Waar hebje die dagkaarten vandaan? Hema?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja nou, thing is. Ik heb dagkaarten voor de trein. En die ga ik misschien volgende week zondag met vriendlief benutten. Waar ben jij dan?
Oke, dubbeldaten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar hebje die dagkaarten vandaan? Hema?
Ik ben volgend weekend hele weekend in rotterdam, bij snufje.
HINT HINT HINT
Ehm, de korte denk ik.. weet niet meer zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zag ik ja, maar ik wist dus niet of het de lange of de korte was. Mijn Facebook doet mobiel een beetje naar, want ik ben weer bij vriendlief in de buurt daar zit echt zo'n plek waar geen normaal internet is. Fok is al een hele opgave
Ik zat nog in de trein.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ehm, de korte denk ik.. weet niet meer zeker
Geeftniet! wat doe je eigenlijk op fok bij je vriendje
Wat is zo? Zit je in het publiek? Is er een kans als ik met je homie aan pap dat ik jou ooit te zien krijg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef aight1 het volgende:
mijn homie komt zo op tv bij holland got talent leuk he
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is zo? Zit je in het publiek? Is er een kans als ik met je homie aan pap dat ik jou ooit te zien krijg?
weetniet wanneer ze zijn, volgende optreden denkikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is zo? Zit je in het publiek? Is er een kans als ik met je homie aan pap dat ik jou ooit te zien krijg?
quote:
Oh nou ja ik kijk toch nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
weetniet wanneer ze zijn, volgende optreden denkik
nee zit thuis niet zo'n supergoede homie
ja kans is er altijd
nou wat een slechte instelleingggquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om een beetje meer over aight te weten te krijgen toch
[..]
Oh nou ja ik kijk toch niet
Oh jmmr
Ja dat weet ik.
ja ik heb m al een paar maanden niet gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt de vriend die niet bij de show is maar thuis op de bank zit.
vooruit dan maarquote:
Yeaaaah thanksquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yeaaaah thanksHopelijk beetje achtergrond info erbij en dan kan mijn stalk- aight1- project beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |