Awesomequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Whow, Erik:
[ afbeelding ]
Tilda Swinton
Ik had haar niet eens herkend
Scary shit!
Regenachtig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
! Hopelijk blijft het weer zoals het nu is
.
Somber en het gevoel dat het elk moment kan regenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
! Hopelijk blijft het weer zoals het nu is
.
zal het weer zeker kut zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier in Eindhoven is het zonnig met wat wolken. Maar verder naar het noorden zal het zeker weer kut zijn.
Hier is het ook zonnig hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier in Eindhoven is het zonnig met wat wolken. Maar verder naar het noorden zal het zeker weer kut zijn.
Het doet me deugd dat je dit oppiktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
zal het weer zeker kut zijn.
zal het zeker weer kut zijn.
Hmmhm
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat je dit oppikt.
Ah vandaar die overload die ik kreeg dat ik facebook opende.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, ik kom weer achter een stomme onhebbelijke zwakheid van me.....
Blijkbaar stonden de instellingen van Facebook sinds Australie verkeerd en stonden de statusupdates op "Familie" ipv "vrienden" dus iedereen (op 3 familieleden na of zo) heeft ze niet kunnen zien. Ach ja, boeiend. Maar ik merk dat ik t het ergste vind dat mijn ex ze niet heeft kunnen zien.Alle statusupdates van mij op stap met zijn vrienden, de foto's van ons, de stille hints in berichten, songteksten en nummers. De "Kijk mij lol hebben met je vrienden ik ben helemaal over je heen" berichten. Die heeft ie dus niet gezien.
Da's toch erg?
Dat ik dat erg vind dan he, bedoel ik.
LOL Ze zijn nu toch niet met terugwerkende kracht alsnog in ieders tijdlijn he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah vandaar die overload die ik kreeg dat ik facebook opende.
Pas als je ze openbaar zet en er op reageert of liked.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL Ze zijn nu toch niet met terugwerkende kracht alsnog in ieders tijdlijn he?
Als je zoiets leest dat voel je dat ook echt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar gelukkig kan iedereen nu weer meegenieten van vetspetters op m'n tepels
Iedereen die het ooit meegemaakt heeft kromp een beetje in elkaar denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je zoiets leest dat voel je dat ook echt.
Mits je idd zelf ook kookt en niet alleen maar uit de micro vreet
Heb ze idd op vrienden gezet nu (niet openbaar). Dus sorry voor de eventuele spamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pas als je ze openbaar zet en er op reageert of liked.
dat is vreemd, want ik heb de afgelopen maanden toch wel berichtjes van jou op facebook gezien, ik lees jou namelijk welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Het stomme is dat ik net niet iets van Familie naar Vrienden heb gezet.
Het stond al op Vrienden. Ben alleen overal ff doorheen gelopen en nog eens bevestigd
Maar dat wil dus ook zeggen alle friso spam etc dat die dus alleen doot mijn familie gelezen isNou daar heb ik welgeteld 1 nicht zitten en die is niet gekomen, dus tot zover mijn nut
Die vanuit twitter of als ik bv iets deelde dan kwam het wel door. En als ik iemand getagd had zag diegene dat ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is vreemd, want ik heb de afgelopen maanden toch wel berichtjes van jou op facebook gezien, ik lees jou namelijk wel
weer geen vleesch deze kerst dus?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Renesite het volgende:
Is me net wat gebeurd. Bah
Ik reed op de weg van een verjaardag met Patrick naar huis, over zo'n donker landweg. Ik voerde eerst grootlicht en reed richting een verlichte 'zone' en deed mijn grootlicht uit. Opeens Patrick
'He een beest op de weg!'
En voor ik er erg in had zag ik hem opeens wel erg dichtbij. Een klein hertje.
Patrick sloeg opeens een kreet uit (wel mannelijk, achteraf beredeneerd) en ik trek opeens naar links met de auto en *boem*.
En dan zit je daar te denken 'en nu...'. Mij stond bij dat je moet betalen voor zo'n akkefietje en dat leek mij niets. Dus naar de eerst mogelijke optie om te kijken naar schade. Een kapje zat los en voor de rest niets te vinden. Het kapje kon gewoon aangedrukt worden.
Uit advies mijn ouders even gebeld. Die zeiden ook al 'kan je niets aan doen'. Daarop maar even teruggereden heen en terug. We hebben Bambi niet meer gezien gelukkig![]()
![]()
! . Morgen kijken of er nog meer schade is.
Dokter Sjoerd??quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Argh. Ik kwam net dokter Sjoerd tegen. En erik wist niet wie het was!!!
dat is de broer van Bernhardquote:
is hij nog steeds gorgious ?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Argh. Ik kwam net dokter Sjoerd tegen. En erik wist niet wie het was!!!
wel ff ergens melden, een hert/ree zoekt meestal een rustig plekje om te gaan liggen. Kan de boswachter naar kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Renesite het volgende:
Is me net wat gebeurd. Bah
Ik reed op de weg van een verjaardag met Patrick naar huis, over zo'n donker landweg. Ik voerde eerst grootlicht en reed richting een verlichte 'zone' en deed mijn grootlicht uit. Opeens Patrick
'He een beest op de weg!'
En voor ik er erg in had zag ik hem opeens wel erg dichtbij. Een klein hertje.
Patrick sloeg opeens een kreet uit (wel mannelijk, achteraf beredeneerd) en ik trek opeens naar links met de auto en *boem*.
En dan zit je daar te denken 'en nu...'. Mij stond bij dat je moet betalen voor zo'n akkefietje en dat leek mij niets. Dus naar de eerst mogelijke optie om te kijken naar schade. Een kapje zat los en voor de rest niets te vinden. Het kapje kon gewoon aangedrukt worden.
Uit advies mijn ouders even gebeld. Die zeiden ook al 'kan je niets aan doen'. Daarop maar even teruggereden heen en terug. We hebben Bambi niet meer gezien gelukkig![]()
![]()
! . Morgen kijken of er nog meer schade is.
Dokter Sjoerd is iemand van heel lang geleden. Nooit in dit topic geweest, maar veelvuldig besproken. Door mij, en door Marc_Mga.quote:
Oh hallo dokter!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Dr Sjoerd, foto uit de tijd van toen:
[ afbeelding ]
Bah. Net even langsgereden... Hoop dat-ie niet geleden heeftquote:Op zondag 20 mei 2012 04:04 schreef Peter het volgende:
[..]
wel ff ergens melden, een hert/ree zoekt meestal een rustig plekje om te gaan liggen. Kan de boswachter naar kijken. (Bovendien is doorrijden sons strafbaar)
Zo zit ik nou ook altijd thuis.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Peter, ik vind die zieke tumblr heerlijk
[ afbeelding ]
Ik net nogquote:
heb je m meegenomen? hebben we Reerug met kerst??quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bah. Net even langsgereden... Hoop dat-ie niet geleden heeft!
Racletten uiteraard!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou lekker dan.. word het zeker weer konijn??
wat was het adres ook al weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Peter, ik vind die zieke tumblr heerlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Dr Sjoerd, foto uit de tijd van toen:
[ afbeelding ]
Wow. geen Mariah Carey.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef samjustme het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=-weLG4sOq3s
Een van de beste pro homohuwelijk spotje:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |