Duckduckgo verzamelt geen informatie, de alternatieven die ik verder noemde zijn zelf gehostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:57 schreef FredvZ het volgende:
Waarom zou je een alternatief voor Google willen? Alsof die websites geen informatie over jou verzamelen.
Een eigen mail server draaien is voor veel mensen geen bruikbaar/uitvoerbaar alternatief.
Ze zullen toch ergens van moeten leven, op de site staat geen enkele reclame.quote:
Dat is geen alternatief voor Google.... Voor de meeste Google gebruikers is het simpelweg te ingewikkeld om (bijvoorbeeld ter vervanging van de rss reader) een linux machine neer te zetten, lamp te installeren en dan daar nog een applicatie op te laten draaien.quote:de alternatieven die ik verder noemde zijn zelf gehost.
Het is dan ook niet voor de leek. En als je meer over DuckDuckGo wil weten: DuckDuckGo .quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze zullen toch ergens van moeten leven, op de site staat geen enkele reclame.
[..]
Dat is geen alternatief voor Google.... Voor de meeste Google gebruikers is het simpelweg te ingewikkeld om (bijvoorbeeld ter vervanging van de rss reader) een linux machine neer te zetten, lamp te installeren en dan daar nog een applicatie op te laten draaien.
Technisch gezien heb je helemaal gelijk, maar de leek die Google gebruikt heeft er niets aan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:17 schreef eleusis het volgende:
Alternatief voor Google+: Notepad of nano. Je tekst typen en opslaan op je harde schijf. Klaar, dat leest ook niemand.
Nice.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef Lod het volgende:
Voor de eigenaren van een Synology Diskstation is er een alternatief voor Google Drive. Ze bieden nu een persoonlijke cloudoplossing aan.
Ik heb nu dus een 'Google Drive' van 4 TB.. En installatie is een fluitje van een cent.
De Synology biedt ook een mail-server aan. Die heb ik helaas nog niet aan de praat gekregen.
Wat is nou een goed, bewezen alternatief voor Squirrelmail? Iets van het laatste decennium dus?quote:
Nee dat weet ik, mailserver heb ik al maar laat nu alles doorsturen naar m'n gmail. Toen ik hier 5 jaar geleden mee bezig was waren Squirrelmail en RoundCube de grootste 2 geloof ik. Maar Squirrelmail blijft niet echt bij de tijd zo te zien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:09 schreef Lod het volgende:
Roundcube is volgens mij de mooiste. Of het ook de beste is weet ik niet.
Het werkt in ieder geval goed.
Let wel, het is geen mailserver. Het is een e-mail cliënt.
Ben erg blij met RoundCube inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat is nou een goed, bewezen alternatief voor Squirrelmail? Iets van het laatste decennium dus?
RoundCube ziet er gelikt uit nu zie ik, even proberen. Laatste keer had het nog de oude look.
Heeft inderdaad niets met angst te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:51 schreef Souteneur het volgende:
Ben benieuwd wat voor rare dingen TS doet, aangezien hij zo bang is dat er mogelijk enige data openbaar gemaakt wordt van hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |