gratis?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een paar gratis spelen gekregen op GOG.com, schijnt verder een hele goede site te zijn. Misschien nog wel beter dan Steam.
(Heb Fallout gekregen).
Ja was een actie, heb hem nog steeds niet gespeeld trouwens. Vind het verder wel een goede site.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis?de gratis games die ik heb stellen allemaal niet zoveel voor..
ik heb wel aardig wat spellen liggen inmiddels.. ook deze promo neig ik er naar een paar te kopen.
er zijn, iig voor mij, een aantal spellen waar ik b.v. de reference card (die soms wel goed is, en soms gewoon bagger) wel van zou willen hebben, maar om daar nou een spel voor te kopen die ik al heb liggen _o-quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vergeet ook niet dat je er (digitaal) manuals en soms wat andere goodies erbij krijgt.
ik heb geen flauw idee, maar dat soort comments (+de veel te positieve, er mag/"moet" natuurlijk een enigsinds kritische noot in zitten) moeten gewoon worden kunnen gereport ofzo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:53 schreef Tijntje83 het volgende:
Had hij de screenshots niet eerst bekeken en full HD graphics verwacht?
Steam is gewoon veel populairderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef mschol het volgende:
er lijkt niet heel veel animo te zijn, jammer
maar:
Ubisoft Summer collection
Onder andere het geheel vergeten pareltje Beyond good and evil en de Rayman reeks in de aanbieding..
terwijl ze beide een ander publiek aanspreken..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Steam is gewoon veel populairder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |