abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111707586
Omdat ik geen centraal topic zag voor gog.com ervaringen en aanbiedingen

GoG.com is een site waar veel oude games te koop zijn, welke zo goed als allemaal geschikt zijn gemaakt voor Windows vista/7, en wellicht het belangrijkste: zonder DRM*

Elke weekend zijn er verschillende aanbiedingen, zo ook deze week:
18-20 mei: EA Worlds Promo

wat zijn jullie ervaringen, tips en welke spellen hebben jullie?

*de DRM bestaat uit een account login, de spellen zelf hebben geen DRM in zich

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 18-05-2012 16:31:17 ]
pi_111707817
Ik heb een paar gratis spelen gekregen op GOG.com, schijnt verder een hele goede site te zijn. Misschien nog wel beter dan Steam.

(Heb Fallout gekregen).
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111707947
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een paar gratis spelen gekregen op GOG.com, schijnt verder een hele goede site te zijn. Misschien nog wel beter dan Steam.

(Heb Fallout gekregen).
gratis? :o de gratis games die ik heb stellen allemaal niet zoveel voor..

ik heb wel aardig wat spellen liggen inmiddels.. ook deze promo neig ik er naar een paar te kopen.
pi_111708750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef mschol het volgende:

[..]

gratis? :o de gratis games die ik heb stellen allemaal niet zoveel voor..

ik heb wel aardig wat spellen liggen inmiddels.. ook deze promo neig ik er naar een paar te kopen.
Ja was een actie, heb hem nog steeds niet gespeeld trouwens. Vind het verder wel een goede site.
pi_111721647
Ik heb maar een paar games (M.A.X. 1 en M.A.X. 2), maar het is wel leuk te zien dat er vele oude games worden verkocht voor en hele lage prijs, tijdens weekends hebben ze altijd deals waar er dan een aantal games voor een paar euro verkocht worden.

Dit weekend DK1 en DK2 in de sale, jammer genoeg draait DK2 niet goed met mijn eigen versie en schijnt het met de GOG versie ook niet helemaal goed te zijn. Dit soort problemen zijn voor mij altijd de reden om een oude OS er bij te houden naast de OS die ik regelmatig gebruik, voor de games waar ik veel problemen mee heb om te draaien (en die sowieso niet in DOS-Box draaien).

Maar goed, MAX 1 en MAX 2 zijn supervette spellen vind ik zelf. :P Was blij dat ik die had gekocht en weer na jaren weer speelde.
pi_111735854
Vergeet ook niet dat je er (digitaal) manuals en soms wat andere goodies erbij krijgt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_111735953
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vergeet ook niet dat je er (digitaal) manuals en soms wat andere goodies erbij krijgt.
er zijn, iig voor mij, een aantal spellen waar ik b.v. de reference card (die soms wel goed is, en soms gewoon bagger) wel van zou willen hebben, maar om daar nou een spel voor te kopen die ik al heb liggen _o-
pi_112041537
Digital Box of Fun
12 spellen met 50% korting, waaronder:

Commando's (1,2+3), Praetorians, Slipstream 5000 en Imperial glory

tevens is Pharaoh + Cleopatra uitgebracht, welke mij echt uren zoet heeft (en nog steeds kan) houden
pi_112045556
Ik heb Shogo gekocht, werkt prima en crasht nergens. Zelfs met mijn originele cd had ik meer problemen dan met GOG :D leuke site. Ik ben nog wel op zoek naar een specifieke game maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
pi_112046137
beetje jammer is dat sommige mensen echt geen reviews moeten plaatsen...

dit betreft Slipstream 5000
pi_112049770
Had hij de screenshots niet eerst bekeken en full HD graphics verwacht?
pi_112049885
Ik zie dat Constructor on sale is. :7 Jammer alleen dat het zowat onmogelijk is om ver te komen als je solo speelt IPV met iemand anders.
pi_112050018
http://www.gog.com/en/mix(...)m_but_are_still_cool
Iemand houdt wel erg veel van kaas.
pi_112070328
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:53 schreef Tijntje83 het volgende:
Had hij de screenshots niet eerst bekeken en full HD graphics verwacht?
ik heb geen flauw idee, maar dat soort comments (+de veel te positieve, er mag/"moet" natuurlijk een enigsinds kritische noot in zitten) moeten gewoon worden kunnen gereport ofzo..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:33:29 #15
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_112488675
Ik heb erg goeie ervaringen met Good Old Games en ik koop er geregeld een spel wanneer het in de aanbieding is.

Ik heb nu via Kickstarter gedoneerd aan het Carmageddon Revival project en ik krijg dan als het goed is straks ook een gratis download via Good Old Games van Carmageddon 1 + Splat Pack. Dus die zit er ook nog aan te komen op Good Old Games :) .
pi_112949044
er lijkt niet heel veel animo te zijn, jammer ;(

maar:
Ubisoft Summer collection
Onder andere het geheel vergeten pareltje Beyond good and evil en de Rayman reeks in de aanbieding..
pi_112950059
Rayman is grappig maar kan me verder niet echt boeien. :P Zelfde geldt voor BGaE. Voor mij zijn het altijd de verkeerde die ze aanbieden. :+
pi_112951711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef mschol het volgende:
er lijkt niet heel veel animo te zijn, jammer ;(

maar:
Ubisoft Summer collection
Onder andere het geheel vergeten pareltje Beyond good and evil en de Rayman reeks in de aanbieding..
Steam is gewoon veel populairder :{
pi_112952235
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Steam is gewoon veel populairder :{
terwijl ze beide een ander publiek aanspreken..
pi_130547454
even een kleine update, gog.com is best gegroeid sinds 2012.

Naast oude spellen hebben ze nu ook enkele grote, nieuwe releases(amnesia: a machine for pigs, Dragon commander) en promoten ze indie games.

de basis blijft dat alles wat op gog verschijnt DRM-vrij is.

Ik heb er een paar maanden geleden een account gemaakt omdat torchlight er tijdelijk gratis te downloaden was.
En sindsdien check ik regelmatig de promotions, er zitten echt pareltjes tussen die oude games!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')