Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
Met iOS 5 zin er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef drbarisart het volgende: In Apple Stores vragen ze volgens mij nooit naar een bon. Weet je zeker dat het geen iCentre was?
Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef drbarisart het volgende: Ik heb een bon noch een betaalbewijs hoeven laten zien toen ik m'n iPhone kwam fixen in de Apple Store.
Ligt er ook aan wat er gedaan moet worden. Garantie is zga altijd met bon. Gewone reparatie niet.
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is een consument niet verplicht een kassabon over te leggen op het moment dat hij met een ondeugdelijk product bij u terug komt. Wel kunt u verlangen dat hij aantoont dat het product bij u is gekocht. Dat kan met de aankoopbon, maar ook met een bankafschrift of een ander bewijs. Bron: Consumentenautoriteit. http://www.consumentenaut(...)tanden-over-garantie
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is een consument niet verplicht een kassabon over te leggen op het moment dat hij met een ondeugdelijk product bij u terug komt. Wel kunt u verlangen dat hij aantoont dat het product bij u is gekocht. Dat kan met de aankoopbon, maar ook met een bankafschrift of een ander bewijs. Bron: Consumentenautoriteit. http://www.consumentenaut(...)tanden-over-garantie
Uhm
Jammer genoeg hebben 9 vd 10 winkels hier letterlijk schijt aan. En doen ze niks zonder bon
Op een bankafschrift staat immers alleen het bedrag en de winkel. Niet om wat het gaat
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2012 22:59:30 ]
Op een bankafschrift staat immers alleen het bedrag en de winkel. Niet om wat het gaat
Dat bewijst het wel degelijk, bankrekeningnummer danwel naam van de winkel staat namelijk vermeldt op de afschrift. Voor een rechter voldoende aannemelijk dus.
Dat bewijst het wel degelijk, bankrekeningnummer danwel naam van de winkel staat namelijk vermeldt op de afschrift. Voor een rechter voldoende aannemelijk dus.
????
Dus als ik voor ¤800 spullen koop in de Apple Store, dan is dat het bewijs dat het een Iphone was???
In de Apple Store hebben ze alleen het serienummer nodig. Omdat de Apple Store als het ware 'de fabrikant' is en de APR's verkooppunten. natuurlijk is de Apple Store ook een verkooppunt, maar om m'n punt te maken..