Klinkt meer als G_E/O_I/G_V/D_D/Ambiguïteit.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tennisconcours gehad en lekker gechilled in het park, samen een ijsje gekocht en met de Corsa weer naar huis, lift omhoog en nu balkon, laptop + benen omhoog en oh wat klink ik nu als Stroekie?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Potverdorie wat een drama's toch weer allemaal ....
Friso-gate? Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Ohja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
je nummer neemt niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Xiance het volgende:
ow en ehm Stroekie.. het zou je sieren om eens terug te bellen
Mja. Beetje wel. Maar daar komen we ook wel weer uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Peter het volgende:
Niet zo miepen Ang3l, je zoekt zelf de drama op.. of zie je dat patroon niet in je leven?Ik zag de jongen op een homo feest, met homo jongens die ik kende. Dat hij er wat "stoerder" uitziet hoeft niet per se iets te betekenen. Maar het was te verwachten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tis je weelderige haarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja sinds wanneer doe je zoiets bewust?
Homo's vallen niet op meHetero's wel. Ik zal wel tieten hebben of zo, of de verkeerde feromonen!
Als er een rasnicht naar je toekomt knap je er al op afquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja sinds wanneer doe je zoiets bewust?
Homo's vallen niet op meHetero's wel. Ik zal wel tieten hebben of zo, of de verkeerde feromonen!
HEy TV, zie het meet-topic voor 15 september in ESF.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er een rasnicht naar je toekomt knap je er al op af
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er een rasnicht naar je toekomt knap je er al op af
O nou dan heb ik nog maar een paar jaar ellendequote:
Oh, ga je daarom niet op m'n avances inquote:
Klopt niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ga je daarom niet op m'n avances in!
Als ik niet op vakantie ben ben ik er bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
HEy TV, zie het meet-topic voor 15 september in ESF.![]()
Wel opgeven he! ookal is de meet pas over 3 maanden, het lijstje is nu al weer bijna volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie ben ben ik er bij
Ik sta er al tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel opgeven he! ookal is de meet pas over 3 maanden, het lijstje is nu al weer bijna vol
Gewoon je vakantie eerder/later boeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie ben ben ik er bij
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon je vakantie eerder/later boeken.
Waar ga je heen?
Nee meneerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Trap aub weer niet in zo'n experimentele biboy die jou als het eerste snoepje van de homowinkel ziet he Angel
Goed zoquote:
Ik heb een raincheck. Het wordt donderdag.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een raincheck. Het wordt donderdag.
En hij zei: Dan zoenen we wel.
Uh. Nou. Als dat al beslist is door hem.
Ik plaag je maarquote:
Kerel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik plaag je maar
Nou. Hij zei t echt zo in de sms. Dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |