Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen blik soep op het fornuis?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef kree het volgende:
duuuuuuuuuus, ik heb nog niet gekookt vandaag
Zit nog te twijfelen.
Of gewoon maar brood
Je weet meer dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: daarom heb ik je ook niet geaccepteerd op facebook...![]()
quote:
heb niet eens naar leeftijd of foto gekeken... had ik beter moeten doen eigenlijk, had ik hier ook beetje kunnen rondbazuinen over DG zn levenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DG heeft een facebook?
Heeft ie er meer op dan alleen zichzelf?
das wel veilig... of ga je heel rebels kipsate opwarmen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef kree het volgende:
duuuuuuuuuus, ik heb nog niet gekookt vandaag
Zit nog te twijfelen.
Of gewoon maar brood
mannelijke kant pardon?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit lekker te eten![]()
Hoe ist met jou? Je je mannelijke kant al gevonden?
Heb net 2 blikken gekocht, dus kan het nog proberen.quote:
waarom leg je t niet in de pan dan...?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef kree het volgende:
Maargoed om wat te vertellen (of het leuk is tja)
Ik had vannacht honger, nadat ik me uren had vermaakt op TC (en twi met z'n tandenborstel)
Ging het dood natuurlijk.
Dus ik denk broodje eten, maar lag in de vriezer, nu heb ik hier geen broodtoaster, dus het op de elektrische kookplaat gelegd.
Ging nog best goed eigenlijk, alleen moet ik het nu nog wel schoonmaken
Wilde geen pan vuil makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom leg je t niet in de pan dan...?
ghehehehe en dat was je tijdens t zoeken vergeten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
Het was op een mooie lentedag in 1987, denk ik.
Moeders in paniek, want haar 2 goudvissen waren weg.
Ik als een brave kleine Royco natuurlijk meezoeken.
Alles overhoop gehaald, maar van de goudvissen geen enkel spoor.
Van al dat zoeken kreeg kleine Royco pijne voeten.
Royco klaagde bij zijn moeder dat er iets in zijn laarsje zat.
De laars word verwijderd van de voet, en je raad al wat daar tevoorschijn kwam natuurlijk.
De twee goudvissen.
Royco, dierenvriend die hij toen al was, wilde met de goudvissen gaan wandelen.
De uitvoering was niet perfect, maar de bedoeling was goed.
De goudvissen leefde niet meer lang en gelukkig
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe en dat was je tijdens t zoeken vergeten?
zo heb ik een keer lopen zoeken naar mn telefoon... terwijl ik aant bellen was... ghehe heel dom
Gast.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Wilde geen pan vuil maken
Of lees: die stonden nog in de wasbak omdat ik ze nog niet had afgewassen.x 10
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo heb ik een keer lopen zoeken naar mn telefoon... terwijl ik aant bellen was... ghehe heel dom
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb niet eens naar leeftijd of foto gekeken... had ik beter moeten doen eigenlijk, had ik hier ook beetje kunnen rondbazuinen over DG zn leven
cammmmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef system_overload het volgende:
ik zit nu bier te drinken en joints te roken in mijn hipster en bh
facking chill
Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
tadaa.... negeer een man en hij begint ineens de waarheid te spreken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Dat is weken geleden en nu begin je er plotseling over... mijn god jij hebt die foto bestudeerd
.
Jaquote:
Goed gedaan DGquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
tadaa.... negeer een man en hij begint ineens de waarheid te spreken...
en nee heb je foto niet eens bekeken
ga zo ook nog ff kwartiertje met de jongste naar buiten... is week ziek geweest, dus staat morgen te stuiteren en hij moet concentreren, niet hypenquote:
Mazzel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten en bier te drinken
Wel leuk, doen die honden van ons niet, of ik moet met konijnen gaan frisbeeen <- schrijf je dat zo?quote:
Een bericht is geen friend request, maar blijkbaar heeft het indruk gemaakt dat je er plotseling over begint.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tadaa.... negeer een man en hij begint ineens de waarheid te spreken...
en nee heb je foto niet eens bekeken
nee.quote:
dan heb jij vast op t verkeerde knopje gedrukt, want was toch echt een vriendjesuitnodigingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een bericht is geen friend request, maar blijkbaar heeft het indruk gemaakt dat je er plotseling over begint.
Ik heb je nog niet toegevoegd en de enige reden is eigenlijk omdat je te weinig over jezelf verteld hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een bericht is geen friend request, maar blijkbaar heeft het indruk gemaakt dat je er plotseling over begint.
Ik geloof Snarf, zondermeerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb jij vast op t verkeerde knopje gedrukt, want was toch echt een vriendjesuitnodiging
Misschien wel allebeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |