Ik kan toch alleen daar halen nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer fatsoenlijk in Roffa?
Fatsoenlijk is het waarschijnlijk niet maar je wordt er wel stoned vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:24 schreef Zosk het volgende:
Eens even testen of ze in Rotterdam fatsoenlijke wiet hebben
quote:
Mwohhhhhhhh Calicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is het waarschijnlijk niet maar je wordt er wel stoned van
Dat klinkt in elk geval wel goed, als t dat niet is, weet je t de volgende dag toch niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik rook normaal maar één soort, maar die hadden ze daar niet. Amnesia moet toch wel goed genoeg zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval wel goed, als t dat niet is, weet je t de volgende dag toch niet meer
Volgens mij Haze, dus moet wel goed zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval wel goed, als t dat niet is, weet je t de volgende dag toch niet meer
Bonnie ookquote:
Nah amnesia is wel hardcorequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik rook normaal maar één soort, maar die hadden ze daar niet. Amnesia moet toch wel goed genoeg zijn
Haze is chillquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij Haze, dus moet wel goed zijn
Je doet net of ik er verstand van hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij Haze, dus moet wel goed zijn
Ik zag het direct al hoor :$quote:
nee, nog niet, doe es?quote:
Kom tof doen danggg KOM DANGG GODVER KOM DANGGGG GEAKKKquote:
Scroll eens naar boven naar dat clipje? (van the key of awesome)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |