mn smaak is behoorlijk gevarieerd.. is het Disco Pogo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
denk niet dat je het wil horen haha.
het is niet echt een lied waar ik jullie voor aanzie xD
yayquote:
nee lol niet dat ik weet xD *heeft geen idee wat dat is*quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
[..]
mn smaak is behoorlijk gevarieerd.. is het Disco Pogo?
doe ik altijd wel op dit liedquote:
hahahah nee het is een meidensongquote:
Beetje avril lavigne stylequote:
ban dezequote:
haha zoiets alleen minder punkigquote:
hahaquote:
die met dat topje heeft ook camera makeup? ik krijg er een neus voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
haha zoiets alleen minder punkigCher haar liedjes hebben altijd zown verslavend deuntje
[..]
haha
jonge iedereen in clips en films hebben camera make up:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
die met dat topje heeft ook camera makeup? ik krijg er een neus voor
niet slecht, ze ziet er knap uitquote:
Vind ik ook:D Ik ga deze vakantie ff lekker trainen en alles ook strak trekkenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
wil je zon shirtje maken als die grijs met zwarte?
lol bedankt voor de tip? xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
wel tetten voor nodig anders ist lelijk:P
natuurlijk niet, hahaquote:
nee maar wel met genoeg vullingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef dramatic het volgende:
kan je trouwens een cupmaat omhoog met veel makeup?
probeer het zelf is ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef dramatic het volgende:
kan je trouwens een cupmaat omhoog met veel makeup?
oh nee dat lied. aub dats gewoon trauma xDquote:
die ken ik ja hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Rezania het volgende:
Deze is trouwens grappiger dan die van Black.
dit vele malen erger om te janken denk ikquote:
Nee, My Jeans wint.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
dit vele malen erger om te janken denk ik
Ik bedoelde dezequote:
Dat heb ik ook met duitsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef Dhaha het volgende:
Helemaal gesloopt door geschiedenis leren
Republiek dacht ik goed te kennen maar had 0 vragen goed bij de examenbundel oefentoetsLekkere beloning voor zo'n hele dag leren zeg. Ik zie het niet meer zitten
Hoe heb je geleerd dan? Aan één stuk door?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef Dhaha het volgende:
Helemaal gesloopt door geschiedenis leren
Republiek dacht ik goed te kennen maar had 0 vragen goed bij de examenbundel oefentoetsLekkere beloning voor zo'n hele dag leren zeg. Ik zie het niet meer zitten
Die is wel erger dan ja.quote:
nee, 45 minuten per uurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb je geleerd dan? Aan één stuk door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |