Fascinerend welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Peter, ik vind die zieke tumblr heerlijk
[ afbeelding ]
Pats! Newbies worden weggepest, oldbies krijgen meteen ouwe stront over zich heen. Geen wonder dat het hier zo rustig is.quote:
Wat knap dat jij weet dat Samjustme een oldby isquote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Pats! Newbies worden weggepest, oldbies krijgen meteen ouwe stront over zich heen. Geen wonder dat het hier zo rustig is.
Moet die arme Ambi zich nu weer opnieuw door de notenrijstenbrijberg heen worstelenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat knap dat jij weet dat Samjustme een oldby is![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef samjustme het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=-weLG4sOq3s
Een van de beste pro homohuwelijk spotje:)
Je bent dus nog steeds niet over hem heen blijkbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, ik kom weer achter een stomme onhebbelijke zwakheid van me.....
Blijkbaar stonden de instellingen van Facebook sinds Australie verkeerd en stonden de statusupdates op "Familie" ipv "vrienden" dus iedereen (op 3 familieleden na of zo) heeft ze niet kunnen zien. Ach ja, boeiend. Maar ik merk dat ik t het ergste vind dat mijn ex ze niet heeft kunnen zien.Alle statusupdates van mij op stap met zijn vrienden, de foto's van ons, de stille hints in berichten, songteksten en nummers. De "Kijk mij lol hebben met je vrienden ik ben helemaal over je heen" berichten. Die heeft ie dus niet gezien.
Da's toch erg?
Dat ik dat erg vind dan he, bedoel ik.
Duh.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus nog steeds niet over hem heen blijkbaar
Frans Halsema schreef ooit:quote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus nog steeds niet over hem heen blijkbaar
O dan kan ik vanaf vadaag beginnenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef Peter het volgende:
Je kan het pas vergeten als je ander drama hebt om het leeggevallen 'dramagat' weer op te vullen.. toch?
PRECIES!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:20 schreef wonderer het volgende:
Als je het maar uitgebreid uit de doeken doet hier
Ik beoordeel daarover jaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Of het ethisch is wat je doet moet nog blijken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |