Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef WebBeestje het volgende:
@RPG, maar aantonen kunnen we niet al is het vermoeden er wel. Ik heb het in dit geval over adverteerdirect.nl en vanavond haal ik hun codes er vanaf en voer de originele codes in. Als er dan merkbaar verschil is dan weet ik genoeg. Volgens die website werken ze samen met Adsense en daarom zou Adsense dit accepteren.
Jij bent vrij naief te denken dat google een monopolie heeft.. Als je een serieuze website hebt dan heb je echt geen adsense nodig, maar dan komen de lucratievere partijen met een zelfde soort verdien model zich vanzelf wel melden..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef WebBeestje het volgende:
Overstappen naar iets anders is niet echt een optie omdat Google zo goed als een monopolie heeft maar er zijn naïeve mensen die dat niet inzien
Op youtube wil je juist zoveel mogelijk views toch? Dan lijkt het me beter om juist videos te maken over zeer populaire onderwerpen en juist niet kleine nichesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:39 schreef Frith het volgende:
moet zeggen dat ik er nog weinig mee gedaan heb tot nu. Na het horen over conversie ben ik opeens enorm bevreesd dat alles wat ik bedenken niet niche genoeg is om tot een degelijke klik-koop te leiden.
is een youtube kanaal met alleen boekreviews of schrijven gericht niche genoeg?
Gaapquote:Jij bent vrij naief te denken dat google een monopolie heeft..
Ik denk dat hij bedoeld dat sites als Voetbalzone.nl gewoon partnerships met bijv. Nike aangaan die meer opbrengen dat Google Ads?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Gaaphoeveel gelijkwaardige en even grote aanbieders weet jij er die eenzelfde dienst aanbieden als Google Adsense?
Maar verder net alle adverteerdirect codes weg gehaald op ééntje na waar nog een reclame loopt en ik ben benieuwd wat het verschil is over een week. Ik denk dat a) de crawlerfouten minder worden en b) de inkomsten veranderen.
er zijn er diverse; maar die doen geen zaken met , met alle respect, hobby websitejes... Ik als adverteerder gebruik ze wel; duurder als display netwerk, maar conversies liggen 10x hoger... Alleen de remarketing tools van het display netwerk maken het interessant qua conversiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Gaaphoeveel gelijkwaardige en even grote aanbieders weet jij er die eenzelfde dienst aanbieden als Google Adsense?
Wanneer jij duidelijk de bedrijfsnaam in het domein hebt kan een bedrijf die rechten op die naam heeft bij jou aankloppen met de vraag om de domeinnaam af te staan. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat je niet zomaar een domeinnaam af moet geven maar eerst eens te kijken of ze daadwerkelijk gelijk hebben. Hebben ze dit niet en ze willen toch graag jouw domeinnaam dan kun je een voorstel tot overkopen van de domeinnaam doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:55 schreef BBQSausage het volgende:
Volgende vraagje;
Als bedrijf zijnde kun je je eigen merknaam 'claimen' als domeinnaam. In hoeverre kan dat, en waarom doen bepaalde bedrijven dit niet?
Google en Facebook zijn erg actief in het overnemen van alle domeinnamen met hun merknaam, maar bijvoorbeeld Twitter laat een domein als twitter.nl gewoon links liggen. Zit hier een reden achter, of ligt het niet zo makkelijk?
Beetje een algemene vraag voor in een google Adsense & dergelijke topic, maar om hier nou een apart topic voor aan te maken..
Ik zou de naam registreren waar direct zo veel mogelijk op gezocht wordt, dit heeft uiteindelijk het meeste succes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:40 schreef BBQSausage het volgende:
Goedemorgen!
Even een aantal vraagjes, ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Ik ben van plan een domeinnaam te registreren waarvan mij de opbouw het meest logische lijkt. Echter ziet de Google Adwords zoekwoordentool het toch net iets anders.
Even als voorbeeld, als ik opzoek ben naar een taxi in Amsterdam, zoek ik naar "taxi amsterdam", en niet naar "amsterdam taxi" toch?
Is het dan ook niet logischer dat "taxi amsterdam" meer zoekacties zou moeten opleveren dan "amsterdam taxi"?
Ik wil dus een domeinnaam registreren vergelijkbaar met "taxiamsterdam.nl", maar ik vraag me nu af of dat wel zo slim is.
De namen hierboven zijn allemaal slechts als voorbeeld gebruikt
Dus in dat geval vertrouw jij volledig op de webmastertools? Ik krijg hier een beetje argwaan van.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zou de naam registreren waar direct zo veel mogelijk op gezocht wordt, dit heeft uiteindelijk het meeste succes.
Met andere woorden, Twitter zou zonder problemen twitter.nl over kunnen nemen, maar laat hem dus gewoon links liggen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Wanneer jij duidelijk de bedrijfsnaam in het domein hebt kan een bedrijf die rechten op die naam heeft bij jou aankloppen met de vraag om de domeinnaam af te staan. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat je niet zomaar een domeinnaam af moet geven maar eerst eens te kijken of ze daadwerkelijk gelijk hebben. Hebben ze dit niet en ze willen toch graag jouw domeinnaam dan kun je een voorstel tot overkopen van de domeinnaam doen.
Ligt er ook maar net aan hoe je het aanpakt hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
Tja we wilden een algemeen topic maken, webmaster slowchat maar de baasjes van Fok! staan dit niet toe
Klopt, SEO, domeinnamen, hosting, CMS-adviezen, etc. kunnen daar mooi in terecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef GTL_ het volgende:
Serieus niet? Zou wel handig zijn, een algemeen topic. Zit soms wel met wat vragen die niet direct Adsense-gerelateerd zijn (Meer SEO gerelateerd).
twitter.nl bestond al langer, dus dan kunnen ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met andere woorden, Twitter zou zonder problemen twitter.nl over kunnen nemen, maar laat hem dus gewoon links liggen?
Inderdaad, ze kunnen het wel overkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
twitter.nl bestond al langer, dus dan kunnen ze dat niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |