Tja, kokje heeft het mij eens geprobeerd uit te leggen. Als er nu iets is wat ik echt graag wil hebben (en dan is het meestal een documentaire die alleen in de USA op regio 1 is uitgekomen) vraag ik hem of hij die voor mij wil downloadenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoveel moeite is t niet. Gewoon de torrent opzoeken, downloaden en kijken.
Door de weeks wil ik niet drinken. Zoals nu als ik vrij ben mag van mijzelf als het rond middernacht is en ik toch nog niet moe ben wel een drankje pakken.quote:
Correctquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik denk dat je een biertje neemt?
Je was twee seconden te vroeg, anders had ik hem gehadquote:
Dacht ik alquote:
Het is heel makkelijk maar zoals jij het doet is t nog makkelijker!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, kokje heeft het mij eens geprobeerd uit te leggen. Als er nu iets is wat ik echt graag wil hebben (en dan is het meestal een documentaire die alleen in de USA op regio 1 is uitgekomen) vraag ik hem of hij die voor mij wil downloaden
Ik drink er maar een paar als ik moet werken de dag erna. Zie t puur als slaap pil anders kan ik niet in slaap komen en lig ik alleen maar te malen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door de weeks wil ik niet drinken. Zoals nu als ik vrij ben mag van mijzelf als het rond middernacht is en ik toch nog niet moe ben wel een drankje pakken.
[..]
Correct
Daarom slaat de TT ook nergens opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik oko niet.Ik zat maar te wachten.
Ik heb geen idee hoeveel films ik heb. Ik moet eerdaags eens gaan uitdunnen en alleen de goeie films overhouden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk maar zoals jij het doet is t nog makkelijker!
Ik heb denk dik 600 films hier.
Ach TT's gaan 9 van de 10 x nergens over.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daarom slaat de TT ook nergens op
Jij koopt ze netjes. Ik heb ze bijna allemaal illegaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel films ik heb. Ik moet eerdaags eens gaan uitdunnen en alleen de goeie films overhouden.
Daardoor slaap ik ook zo vaak slecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik drink er maar een paar als ik moet werken de dag erna. Zie t puur als slaap pil anders kan ik niet in slaap komen en lig ik alleen maar te malen...
Ja, ik koop netjes, Waar een ander zijn films vandaan haalt boeit mij niet, dat moet ieder voor zich weten. Ik heb gelukkig de financiële ruimte om te kopen, weet niet of ik ze anders ook niet gedownload had.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij koopt ze netjes. Ik heb ze bijna allemaal illegaal.Oh en films weg gooien doe ik niet.
Goed idee, die pak ik er ook even bijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is tijd voor ........................pistachenoten
Daarom dus mijn slaap pilletje. Gewoon 4 biertjes drinken en heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daardoor slaap ik ook zo vaak slecht.
dus dat je kan geestelijk niet meer zonder bier?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus mijn slaap pilletje. Gewoon 4 biertjes drinken en heerlijk slapen.
Omdat wegdoen zonde is...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik koop netjes, Waar een ander zijn films vandaan haalt boeit mij niet, dat moet ieder voor zich weten. Ik heb gelukkig de financiële ruimte om te kopen, weet niet of ik ze anders ook niet gedownload had.
Ik ben sowieso slecht in weggooien, wegdoen, maar er zit genoeg tussen wat ik nooit meer kijk. Dus waarom bewaren?
Jawel hoor ik ben het alleen gaan gebruiken als slaap pil omdat ik anders tot 5 uur ofzo wakker lig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dus dat je kan geestelijk niet meer zonder bier?
kaan je dan niet beter slaappillen halen bij de apotheek ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jawel hoor ik ben het alleen gaan gebruiken als slaap pil omdat ik anders tot 5 uur ofzo wakker lig.
Die heb ik ook. Inslaap pilletjes maar dan wordt ik toch brak wakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kaan je dan niet beter slaappillen halen bij de apotheek ?
Hamer pakken!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik krijg een nootje niet open
Ik heb een periode gehad dat ik gewoon teveel dronk, en ja ik sliep wel, maar werd er ook depressief van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus mijn slaap pilletje. Gewoon 4 biertjes drinken en heerlijk slapen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat wegdoen zonde is...Maar goed als je ze weg doet lever ze dan in bij een kringloop winkel.
gaat ik doenquote:
Ik had ze gepeld gekochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik krijg een nootje niet open
Heb ik ook gehad, maar zoals je zegt je wordt brak en doodmoe wakker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Inslaap pilletjes maar dan wordt ik toch brak wakker
Ik drink voor mijn gevoel niet te veel en mijn psych heeft laatst een bloed onderzoek laten doen omdat hij dacht dat ik teveel dronk en volgens hem was er niets mis met mn lever of mn bloed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik gewoon teveel dronk, en ja ik sliep wel, maar werd er ook depressief van.
Weg gooien kan altijd nog maar als je er via een kringloop andere mensen blij mee kan maken waarom niet.quote:goed idee, zie dat er hier een in de buurt zit. Weggooien is idd zonde, daarom doe ik het nooit. Probeer ze altijd dingen weg te geven, maar als dat niet lukt komt het toch weer bij mij in de kast terug.
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]![]()
Serieus gewoon met een hamer opengeslagen?
Echt kut spul is dat. Ik heb zelfs mijn dosis verlaagd naar halve pilletjes en dat werkt wel iets beter maar je blijft brak wakker worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar zoals je zegt je wordt brak en doodmoe wakker.
Heb sinds woensdag melatonine van de huisarts voorgeschreven gekregen, maar ben er nog niet mee begonnen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe mafkees, het was maar een grapje!
Ik zeg ook niet dat jij teveel drinkt, mannen kunnen sowieso meer alcohol eenheden aan dan een vrouw. Ik dronk gewoon teveel voor mijn gevoel. Heb trouwens een hele periode niet gedronken, maar nu weer lekker wel, maar met matequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik drink voor mijn gevoel niet te veel en mijn psych heeft laatst een bloed onderzoek laten doen omdat hij dacht dat ik teveel dronk en volgens hem was er niets mis met mn lever of mn bloed.
Ik weet dat jij in een kringloopwinkel werkt, ik heb er gewoon zelf nooit bij stil gestaan. Heb altijd geprobeerd weg te geven aan familie, vrienden en kennissen. Dus dit is een hele goede tip van jequote:[..]
Weg gooien kan altijd nog maar als je er via een kringloop andere mensen blij mee kan maken waarom niet.Ik werk in een kringloop winkel en zo heb ik ook veel films in mn bezit gekregen.
zoveel moeite was het niet naar beneden gegaan hamer gepakt op tafel neergelegd en open geslagenquote:
Fixedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar nu weer lekker wel, maar met mateN
[..]
Ik kende het ook niet, mijn vorige huisarts had mij pammetjes voorgeschreven, en dat wilde ik echt niet meer. Deze huisarts stelde melatonine voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt kut spul is dat. Ik heb zelfs mijn dosis verlaagd naar halve pilletjes en dat werkt wel iets beter maar je blijft brak wakker worden.
Melatonine ken ik niet.
Dat is nog veel gezelligerquote:
Oh maar dat bedoelde ik ook niet te suggereren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij teveel drinkt, mannen kunnen sowieso meer alcohol eenheden aan dan een vrouw. Ik dronk gewoon teveel voor mijn gevoel. Heb trouwens een hele periode niet gedronken, maar nu weer lekker wel, maar met mate
[..]
Ik weet dat jij in een kringloopwinkel werkt, ik heb er gewoon zelf nooit bij stil gestaan. Heb altijd geprobeerd weg te geven aan familie, vrienden en kennissen. Dus dit is een hele goede tip van je
Heb jij een hamer opengeslagen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zoveel moeite was het niet naar beneden gegaan hamer gepakt op tafel neergelegd en open geslagen
Ik heb geen idee wat ik heb voorgeschreven gekregen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, mijn vorige huisarts had mij pammetjes voorgeschreven, en dat wilde ik echt niet meer. Deze huisarts stelde melatonine voor
Niks voor mij dus. Straks heb ik echt blaren...quote:Het is bij vele dieren van invloed op het slaap-waakritme en het voortplantingsritme.
Geniaal idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
geweldig hoe je posts soms idd op meerdere manieren kunt lezen
Jaquote:
quote:
\ik ook nietquote:
Ik pof ze altijd zelf gewoon omdat ik ze dan lekkerder vindt. Kant en klaar is wat mij betreft vaak te zoet of te zout en te muffigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\ik ook nietze waren al gepoft
Ik koop vaak die magnetron zakjes en dan is zo een zak in 1x leeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik pof ze altijd zelf gewoon omdat ik ze dan lekkerder vindt. Kant en klaar is wat mij betreft vaak te zoet of te zout en te muffig
Die zijn best te etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop vaak die magnetron zakjes en dan is zo een zak in 1x leeg.
Jij poft vissen?quote:
Ik ken het. Wij deden t vroegah ook in de pan maar ik vind dat zoveel gedoe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zijn best te eten
Maar die bestonden nog niet toen ik mais ging poffen. Ben nu zo gewend zelf te poffen, ik heb er een speciale oude pan voor. Niets prettiger dan het geluid van het plop, plop als ze tegen de deksel aan schieten
ja want bij gepofte hoef je het ook niet te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken het. Wij deden t vroegah ook in de pan maar ik vind dat zoveel gedoe.Ik pof alleen zelf als ik genoeg ongepofte mais heb uit die zakjes.
Niet veel meer gedoe dan een zakje in de magnetron stoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken het. Wij deden t vroegah ook in de pan maar ik vind dat zoveel gedoe.Ik pof alleen zelf als ik genoeg ongepofte mais heb uit die zakjes.
Jeetje, wat zijn jullie scherp vanavondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja want bij gepofte hoef je het ook niet te doen
Bijdehandje!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja want bij gepofte hoef je het ook niet te doen
Tuurlijk wel. Pan pakken, olie pakken, zout pakken, mais pakken enz enz. Ik pak een zakje, haal t plastic er af en leg m in de pling, zet de pling aan en een paar minuten later is t klaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet veel meer gedoe dan een zakje in de magnetron stoppen
Maar ik pof eigenlijk alleen maar als ik football ga kijken. Dat hoort er voor mij bij, cola en popcorn.
ik gebruikte inderdaad bijde handen om dat bericht te typenquote:
Pan, olie, zout en mais heb ik in 15 seconden gepakt. Maar ik moet toegeven, ik moet mijn pan nog eerst voorverwarmen, die tijdwinst heb jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Pan pakken, olie pakken, zout pakken, mais pakken enz enz. Ik pak een zakje, haal t plastic er af en leg m in de pling, zet de pling aan en een paar minuten later is t klaar.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik gebruikte inderdaad bijde handen om dat bericht te typen
Ik ook redelijk snel maar het zijn meer handelingen en eehm ik doe t liefst zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pan, olie, zout en mais heb ik in 15 seconden gepakt. Maar ik moet toegeven, ik moet mijn pan nog eerst voorverwarmen, die tijdwinst heb je
quote:
Mij ook, daarom ben ik getrouwd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook redelijk snel maar het zijn meer handelingen en eehm ik doe t liefst zo min mogelijk.
Oh ik heb trouwens al wat 2 a 3 meter lange stokken gereserveerd om naast mn zonnebloemen te zetten.quote:
quote:
beidequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik gebruikte inderdaad bijde handen om dat bericht te typen
heeft geen nut die van jou worden niet zo grootquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik heb trouwens al wat 2 a 3 meter lange stokken gereserveerd om naast mn zonnebloemen te zetten.
sorry foutjequote:
Hebben ze niet nodig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik heb trouwens al wat 2 a 3 meter lange stokken gereserveerd om naast mn zonnebloemen te zetten.
Echt wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
heeft geen nut die van jou worden niet zo groot
Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig hoor
Bij ons in de tuin groeiden ze vanzelf gewoon recht naar boven
Oke danquote:
Ik heb ze nog niet gemetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens, ik win toch wél, mijn grootste jongen is al 50cm lang
De mijne ook als het koud is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
stakker, wat een garnaaltje dusquote:
Plankton eerderquote:
Kloptquote:
Echt niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet.Dat noemen ze doorschieten.
Jij hebt eerder gezaaid dan ik en bij mij kwamen ze al in een paar dagen op. Ik heb dus super zaad!
Al is t maar een centimeter kleiner dan die van mij vind ik alles best.quote:
Zolang je ze maar geen mest geeftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al is t maar een centimeter kleiner dan die van mij vind ik alles best.
Ik heb trouwens al eerder in een OP gestaan (bij F&F) met een oosterse klaproos. Ik kan dus wel een beetje kweeken enzo.
Ow, dacht dat jij in F&F gepost had dat sinds je je planten bemest had ze dood gingen. Ben dus blijkbaar in de warquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dacht dat jij in F&F gepost had dat sinds je je planten bemest had ze dood gingen. Ben dus blijkbaar in de war
Had ik het toch goed onthouden, maar goed, ik zocht dus naar het topic kon die niet vinden en zag dus wel dat het enige topic in F&F waar ik in gepost had weer een kickje had gehad, die was al uit mijn myatt verdwenenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee dat klopt maar ik legde die link even niet.
Mesten is goed als je maar niet overbemest.
Het balkon topic of het zaaien topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden, maar goed, ik zocht dus naar het topic kon die niet vinden en zag dus wel dat het enige topic in F&F waar ik in gepost had weer een kickje had gehad, die was al uit mijn myatt verdwenen
Ik was op zoek naar het topic waar je je planten overbemeste. Zag het topic weer over captain one-eyequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het balkon topic of het zaaien topic?
Het blakon topic dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar het topic waar je je planten overbemeste. Zag het topic weer over captain one-eye
Princess one eye en Siep de stoerequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het blakon topic dus.Captain one-eye?
quote:
quote:
Hoe weet jij steeds dat hij online is en gaat posten hier voor hij dat gedaan heeft?quote:
Noop, ik heb een kokje online radarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij steeds dat hij online is en gaat posten hier voor hij dat gedaan heeft?doet ie een dm ofzo voor hij post of wat?
ik zit gewoon naast haarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij steeds dat hij online is en gaat posten hier voor hij dat gedaan heeft?doet ie een dm ofzo voor hij post of wat?
Jij wilde weer wat levendigheid hier, Als de oudjes niet terugkomen, dan maar de gezellige nieuwen erbijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
wat een hoop mensen hier, ik wordt er verlegen van
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij wilde weer wat levendigheid hier, Als de oudjes niet terugkomen, dan maar de gezellige nieuwe erbij
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet volgen kon.Dat topic ken ik helemaal niet.
Wat een helden zeg!
![]()
Ook al toppertjes dus! Poezels zijn zo lief!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat vond ik ook, heb de eerste topics intensief gevolgd. Mijn katertjes zijn de 'offspring' van een zwangere poes die mijn nichtje en haar vader uit Spanje hebben meegenomen. Was ook een hoopje ellende. Ze kwamen er pas in NL achter dat ze zwanger was. Daarom sprak het topic mij zo aan
die dingen zijn maar voor 1 ding goed. vooral als ze jong zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al toppertjes dus! Poezels zijn zo lief!Oh en zo duidelijk dankbaar als je ze geholpen hebt. Net alsof ze begrijpen wat je gedaan hebt!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al toppertjes dus! Poezels zijn zo lief!Oh en zo duidelijk dankbaar als je ze geholpen hebt. Net alsof ze begrijpen wat je gedaan hebt!
ja, ja de baby pangangquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
die dingen zijn maar voor 1 ding goed. vooral als ze jong zijn
Is het gezellig daar?quote:
altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is het gezellig daar?
Ik ben (bijna) altijd gezelligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is het gezellig daar?
je bent altijd bij haar?quote:
Ze zijn in de onecht verbonden meen ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je bent altijd bij haar?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze zijn in de onecht verbonden meen ik
2!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
die dingen zijn maar voor 1 ding goed. vooral als ze jong zijn
Oh tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daarom heb ik achter de schermen Heaven ook geholpen. Maar de katertjes van mij hebben ook veel voor mij gedaan hoor. Zeker toen ik ziek was
Je vroeg eromquote:
En het eindresulaatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vroeg erom![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn katertjes toen ze nog jong waren met hun mama. De meest linker is bij mijn ex, de twee anderen zijn nog bij mij, moeders is bij broer.
quote:
Dat zijn de twee van Ceetjequote:
Mwah, kan ook wel wat minder leuke verhalen over die twee vertellen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh tof!Zal ze zeer op prijs hebben gesteld!
![]()
Ik had niet anders verwacht. Zo is een kat nou eenmaal.![]()
Ik ook over Wodan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, kan ook wel wat minder leuke verhalen over die twee vertellen hoor
Ik doe er nog eentje meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef superkokje het volgende:
ik denk dat ik nog maar een peukie doe voor het slapen gaan
en daarna slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje meeMIB is toch bijna afgelopen
Ja echt wél, was vanochtend weer om half zeven wakker. Maar goed hopelijk gaat het onbijt wat opleveren.quote:
story of my lifequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja echt wél, was vanochtend weer om half zeven wakker. Maar goed hopelijk gaat het onbijt wat opleveren.
Moeten we maar mee gaan leren leven denk ikquote:
zal de leeftijd wel zijn vrees ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten we maar mee gaan leren leven denk ik
quote:
Ik begrijp de discussie überhaupt niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in TRU komquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
Hmzz en toen viel de discussie dood daar.
Het gaat er om dat als je iets post in tru dat je dan van goede huize moet komen wil je alle aantijgeningen ed kunnen slikken. Je bent dan voortdurend jezelf aan het verderdigen ipv dat er een normale discussie op gang komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begrijp de discussie überhaupt niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in TRU kom
Ik kom daar echt nooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat als je iets post in tru dat je dan van goede huize moet komen wil je alle aantijgeningen ed kunnen slikken. Je bent dan voortdurend jezelf aan het verderdigen ipv dat er een normale discussie op gang komt.
Jij kent zequote:
Ik ook nog maar zelden door die omgangsnormen daar. Blaadje heeft die wel en ze heeft de afgelopen dagen al vaker onder vuur gelegen door bepaalde users dat ik het tijd vond om achter haar te gaan staan en de rest eens met feiten om hun oren te slaan enzo.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook nog maar zelden door die omgangsnormen daar. Blaadje heeft die wel en ze heeft de afgelopen dagen al vaker onder vuur gelegen door bepaalde users dat ik het tijd vond om achter haar te gaan staan en de rest eens met feiten om hun oren te slaan enzo.
Ja eehm, ik ehh, thats me.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus je komt weer op voor een ander.
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik zie dat als een deugdquote:
net ook mijn laatste open gemaaktquote:
Ik schaam me er niet voor maar als het zo in een topic gepost wordt ga ik dat ook niet erkennen zo van ja kijk mij eens. Ik vind het nl heel normaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik zie dat als een deugd
Dan kunnen we denk ik wel concluderen dat jij en ik op dat punt op elkaar lijken en dequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor maar als het zo in een topic gepost wordt ga ik dat ook niet erkennen zo van ja kijk mij eens. Ik vind het nl heel normaal.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dus toch nog!
Ik dacht dat jij zo bij kokje zou gaan kruipen?
Daar lijkt t wel op ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kunnen we denk ik wel concluderen dat jij en ik op dat punt op elkaar lijken en deom verkeerde redenen gebruiken
Alc hij al slaapt heeft ie toch niet door hoe veel minuten er al zijn verstreken.quote:
Daarom dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op ja!![]()
[..]
Alc hij al slaapt heeft ie toch niet door hoe veel minuten er al zijn verstreken.
Oh god Yvonne is in t tru FB topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom dusen heeft hij niet in de gaten hoe vaak ik mij nog weer een keertje omdraai
Een FB topic wat in ene hard gaatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh god Yvonne is in t tru FB topic![]()
Waarom?
Ja dat bedoel ik ook tegen blaadje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een FB topic wat in ene hard gaat
Ik lees mee hoor, ken RS niet, maar L uiteraard wel
uiteraard mag je dat zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook tegen blaadje.![]()
L heb ik niks op tegen maar ze deed net gewoon raar en dan mag ik dat ook zeggen vind ik.
Ik zie hetquote:
Hij opent m straks wel weer maar hij gaat nu eerst opruimen gok ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie heten dat voor een FB topic in TRU
I told you soquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij opent m straks wel weer maar hij gaat nu eerst opruimen gok ik.
Tja. sneu want zoveel bs is er niet gezegd. Maar goed ik kies er dan maar voor om te gaan slapen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja. sneu want zoveel bs is er niet gezegd. Maar goed ik kies er dan maar voor om te gaan slapen.![]()
Mwah, niet helemaal correct, hij was wel online maar niet op FOK!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal correct, hij was wel online maar niet op FOK!
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja ok you got me.
Het boek van mijn opa heet : De kunst van het koken. Ik krijg er binnen kort 1 van mn moeder want ze heeft er 2.![]()
Ik ken die Julia Child niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus jouw opa's boek heeft dezelfde titel als de vertaalde versie van Julia Child's boek.
Tof dat jij een exemplaar krijgt
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal correct, hij was wel online maar niet op FOK!
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken die Julia Child niet.
Zekers tof! Al zei moeders er wel bij dat het niet zomaar een huisvrouwen kookboek is en je er wel al het nodige voor moet kunnen.Ik is benieuwd nu want volgens mij valt dat wel mee.
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:
en mag ik antwoord op die vraag?>quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet
Broertje
ow en dat had ik ook nog niet gedaan
Buitenpost
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en mag ik antwoord op die vraag?>
quote:
Nee dusquote:
Misschien dat mijn opa daar zijn boek op gebaseerd heeft. Maar eerst maar eens kijken voordat ik er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Julia Child was de grondlegster van de Franse Cuisine in de VS. Is decenia het standaard werk geweest voor de klassiek geschoolde Kok.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)ng/1001004009055887/
Oefenen en logisch nadenken, daar kom je heel ver mee.
Voor zo ver ik weet niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Outpost woon jij in buitenpost ?
quote:
Echt wel, jouw username is veel langer dan die van Fogel.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]![]()
je herkent me nu zeker niet meer?
Ja kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wel, jouw username is veel langer dan die van Fogel.
Ow, en Fogel heeft een kleurtje bij mij
Groenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
wat voor kleur heeft ie?
Ah mooie kleurquote:
ah bij gemarkeerd al vriend ?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ah bij gemarkeerd al vriend ?
ik heb 23 friendsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eigenlijk moet er ook een BF optie komen. Mijn friend-list werd zo lang dat 3/4 van de ABO-ers er op stond
Ik nu nog maar 6. En dat zijn de mensen die van mij een kaartje met kerst en verjaardag krijgenquote:
Kerstkaartjes verstuur ik nooitquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik nu nog maar 6. En dat zijn de mensen die van mij een kaartje met kerst en verjaardag krijgen
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Geen idee hoeveel ik er heb.Jullie 2 staan er iig wel op.
Ken maar heel weinig mannen die dat doen hoorquote:
Ik zal van de week eens gaan lopen prutsen met mijn CSS en kijken of ik mijn best friends op een andere manier een ander kleurtje kan geven. Zodat ik mijn andere vrienden ook weer een kleurtje kan geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Geen idee hoeveel ik er heb.Jullie 2 staan er iig wel op.
quote:
Ja ok. Hoeveel ken je er die niets hebben met al die verplichte "feest" dagen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ken maar heel weinig mannen die dat doen hoor
Ik begrijp nog steeds geen hol van dat CSSquote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens gaan lopen prutsen met mijn CSS en kijken of ik mijn best friends op een andere manier een ander kleurtje kan geven. Zodat ik mijn andere vrienden ook weer een kleurtje kan geven.
Dan kunnen jullie ook weer op mijn vrienden-lijst
De generatie voor mij vind het belangrijker dan mijn meeste leeftijdsgenoten of ik. December is een rot-maand. Geforceerd gezellig rond een kerstboom zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja ok. Hoeveel ken je er die niets hebben met al die verplichte "feest" dagen?
Allemaal verplicht feesten omdat een religie (die niets meer dan achterhaalde nonsens is) dat zegt...
Ik hoop dat dat ooit gaat veranderen hier maar ik denk dat de conservatisten dat nooit toe gaan laten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De generatie voor mij vind het belangrijker dan mijn meeste leeftijdsgenoten of ik. December is een rot-maand. Geforceerd gezellig rond een kerstboom zitten![]()
In de VS hadden we meer 'algemene' vrije dagen, zoals bankholiday, Presidentsday, etc... 2e kerst- of paasdag bestaat daar niet.
Ik ben zelf voor meer 'algemene' verplichte vrije dagen, en maximaal 4 'religeuze' dagen, die dan min of meer vrij opneembaar moet zijn. Dus afhankelijk van religie.
Ik heb veel hulp gehad aan dit topic Het FOK!-custom-CSS topic! #5 - Met postaantallen!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds geen hol van dat CSS![]()
en het topic in ABOquote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb veel hulp gehad aan dit topic Het FOK!-custom-CSS topic! #5 - Met postaantallen!
En als ik er echt niet uitkwam zijn er altijd wel behulpzame DIG-ers.
Correct zie http://www.nu.nl/politiek(...)r-loonbelasting.html enquote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ooit gaat veranderen hier maar ik denk dat de conservatisten dat nooit toe gaan laten.![]()
Ik wist niet eens dat daar een apart topic voor wasquote:
ik kan die in ABO niet vindenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een apart topic voor was
Toen ik mijn CSS aanpaste ging het nog gewoon via de SC, dat was dus voor we al die verschillende topics hadden.
Die zal wel al zo ver weggezakt zijn dat ie niet meer in de view staat. Bovenin meer/minder topics aanpassen op de indexquote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik kan die in ABO niet vinden
Ja daar was ik al mee bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal wel al zo ver weggezakt zijn dat ie niet meer in de view staat. Bovenin meer/minder topics aanpassen op de index
Ik zal er vd week eens gaan lezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb veel hulp gehad aan dit topic Het FOK!-custom-CSS topic! #5 - Met postaantallen!
En als ik er echt niet uitkwam zijn er altijd wel behulpzame DIG-ers.
Zo jammer dit...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct zie http://www.nu.nl/politiek(...)r-loonbelasting.html en
http://www.nu.nl/politiek(...)-kamer-d66-plan.html
Heb hemquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal wel al zo ver weggezakt zijn dat ie niet meer in de view staat. Bovenin meer/minder topics aanpassen op de index
0,3% is goed voor een besparing van 1 miljard. Dat vind ik best een hoop geld.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dit...![]()
0,3 % voor het schrappen van 1 feestdag lijkt misschien niet veel maar wat als je ze nou eens allemaal schrapt en kapt met zondag zoals die nu is kom je veel verder.
Daarom. Ik schrok serieus dat het 0,3% scheelt...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
0,3% is goed voor een besparing van 1 miljard. Dat vind ik best een hoop geld.
En ik ben zeer zeker voor een flexibele werkweek.
Ik heb bijv. een 38-urige werkweek van 4x8, 1x6. Ik moet regelmatig met mijn moeder naar het ziekenhuis, ipv verlof opnemen wil ik gewoon dan die uren op een ander tijdstip binnen de week in kunnen halen. Dat kan dus nietquote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom. Ik schrok serieus dat het 0,3% scheelt...
Flex week zou gewoon prima passen in de cultuur van nu. Zoals de week nu is is ouderwets en moet grondig op de schop.
quote:
quote:
Jullie straks ookquote:
Ja dat spoort toch niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb bijv. een 38-urige werkweek van 4x8, 1x6. Ik moet regelmatig met mijn moeder naar het ziekenhuis, ipv verlof opnemen wil ik gewoon dan die uren op een ander tijdstip binnen de week in kunnen halen. Dat kan dus niet
Dat was onder mijn vorige manager bij ons ook normaal. Maar sinds er een interim directeur is heeft P&O de kans gezien om weer de dictatoriale regeltjes uit de jaren '80 als 'regel' geactualiseerd te krijgen. En mijn huidige manager vertrouwt ons niet, dus we moeten braaf op de contracturen achter ons bureau op kantoor zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat spoort toch niet.Mijn moeder (inm met de fut of pre pensioen oid) kon dat zelfs. Iedereen in dat bedrijf kon dat. Gewoon een x aantal uren contract en werken wanneer jij het kon of wilde. Zelfs gewoon thuis werken (via internet) en een week niet op je werk verschijnen is daar normaal.
God damnquote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was onder mijn vorige manager bij ons ook normaal. Maar sinds er een interim directeur is heeft P&O de kans gezien om weer de dictatoriale regeltjes uit de jaren '80 als 'regel' geactualiseerd te krijgen. En mijn huidige manager vertrouwt ons niet, dus we moeten braaf op de contracturen achter ons bureau op kantoor zitten
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
God damnDan hoop ik dat die manager snel weer oprot en er een moderne nieuwe directeur komt.
Er zit nu toch een interim directeur zei je? Dat houd in dat er ook een nieuwe directeur gaat komen. Misschien dat die de boel wil \ kan renoveren om zijn \ haar stempel achter te laten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren
Semi-overheid, de boel moet echt eerst heel erg vast gaan lopen wil het collega gaan ingrijpen.
Gaat nog wel een paar jaar overheen. Ook omdat we moeten fuseren. Een fusie die trouwens door soortgelijke instellingen al weer is teruggedraaidquote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zit nu toch een interim directeur zei je? Dat houd in dat er ook een nieuwe directeur gaat komen. Misschien dat die de boel wil \ kan renoveren om zijn \ haar stempel achter te laten.
Lekker ongecontroleerd zooitje dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat nog wel een paar jaar overheen. Ook omdat we moeten fuseren. Een fusie die trouwens door soortgelijke instellingen al weer is teruggedraaid
Yep, en helaas is zelfs op mijn specialistische gebied de markt heel erg terughoudend. Heb niet eerder zoveel moeite moeten doen voor een nieuwe baan.quote:
Blijven zitten waar je zit zeg ik dan. Ik ben 35 maar ben al "te oud" om nog aan een betaalde baan te komen....quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en helaas is zelfs op mijn specialistische gebied de markt heel erg terughoudend. Heb niet eerder zoveel moeite moeten doen voor een nieuwe baan.
Ik doe mijn best om weg te komen, ben nu zelfs al 'over de grenzen' aan het kijken. Ik zal echt niet eerder ontslag nemen dan dat ik een nieuwe baan heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijven zitten waar je zit zeg ik dan. Ik ben 35 maar ben al "te oud" om nog aan een betaalde baan te komen....
Hmzz is t al zo ver...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om weg te komen, ben nu zelfs al 'over de grenzen' aan het kijken. Ik zal echt niet eerder ontslag nemen dan dat ik een nieuwe baan heb.
ja, het is inmiddels zover dat ik letterlijk moet kotsen als ik naar het werk moet.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz is t al zo ver...Nouja dan kan ik alleen maar hopen dat je snel wat anders vind...
Damn das wel heel erg...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, het is inmiddels zover dat ik letterlijk moet kotsen als ik naar het werk moet.
Maar ik geef de moed niet op, er komt wel een weg hieruitquote:
Geduld is een schone zaak. Hoe moeilijk het nu ook is. Het zal een les zijn voor de volgende stap. Ok vaag enzo maar je snapt me denk ik wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik geef de moed niet op, er komt wel een weg hieruit
En dan kan ik weer even opgelucht ademhalen en energie opdoen voor de volgende crisis
Ik begrijp je hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Hoe moeilijk het nu ook is. Het zal een les zijn voor de volgende stap. Ok vaag enzo maar je snapt me denk ik wel.
quote:
maar natuurlijk. Eva spreekt nog steeds nederlandsquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje
![]()
Je hebt de weg nog weten te vinden
Evaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar natuurlijk. Eva spreekt nog steeds nederlands
Ik kan je nog steeds niet volgenquote:
quote:
Jaha.... blond hèquote:
Jij weet hetquote:
zeker. Weer een werkweek gehad van twee dagenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet het
Maar alles goed met je?
Was het een drukke werkweek?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. Weer een werkweek gehad van twee dagennu weekend
neequote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het een drukke werkweek?
Weekend is altijd lekker
Een lang of kort weekend?
Falcons doen het niet zou best trouwens
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee
lang
gister nog even wezen kijken, spelen best goed, maar in scorings positie laten ze het steeds liggen. Heb nu 3 wedstrijden gezien, en was iedere keer hetzelfde. 60 yards overbruggen gaat goed, TD lukt niet
is niet anders, ze spelen toch leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zag dat ze in Q1 voorstonden en dan zo eindigen
Gister moest jij toch werken?
Ik heb nog geen wedstrijd van ze gezienquote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet anders, ze spelen toch leuk.
Yep, heb ook alleen q4 gezien
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wedstrijd van ze gezien![]()
Ow, dan was je dus wel vroeg klaar met werken, ook vroeg begonnen?
Vandaag door het mooie weer zeker een stuk drukker?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag door het mooie weer zeker een stuk drukker?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Gister was het ook mooi weer tot 1600 fdaarna stond het souterain blank op de zaak
hier rond een uur of 10 wat flitsen en wat gerommel en licht regenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alweer
Hier regen tot een uur of 2 daarna mooi weer, rond een uur of 8 pas weer regen. Helaas geen donder en bliksem
Vandaag was het wel erg broeierig en warm. Heb jij daar geen last van gehad in de keuken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
hier rond een uur of 10 wat flitsen en wat gerommel en licht regen
vandaag minder dan gister moet ik zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag was het wel erg broeierig en warm. Heb jij daar geen last van gehad in de keuken?
Gister was het toch niet zo warm als vandaag? Of bij jou wel?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag minder dan gister moet ik zeggen
ik geef hem groot gelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn zwager heeft trouwens een mening over chefkoks.... ze zijn arrogant en zien een timmerman niet staan
op de veluwe was het vies warm, heeft het dus ook stevig geonweerd, geregend en gehageldquote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gister was het toch niet zo warm als vandaag? Of bij jou wel?
Zwager werkt aan de verbouwing van een sterren-restaurant. Maakte een opmerking over de plek waar een van de ovens was gesitueerd. Recht tegenover een uitvoer van een afvoer. Zwager merkt op dat bij mooi weer vliegen via de afvoer rechtstreeks de oven in kunnen vliegen en daar eitjes kunnen afzetten. Vond sterrenchefkokkie geen leuke opmerkingquote:
Kan je nagaan hoe een 50 kilometer al zoveel verschil kan uitmaken in een landje als deze.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
op de veluwe was het vies warm, heeft het dus ook stevig geonweerd, geregend en gehageld
s het geen slimme kokquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwager werkt aan de verbouwing van een sterren-restaurant. Maakte een opmerking over de plek waar een van de ovens was gesitueerd. Recht tegenover een uitvoer van een afvoer. Zwager merkt op dat bij mooi weer vliegen via de afvoer rechtstreeks de oven in kunnen vliegen en daar eitjes kunnen afzetten. Vond sterrenchefkokkie geen leuke opmerking
Zwager heeft het later nog nagezocht op internet hij meent gelijk te hebben. Chefkokkie zegt dat hij een extern bedrijf dat er in gespecialiseerd is (met een sneer jij bent timmerman dus jij bent dat niet) de layout van de keuken heeft bepaald, inclusief aan- en afvoerpunten.quote:
daar was ik al achter. Ctje heeft volgens mij ook de volle laag gehad gisterquote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe een 50 kilometer al zoveel verschil kan uitmaken in een landje als deze.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar was ik al achter. Ctje heeft volgens mij ook de volle laag gehad gister
ik kan in iedere keuken wel constructiefouten ontdekken. blijft heel lastig omdat je ook met routing te maken hebt. soms kan het niet anders. Hij had gewoon anders moeten reageren als iemand een tip geeftquote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwager heeft het later nog nagezocht op internet hij meent gelijk te hebben. Chefkokkie zegt dat hij een extern bedrijf dat er in gespecialiseerd is (met een sneer jij bent timmerman dus jij bent dat niet) de layout van de keuken heeft bepaald, inclusief aan- en afvoerpunten.
Daarom vindt mijn zwager chefkoks arrogant.
quote:
Chefkok reageerde dus echt zo, wie ben jij, jij bent maar een timmerman en ik ben een sterrenchef dus ik bepaal wat goed is.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan in iedere keuken wel constructiefouten ontdekken. blijft heel lastig omdat je ook met routing te maken hebt. soms kan het niet anders. Hij had gewoon anders moeten reageren als iemand een tip geeft
dat dusquote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chefkok reageerde dus echt zo, wie ben jij, jij bent maar een timmerman en ik ben een sterrenchef dus ik bepaal wat goed is.
Geen nette reaktie. Als hij een beetje fatsoen had gehad had hij gewoon gezegt dat het niet anders kon en dat ze bijv. de afvoer nog laten afdichten met een rooster of zo.
Muisjequote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpost
![]()
Uitgeslapen? Zag dat je het nog laat gemaakt hebt
Ik om 07:15quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje![]()
Mwa ik was er om 10u weer uit.Ja probleem van mij is, dat als ik bier in mn koelkast heb moet t op ook.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |