Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wanneer je dat bij elke man gaat doen, dan kan het nog lang duren voor je iemand gaat tegenkomen. En nee, geen de beste stuurlui staan aan wal, gewoon een oprecht advies.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
i just know your natural instinct..
problem?
Jij valt op melige mensen?quote:
Zul je haar ook wel leuk vinden:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een grap om van te smullen ja. Waar vind ik melige meisjes?
ik kan onderscheid maken tussen FOK!kersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer je dat bij elke man gaat doen, dan kan het nog lang duren voor je iemand gaat tegenkomen. En nee, geen de beste stuurlui staan aan wal, gewoon een oprecht advies.
Ik ben nog vol leven!quote:
Fok is de laatste weken/maanden sowieso een beetje doodjesquote:
Lente he...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is de laatste weken/maanden sowieso een beetje doodjes
nah, vorig jaar waren maart/april/mei juist behoorlijk druk op de div topicsquote:
Twentequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ja ik heb de zomer in mien kop. Ik zit goed in mien vel, moar de plicht die roept oons wel.
Klasse goed te passe. Wie goat verkassen, ie maakt mien de pis niet lauw!
Wattu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ja ik heb de zomer in mien kop. Ik zit goed in mien vel, moar de plicht die roept oons wel.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Gewoon Jovink en de Voederbietels.quote:
Maak es aan, jonge, pik.quote:
ja bijna klaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon Jovink en de Voederbietels.
[..]
Maak es aan, jonge pik.
Alleen door idioten uit het westen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt helaas wel vaker door elkaar gehaald
Gesloopt. Ik had besloten niet meer doordeweeks uit te gaan. Niet erg goed gelukt. Heb tijdens de lunch een uurtje bijgeslapen. Thuis, dat wel.quote:
ik heb familieroots in de Twentse regionen, dus ik hoor er wel verschil tussen meestalquote:
Je viel zeker voor d'r accent?quote:
Ik moet morgen voetballenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff, wat maakt een uurtje langer op zijn uit???
EK-finale in Doetinchem...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twente en achterhoek is toch allemaal maar Oost Europa man
slaap lekker engeltje. en scoren morgen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet morgen voetballen
Dus uitgerust zijn
Trusten
Ga ik proberen, volgens mij sta ik morgen in de verdedigingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
slaap lekker engeltje. en scoren morgen...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet morgen voetballen
Dus uitgerust zijn
Trusten
trustequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga ik proberen, volgens mij sta ik morgen in de verdediging
Ik heb nu eenmaal een (bizar) leven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
El_Matador vertel nog eens een van je geweldige verhalen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben net even onder de douche geweest. Vandaar dat ik dus niet reageerde
Ach, wat had je dan op dit tijdstip willen doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Voor de rest is het dood, omdat wij de enige echte zoldersukkels van Nederland zijn
Okee, je hoeft jezelf niet als een zoldersukkel te zien, maar zo zie ik mezelf wel en ik heb iets van "ik kan het beter maar gewoon accepteren", maar het is lastig om dat te accepteren omdat ik het niet op wil geven.
Neuken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, wat had je dan op dit tijdstip willen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuken?Tsja, daar heb ik wel neuksel voor nodig, en dat heb ik op dit moment niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Regel dat dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar heb ik wel neuksel voor nodig, en dat heb ik op dit moment niet!
Dit topic man, ik ben hier niet voor niets terecht gekomen. Lang verhaal, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.quote:
ja, ik weet nog wel wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit topic man, ik ben hier niet voor niets terecht gekomen. Lang verhaal, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Ik woon niet in Amsterdam of zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, ik weet nog wel wat.
De Wallen zijn nog open..
Feestenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, wat had je dan op dit tijdstip willen doen?
Niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben er, is dat nog niet genoeg reden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem anders gewoon een kijkje?
Ik kijk nog liever naar een doodbloedend schaap.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel aan gezellig chatten hebt, wisten we alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een doodbloedend schaap.
Ik ook, waar kan je dat zien dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een doodbloedend schaap.
how wrong are you.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel aan gezellig chatten hebt, wisten we al
Bij Sinosappel tussen de benen.quote:
joy wel hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees niet bang, we bijten niet
Wat is tc trouwens?quote:
Als ik jou was had ik me even omgedraaid en was ik verder gaan slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik klim maar uit bed dan....
Even thee drinken en eten
Zo vroeg
dat kan ik nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik me even omgedraaid en was ik verder gaan slapen
Mogguh Royco![]()
Gat in de muur slaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:58 schreef system_overload het volgende:
wat doe je als je gefrustreerd bent en niks helpt
Hangt af van de reden van frustratie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:58 schreef system_overload het volgende:
wat doe je als je gefrustreerd bent en niks helpt
Awww.....arme jijquote:
als ik jou was had ik me omgedraaid en mijn vriendin geneuQtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik me even omgedraaid en was ik verder gaan slapen
Mogguh Royco![]()
seks -het gebrek aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt af van de reden van frustratie.
ugh dat gaat zo moeilijkquote:
Waarom? Als het puur om seks te doen is moet dat toch wel lukken.quote:
niet mijn stijlquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom? Als het puur om seks te doen is moet dat toch wel lukken.
Stap een willekeurige kroeg binnen, zoek er 1 uit waarmee je het wel zou willen doen en fluister hem in zijn oor dat je ontzettend zin hebt om je door hem suf te laten neuken.
Wat wil je dan? wil je eerst meerdere dates gehad hebben voordat je het deelt?quote:
met wie omg the impossible questquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? wil je eerst meerdere dates gehad hebben voordat je het deelt?
Dan zul je moeten gaan daten
Er lopen genoeg vrijgezelle mannen rond op deze wereld, zitten er vast wel een aantal tussen met wie je wil daten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie omg the impossible quest
het gaat er meer om of ze met mij willen daten..quote:
Roy, ouwe kroegbaas!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er lopen genoeg vrijgezelle mannen rond op deze wereld, zitten er vast wel een aantal tussen met wie je wil daten.
Die zijn er vast ook genoeg, ook lieve mannen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:10 schreef system_overload het volgende:
ik wil een lief vriendje dat me
[..]
het gaat er meer om of ze met mij willen daten..
Weer wat beter dan gisteren. Was snipverkouden.quote:
hoe heb je jouw laatste versierd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren. Was snipverkouden.
Nu lekker een beetje huiswerken.
Huiswerkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren. Was snipverkouden.
Nu lekker een beetje huiswerken.
Ik ben aan het werk, vanavond pas weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik jou was had ik me omgedraaid en mijn vriendin geneuQt
Ik weet het. Maar het hoort erbij, bij een opleiding.quote:
Paar keer thuis geweest bij haar, mee uit eten genomen op Valentijnsdag (gevraagd terwijl haar vriend naast haar stond), bloemen, thuisbrengen ditdat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:15 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe heb je jouw laatste versierd?
quote:
dat krijgen de meeste vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het hoort erbij, bij een opleiding.
Ik moet veel theorie lezen en een aantal opdrachten maken en in een portfolio stoppen. Niet mijn favoriete testmethode, maar wel begrijpelijk vanuit hun oogpunt.
Nog even doorbijten.
[..]
Paar keer thuis geweest bij haar, mee uit eten genomen op Valentijnsdag (gevraagd terwijl haar vriend naast haar stond), bloemen, thuisbrengen ditdat.
Gezegd dat ik haar leuk vond. Zij vond mij ook leuk en was erg onder de indruk van me.
Ook die zullen er vast wel zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
het gaat er meer om of ze met mij willen daten..
Je hebt een vrouw uitgevraagd terwijl haar vriend er naast stond?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het hoort erbij, bij een opleiding.
Ik moet veel theorie lezen en een aantal opdrachten maken en in een portfolio stoppen. Niet mijn favoriete testmethode, maar wel begrijpelijk vanuit hun oogpunt.
Nog even doorbijten.
[..]
Paar keer thuis geweest bij haar, mee uit eten genomen op Valentijnsdag (gevraagd terwijl haar vriend naast haar stond), bloemen, thuisbrengen ditdat.
Gezegd dat ik haar leuk vond. Zij vond mij ook leuk en was erg onder de indruk van me.
hoii!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:21 schreef Yellowcard het volgende:
Goedemorgen. Ik kreeg van meedere mensen de tip dat deze sc heel gezellig zou zijn.
Bij tijd en wijle ja. Welkomquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:21 schreef Yellowcard het volgende:
Goedemorgen. Ik kreeg van meedere mensen de tip dat deze sc heel gezellig zou zijn.
lucky bastardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, vanavond pas weer![]()
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:21 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat krijgen de meeste vrouwen
oeh zo lief!
je hebt haar echt veroverd
Klopt. Als een baas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw uitgevraagd terwijl haar vriend er naast stond?
En dan heeft ie nog niet verteld dat ie het waarschijnlijk op het strand gaat doen tijdens een mooie zonsondergang.quote:
kaneel heeft swag hij kan blijkbaar alles makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw uitgevraagd terwijl haar vriend er naast stond?
Van de ene kant zeg ik baas, maar aan de andere kant is het not done.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Als een baas.
[..]
Klopt. Als een baas.
haat!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan heeft ie nog niet verteld dat ie het waarschijnlijk op het strand gaat doen tijdens een mooie zonsondergang.
Is het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:21 schreef Yellowcard het volgende:
Wat als het al niet lekker loopt en ze er zelf voor kiest? Ze kan m altijd afwijzen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van de ene kant zeg ik baas, maar aan de andere kant is het not done.
Je gaat niet stoken in een relatie
En is ook nog eens een lieve jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
kaneel heeft swag hij kan blijkbaar alles maken
principe of jachtinstinct.. wich will it bequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vind ik het nog steeds not donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat als het al niet lekker loopt en ze er zelf voor kiest? Ze kan m altijd afwijzen..
principequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
principe of jachtinstinct.. wich will it be
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En is ook nog eens een lieve jongen.
Go for him
Een tijd daarna is hij wel boos geworden (bedreigingen, bier gooien), maar dat was pas nadat we al een tijdje wat hadden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
kaneel heeft swag hij kan blijkbaar alles maken
Klopt. Ik zou het nu ook niet meer doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heb je nu nog iets met haar dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tijd daarna is hij wel boos geworden (bedreigingen, bier gooien), maar dat was pas nadat we al een tijdje wat hadden.
[..]
Klopt. Ik zou het nu ook niet meer doen.
jullie overschatten mijn wanhoopquote:
Waarom?quote:
Dan ben je dus niet echt wanhopig..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
jullie overschatten mijn wanhoop
ja mijn pc is traagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:29 schreef kree het volgende:
s_o hoe laat sliep jij gister?
Je hing nog wel als laatste in TC, maar was vast gelopen denk?
Hoezo wanhoop?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
jullie overschatten mijn wanhoop
quote:
Nee, is in september na bijna 5 jaar uitgegaan. Helaas.quote:
Als een baas, maar ik zou het ook nooit doenquote:
jij hebt hete seks .Daaromquote:
captain obviousquote:
Zuurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:30 schreef Sinosappel het volgende:
Megaglas water met citroensap
Lange tijd geleden dat ik de dag zo begon
je had 5 jaar met haar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, is in september na bijna 5 jaar uitgegaan. Helaas.
Jaloezie is een eigenschap die je niet aantrekkelijker maakt hoorquote:
Bedoelde waarom ik zou denken dat je wanhopig bent als ik een tip geef om met kaneel te daten.quote:
Een echte baas begint de dag door wakker gepijpt te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Zuur![]()
![]()
Een echte baas begint zijn dag met documentatie schrijven onder een open dakraam waar de zon doorheen prikt onder het genot van muziek van Jack Johnson
dieetmethodequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:30 schreef Sinosappel het volgende:
Megaglas water met citroensap
Lange tijd geleden dat ik de dag zo begon
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een echte baas begint de dag door wakker gepijpt te worden.
give me a break is de oude pc van mijn oudersquote:
Dat heb ik ook lang gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij heeft S_O meer weg van mij.. Vanalles willen maar geen fuck durven
Ja wie niet hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
nymfomanie welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaloezie is een eigenschap die je niet aantrekkelijker maakt hoor
Ja. Was wel even wennen daarna. 5 jaar bijna dagelijks bij elkaar en dan ineens is ze weg.quote:
Autofellatio?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
give me a break is de oude pc van mijn ouders
preaching to the quierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er zijn er meer die wel een date aandurven.. Ik durfde gisteravond op de bruiloft van m'n neef nieteens een nummer van een meid te vragen.. Terwijl het zo makkelijk had geweest..quote:
jumquote:
ja dat is wel jammer jah.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn er meer die wel een date aandurven.. Ik durfde gisteravond op de bruiloft van m'n neef nieteens een nummer van een meid te vragen.. Terwijl het zo makkelijk had geweest..
Uiteraard, maar bij gebrek aan een meisjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey een matchquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Paar jaar terug had ik dat ook niet gedurft hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn er meer die wel een date aandurven.. Ik durfde gisteravond op de bruiloft van m'n neef nieteens een nummer van een meid te vragen.. Terwijl het zo makkelijk had geweest..
same here wih the other genderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer jah.
Ik durf trouwens wel een date aan, probleem is meer eerst een meid vinden die dat ook durft
Jij bent geen zuiderlijk type, je maakt geen kans..quote:
nogmaals: je overschat mijn wanhoopquote:
Erm....niet bij iedereenquote:
Je wil niet met fokkers daten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
nogmaals: je overschat mijn wanhoop
Als je met genot kwelling bedoelt wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Zuur![]()
![]()
Een echte baas begint zijn dag met documentatie schrijven onder een open dakraam waar de zon doorheen prikt onder het genot van muziek van Jack Johnson
hoezo nou weer?quote:
Ja stom eigenlijk, ze hoorde dan ook gelukkig niet bij de familie.. Ze was seveerster op 't feest..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer jah.
Ik durf trouwens wel een date aan, probleem is meer eerst een meid vinden die dat ook durft
geen commentaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent geen zuiderlijk type, je maakt geen kans..(Haar eigen woorden!
)
...Bron?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
dieetmethode
je maag krimpt van het citroensap
water vult je maag grotendeels
zij niet met mijquote:
sad but truequote:
ik wil je niet shockerenquote:
Watte?quote:
hoor jij ook vaak, "je bent een hartstikke leuke meid"?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
same here wih the other gender
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou sommige fokkers zijn toch leuk? Ik zou niet weten waarom je die niet wilt daten
Bij Myr en Twi? Wonen die al samen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:45 schreef kree het volgende:
oh smsje van musical meid, het gaat toch Leiden worden.
Misschien maar even bij Myr en Twi langs
dat is niet goed hè als ze dat tegen jou zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
hoor jij ook vaak, "je bent een hartstikke leuke meid"?
Ik wel namelijk, ik snap het niet ben best sociaal enzo.
Ik zeg er niks van, het is alleen niet mijn ding. Ik doe aan seks omdat ik het lekker vind, het is geen dwangneurose.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoezo nou weer?
is het nog niet goed
zucht
Niet goed als ze tegen jou zeggen dat je een leuke meid bent Bieberquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig mensen kunnen leuk met me praten.
maar een leuke meid ben ik nog niet tegen gekomen,
(jah anja, maargoed)
Nu kunnen we niet meer trouwen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je met genot kwelling bedoelt wel ja
Ik zat ook al van "Euuh..."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet goed hè als ze dat tegen jou zeggendat je een leuke meid ben
Jouw tijd komt nog wel is ook zo een heerlijke dooddoener.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
(jah anja, maargoed)
Ik weet er wel een paar die ik zou daten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou sommige fokkers zijn toch leuk? Ik zou niet weten waarom je die niet wilt daten
Ik heb haar gemeet. Ze is echt niet lelijk. Iedereen was het daar wel over eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, die is nog negatiever over d'r uiterlijk dan dat ik was..
Lijkt me best apart. Op die manier wakker worden.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
beetje zelfvertrouwen in dit topic is niet ongewenst
Dan kook ik wel voor je.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:45 schreef kree het volgende:
oh smsje van musical meid, het gaat toch Leiden worden.
Misschien maar even bij Myr en Twi langs
Heb liever dat ze zeggen jij komt vanavond nog welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel is ook zo een heerlijke dooddoener.
komt wel goed flips, ooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is er al hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
beetje zelfvertrouwen in dit topic is niet ongewenst
jaja snap ik maar bedoelde het even in de context van s_oquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar die ik zou daten.
Beschrijf dan eens, Kaneel..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb haar gemeet. Ze is echt niet lelijk. Iedereen was het daar wel over eens.
[..]
Lijkt me best apart. Op die manier wakker worden.
Vraag het Pindaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor
Sowieso zou ik willen zoenen met Myr, want die zoent lekker, zeggen ze
Het is nog dezelfde kleur, even kijken hoe het straks na de douche is. Maar ben er zo wel blij mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Moguh
Is je haarkleur een beetje meer roze geworden vannacht of blijft het aan de rode kant?
quote:
Hehe, wie niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb liever dat ze zeggen jij komt vanavond nog wel
Is bijzonder lekker kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb haar gemeet. Ze is echt niet lelijk. Iedereen was het daar wel over eens.
[..]
Lijkt me best apart. Op die manier wakker worden.
Jouw tijd zal vast nog wel komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoor : je bent one of the guysquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
(jah anja, maargoed)
Ehm.. Barb.. dat ging over jezelf pijpen he...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is bijzonder lekker kan ik je vertellen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wait.. whut?quote:
manwijf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hoor : je bent one of the guys
ben jij lesbisch?
jij bent een bro met boobs/tits
het is heerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg er niks van, het is alleen niet mijn ding. Ik doe aan seks omdat ik het lekker vind, het is geen dwangneurose.
Helaas geen vakantievilla in Italië, inclusief Italiaans topmodel als scharrelquote:
Ah, je laat de hele tijd boeren en schetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hoor : je bent one of the guys
ben jij lesbisch?
jij bent een bro met boobs/tits
Ik lachte.quote:
Ik hoor het van iedereen, ik ben steeds nieuwsgieriger.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor
Ze is ongeveer 1,70 denk ik. Haar is deels roze geverfd, maar niet erg goed zichtbaar door het zwarte haar. Beetje een semi-punk look gepaard gaand daarmee. Studs door de onderlip.quote:
Zo lenig ben ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Barb.. dat ging over jezelf pijpen he...
ah joh dan maar genoegen nemen met de nespressoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas geen vakantievilla in Italië, inclusief Italiaans topmodel als scharrel
i have "personality"'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over wie heb je het?quote:[b]Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het
[..]
Ze is ongeveer 1,70 denk ik. Haar is deels roze geverfd, maar niet erg goed zichtbaar door het zwarte haar. Beetje een semi-punk look gepaard gaand daarmee. Studs door de onderlip.
Verder weet ik er weinig over te zeggen. Maar omdat ze zo negatief was over haar uiterlijk, waren we eigenlijk erg verrast.
Ik ben redelijk visueel ingesteld.. Kan me er een kleine voorstellen van maken.. Klinkt best okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is ongeveer 1,70 denk ik. Haar is deels roze geverfd, maar niet erg goed zichtbaar door het zwarte haar. Beetje een semi-punk look gepaard gaand daarmee. Studs door de onderlip.
Verder weet ik er weinig over te zeggen. Maar omdat ze zo negatief was over haar uiterlijk, waren we eigenlijk erg verrast.
Geen seks hebben terwijl je constant wilt neuken?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:50 schreef Intronic het volgende:
het schijnt dat steven ook heerlijk zoent toch keer proberen
Yukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
ah joh dan maar genoegen nemen met de nespresso
S-O.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben redelijk visueel ingesteld.. Kan me er een kleine voorstellen van maken.. Klinkt best ok
Hey, dat laatste ken ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
i have "personality"'
en ze vertellen me allemaal shit
die had ik nog niet gehoord,quote:
Ja wel, ga niet weer de tafel laten vergroten qua stoelen en personenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef twi het volgende:
Flipsje, is 't nog niet te laat om vanavond lekker met je mee te gaan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wel, ga niet weer de tafel laten vergroten qua stoelen en personen
Ik wil je moeder best even bellen hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wel, ga niet weer de tafel laten vergroten qua stoelen en personen
1.58quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
[..]
Ik hoor het van iedereen, ik ben steeds nieuwsgieriger.
[..]
Ze was op de meet in Leiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
durf je wel een vrouw aan te spreken?quote:
den haag is dichtbij Rotterdam hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:55 schreef kree het volgende:
Owh musical meid woont in den haag.
Hahaha keertje niet goed opgelet denk.
Sorry Myr kan ik toch niet komen eten
Nu maar eens zoeken of dat nog te bereiken is met ov
sex FA style :masturbatiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen seks hebben terwijl je constant wilt neuken?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was op de meet in Leiden.Wacht, waren daar foto's van? Dan staat ze er vast op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
het is geen date!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
den haag is dichtbij Rotterdam hoor.
Kei goed om bij mij te komen eten voor je date, ik ben erg bescheiden met de knoflook.
Je oogde veel groter als je naast me stond. Zal wel aan de schoenen hebben gelegen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
1.58
semi-punk? watsda?
ik ben gemiddeld,het was een openbaring een 6je
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was op de meet in Leiden.Ja toen had ik een BBQ, wist niet dat ze hier toen al poste, ik dacht dat alleen strawberry nog wat, was geweest en dat jullie het daarover haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, hoeraquote:
Wel een beetje je type, ja?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
het is geen date!
Potentiële leuke meid wel.
Nee, we maken geen foto's om bepaalde mensen te beschermen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, waren daar foto's van? Dan staat ze er vast op?
Dan zou ik ook groot moeten ogen volgens jou..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je oogde veel groter als je naast me stond. Zal wel aan de schoenen hebben gelegen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |