Wat leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Flores het volgende:
Ik volg voor het eerst ooit het songfestival!!!
Leuke avatar. Joan ziet er ook wel een beetje uit als een net-neergestorte Angry Bird in die lichtblauwe jurk met die wapperende veren erbovenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Flores het volgende:
Ik kan een lach niet onderdrukken bij dit liedje, als ik het hoor. Joan vind ik authentiek, doet haar ding.![]()
Dit, en ik word aangestoken door dit subforum.
Maar deze bestaat al jaren en heb er nooit gelezen. Blijkbaar is het dit jaar anders.
Welkom! Leuk om te horen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Flores het volgende:
Ik kan een lach niet onderdrukken bij dit liedje, als ik het hoor. Joan vind ik authentiek, doet haar ding.![]()
Dit, en ik word aangestoken door dit subforum.
Maar deze bestaat al jaren en heb er nooit gelezen. Blijkbaar is het dit jaar anders.
WTFquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond is joan bij peter van der vorst ziet sterren.
Wat ik wel frappant vond is de omschrijving die ze joan hebben gegeven.
[ afbeelding ]
'nepturk' iddquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het het afgelopen jaar het hele jaar is open gebleven, en dus niet tijdelijk wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Flores het volgende:
Waarom trouwens dit subforum niet in Tijdelijke Fora?
Da's in elk geval beter dan iedereen die het maar zo-zo vindtquote:Ik proef nog steeds een strijd tussen kampen, voor of tegen. Dat is goed, denk ik.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind die suffe gasten op de achtergrond van Joan storend, ben ik nu de enige die dat vindt? Ik vond de dames bij het NSF veel beter als achtergrond. Als dat de achtergrond act is , laat die dan maar weg!
Ik heb daar een voorstukje van gezien, daarin zegt ze het zelf dat ze een nepturk is en daar hebben ze hartelijk om gelachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef Lastpost het volgende:
Heb er toch wel weer zin in moet ik zeggen, ESF blijft toch iets hebben.![]()
Klopt, dat zei Peter vanavond in Boulervard dat Joan nooit in Turkije is geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
Ah dat plaatst het toch wel in een ander perspectief.
Ik geloof dat ik ook ergens hoorde dat ze nog nooit eerder in Turkije was geweest, misschien bedoelde ze dat er ook zelf mee.
Het heeft niet een beetje een gaystempel maar een enorm gaystempel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
Een beetje off-topic maar waarom heeft het songfestival een beetje een gay-stempel? Ik als hetro vind het gewoon leuk om te zien dat er zoveel verschillende muziekstijlen zijn op het festival en blijf het fascinerend vinden dat iedereen in europa naar hetzelfde programma kijkt. Maar ben in het volgen ook wel een een beetje doorgeslagen :p
Ten onrechte een gay stempel! Er zit soms echt goede muziek bij en de acts mogen er vaak ook wezen. Elke editie ontdek ik weer juweeltjes. Dat er ook een hoop bagger bij zit, maakt het allemaal juist extra leuk. Echt top avonden vind ik altijd!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
Een beetje off-topic maar waarom heeft het songfestival een beetje een gay-stempel? Ik als hetro vind het gewoon leuk om te zien dat er zoveel verschillende muziekstijlen zijn op het festival en blijf het fascinerend vinden dat iedereen in europa naar hetzelfde programma kijkt. Maar ben in het volgen ook wel een een beetje doorgeslagen :p
Toen zat je nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft niet een beetje een gaystempel maar een enorm gaystempel.
Al ben ik het daar zelf ook niet mee eens hoorIk kijk al sinds jongs af aan, met mijn ouders keken we dan, compleet met puntenlijstjes voor het liedje, de zang en het jurkie...
Hoi.quote:En ik ken heel veel hetero's die het hartstikke tof vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |