Holly heeft naam door heel Nederlandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Baalhaar het volgende:
Ik vraag mij dus nog steeds af hoe een groep tukkers ooit van het bestaan van holly af kan weten maargoed..
Ik wil Id_do_her ook wel ontmoeten, lijk me een snuggere gast. Frank_Drebin ook. En misschien een sparwedstrijd met 2NutZ, en nog andere leden van een andere subforum.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
2NutZ en Id_do_her ben ik wel erg benieuwd naar, Meloewa ook wel.
En ik zou jou ook weleens in het echt willen zien hoor
Op die trap daar heeft mijn kots gelegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die mensen die daar komen
Snuiven aan de bar en op het toilet
Ja ik voelde mij niet op mijn gemak daar.
Hehe, ik ben er nog nooit geweest, m'n pa kwam daar vroeger altijd, de eigenaar is nog steeds dezelfde als destijds en ik lijk op m'n pa, dus geen goed planquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die mensen die daar komen
Snuiven aan de bar en op het toilet
Ja ik voelde mij niet op mijn gemak daar.
ik had daar een klant, kk dikke auto had die gastquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als we iemand uit hoogvliet nog erbij hebben, hebben we zo beetje alle randgemeentes
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Juminelle het volgende:
KLB meetingsZijn nog nooit doorgegaan.
Daarnaast denk ik ook niet dat zelfrespecterende mensen die ouder zijn dan 16 vrijwillig naar Holly gaan.
Maassilo heeft soms nog wel toffe feestjes. Eergisteren nog PRSPCT XLquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad
Hollywood en Maassilo (vroeger Now & Wow). Wat een trieste tenten zijn dat toch. Beurs en Sorbonne zijn veel gezelliger in Rotterdam.
Zul je je in vergissen dat laatste. Ben zelf naar een Spaanse badplaats geweest, alleen daar liepen genoeg chicks van 18 en gasten van 20 en ouder rond. Dat terwijl iedereen zei dat het een 16-jarigen oord was, genoeg zelfrespecterende mensen ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Juminelle het volgende:
KLB meetingsZijn nog nooit doorgegaan.
Daarnaast denk ik ook niet dat zelfrespecterende mensen die ouder zijn dan 16 vrijwillig naar Holly gaan.
Deze post is genomineerd voor 5 huil-lach awards 2012quote:Op zaterdag 19 mei 2012 04:36 schreef amenth het volgende:
fatih ik had voorgenome minder holly te gaan maar wat denk ej als jij kom ben ik er sowieso je weet zelf vorige keer was ook aan aan als jullei gaan k haal wel paar mense omgeving roffa op kenne die fokkersook keer dikke bak zien k gooi m gewoon op stoep daar zet je af geen probleem k ken iedereen daar man
Ik hoop dat strenkstroop of hoe die ook heet meekomt, hij maakt altijd topics aan van dat hij een jongen van 17 zag die condooms kocht, echt hele onintressante dingen, ik zou het echt leuk vinden als die gozer is echt helemaal uit zn dak kon gaan, dat zou ik echt heel leuk vinden, en is ook goed voor zijn zelfvertrouwen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, nou, hartstikke gezellig. Dat belooft een doldwaze en uitermate onderhoudende avond te worden zeg. Tjonge.
Dan moet je hem een dm sturen. Misschien kunnen jullie hem daar nog aan de vrouw helpen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik hoop dat strenkstroop of hoe die ook heet meekomt, hij maakt altijd topics aan van dat hij een jongen van 17 zag die condooms kocht, echt hele onintressante dingen, ik zou het echt leuk vinden als die gozer is echt helemaal uit zn dak kon gaan, dat zou ik echt heel leuk vinden, en is ook goed voor zijn zelfvertrouwen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |