Misschien is MS gelijk na 5 minuten al begonnen met een reddingsactie gezien het tempo waarin hij daaldequote:
De auteur schrijft heel irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
http://www.thefiscaltimes(...)ebook-IPO.aspx#page1
Bankiers hadden gelukkig de algemene opinie al mee
Gekocht van Tita Tovenaar zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:57 schreef benx het volgende:
Zojuist voor ~$1000 shorts bijgekocht, dit gaat zakken als een baksteen
http://www.plus500.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Gekocht van Tita Tovenaar zeker?
Er zijn geen shorts. Short sale restriction in effect untill may 23 02:00 CET.
Dus welke shorts zijn dit? En waar zijn die te verhandelen?
Prima. Zodra-ie $4 kost koop ik ze van je overquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wanneer het aandeel bij $25 is ga ik kopen
Rond de 5 dollar is natuurlijk een mooie prijs, dat zou facebook een waarde van 20 miljard geven. Nog steeds hoog in mijn ogen. Maar een stuk reëler als 100 miljard. Voor 5 dollar stap ik ook inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Prima. Zodra-ie $4 kost koop ik ze van je over
quote:It’s as if Mark Zuckerberg is having the ultimate nerd’s revenge: He’s humiliating all of us and taking our money in the process.
je kun tomtom kopen op 4 Euro, die stonden ook op 60 eurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Prima. Zodra-ie $4 kost koop ik ze van je over
Ipv dat je eerst koopt om ze later bij stijging te verkopen, neem je nu een optie op een pakket aandelen tegen een lagere prij waaarbij je ze dus eerst verkoopt om ze later bij een lagere priijs te kopen. Je gaat dus het schip in als de aandelen stijgen. Dan moet je bij betalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je met shorts geld kan verdienen op een kelderend aandeel? Snap er geen fuck van
Oh! Helder, dank jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ipv dat je eerst koopt om ze later bij stijging te verkopen, neem je nu een optie op een pakket aandelen tegen een lagere prij waaarbij je ze dus eerst verkoopt om ze later bij een lagere priijs te kopen. Je gaat dus het schip in als de aandelen stijgen. Dan moet je bij betalen.
beetje simpel gezegd
calls schrijven of puts kopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je met shorts geld kan verdienen op een kelderend aandeel? Snap er geen fuck van
Ik ben een Garmin-mensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je kun tomtom kopen op 4 Euro, die stonden ook op 60 eur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |