Oeh, gaan we dan met de metro?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef Snuf. het volgende:
DV het wordt lekker weer volgend weekend, misschien kunnen we wel even naar het strand gaan![]()
Nee, niet zwemmen.
Seks op het strand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef Snuf. het volgende:
DV het wordt lekker weer volgend weekend, misschien kunnen we wel even naar het strand gaan![]()
Nee, niet zwemmen.
Oh beter! Wat ga je nou precies doen? Want je zat toen toch te twijfelen tussen een lange en een korte opleiding..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goedallemaal tussen de 6,5 en de 7,9 tot nu toe
Kijk facebookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh beter! Wat ga je nou precies doen? Want je zat toen toch te twijfelen tussen een lange en een korte opleiding..
Ja nou, thing is. Ik heb dagkaarten voor de trein. En die ga ik misschien volgende week zondag met vriendlief benutten. Waar ben jij dan?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk facebookik ben vandaag aangenomen voor art&design
Zag ik ja, maar ik wist dus niet of het de lange of de korte was. Mijn Facebook doet mobiel een beetje naar, want ik ben weer bij vriendlief in de buurt daar zit echt zo'n plek waar geen normaal internet is. Fok is al een hele opgavequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk facebookik ben vandaag aangenomen voor art&design
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |