja mijn muziek is zown meidenlied waarop ik gewoon mee ga dansen ghehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn muziek staat nooit uit tenzij ik een serie/film kijk.
hahahhahaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
hehe, mijn boeken roken al raar dit jaar
dit ken ik ook... met muziek moet ik dramatisch meeplaybacken en/of meedansen... word altijd raar aangekeken in de trein/tram/op de fiets XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja dat ken ik D: of dan zet ik muziekje op en dan wordt het weer als een malloot het huis door
Ik schijt er niet op hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
medelijden met degene die jouw boeken na jou krijgt
Voor Latijn had ik in de eerste toetsweek gewoon vertalingsteksten opgehangen aan het doucheraam met plakbandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
doe ik ook hoor.. als het in de douche kon, zou ik het ook meenemen
Het zal je buurvrouw maar zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Deze aflevering.Goud.
hahahha ik doe het in huis. moeder kijkt er niet meer van op hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dit ken ik ook... met muziek moet ik dramatisch meeplaybacken en/of meedansen... word altijd raar aangekeken in de trein/tram/op de fiets XD
awesomequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef Zamorak het volgende:
Voor Latijn had ik in de eerste toetsweek gewoon vertalingsteksten opgehangen aan het doucheraam met plakbandwerkte perfect!
Ik dacht dat mijn buren erg waren, maar dit slaat alles.quote:
ik doe het overal, kan mezelf niet beheersen hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahha ik doe het in huis. moeder kijkt er niet meer van op hahaha
Ja, dus die 5,5 norm is zo erg niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef FirefoxNB het volgende:
voor 6 vakken een 5.0 en voor een 8.5 .... en dan voldoe je aan de norm, in theorie mogelijk. awesome
hahahah kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik doe het overal, kan mezelf niet beheersen hahaha
wat. heb ik nog kans op slagen? oh maar ik heb 8 vakken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef FirefoxNB het volgende:
voor 6 vakken een 5.0 en voor een 8.5 .... en dan voldoe je aan de norm, in theorie mogelijk. awesome
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Deze aflevering.Goud.
9 halen??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wat. heb ik nog kans op slagen? oh maar ik heb 8 vakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |