haha, leuk he ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:52 schreef WJE11 het volgende:
@Nutkicker, zo een hebben wij ook. Trots dat ie is.
Dat ook. Ik had een fucking boer voor mijn PWS vorig jaar, kon alleen maar over koeien praten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef Rummikub het volgende:
Sowieso zijn profielwerkstukken heel subjectief omdat het nogal afhangt van de begeleider en wat hij verwacht. Sommige mensen hebben een 9 zonder echt iets heel bijzonders te presteren, anderen een 7 terwijl ze er heel lang mee bezig waren.
Ik weet.quote:
Ik begrijp niks van je zin.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
is het raar dat ik 3 jaar met 3 schriften heb gedaan voor alle vakken in 1 schrift?
wow 86 nog wel. Erg veel respect voor haarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:52 schreef Etsu het volgende:
Docente Latijn bij mij op school is 86 jaar geloof ik, en heeft dr. en drs. titel en is rijk.
hij is redelijk logisch opgebouwdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook. Ik had een fucking boer voor mijn PWS vorig jaar, kon alleen maar over koeien praten._!
[..]
Ik weet.
[..]
Ik begrijp niks van je zin.
Hij is echt een überkneus, wordt door elke collega en leerling zowat gehaat aangezien zijn ego t/m Tokio reiktquote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
wow 86 nog wel. Erg veel respect voor haar
Je hebt 3 vakken 3 jaar lang gevolgd en in die tijd heb je maar één schrift voor elk vak gebruikt? Ja, dat is raar.quote:
en een stukje binasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Rummikub het volgende:
Hij heeft elk jaar maar 1 schrift gebruikt en daar propte hij van alle vakken alles in.
hoe kom je op 3 vakken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt 3 vakken 3 jaar lang gevolgd en in die tijd heb je maar één schrift voor elk vak gebruikt? Ja, dat is raar.
Ik moest googlen, maar respect, goeie uitvinding.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Ze is de vrouw van de uitvinder van Quooker.
nee, wel een slaapzakquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef dramatic het volgende:
nemen jullie ook een kussen mee naar school, om daar tijdens de les op te liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |