Annabel93quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon als je een FOK!ster tegen komt, eraan toevoegen.
Waarom sta ik er niet in danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon als je een FOK!ster tegen komt, eraan toevoegen.
Jij niet alleen.quote:
Oh nou dan maar niet op dat lijstjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meeste vrouwen sturen mij een foto als ze op het lijstje willen komen.
haha..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:48 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een kuttopic joh
edit; ah, vandaar, ik ben de TS.
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Te lui om m'n profiel aan te klikken?
Even quoten dit. Kan ik vast wel gebruiken in de toekomst.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:48 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een kuttopic joh
edit; ah, vandaar, ik ben de TS.
Je kweekt zo niet echt goodwill bij users he..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Even quoten dit. Kan ik vast wel gebruiken in de toekomst.
Geef het op man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je kweekt zo niet echt goodwill bij users he..
Goodwill?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je kweekt zo niet echt goodwill bij users he..
Nou nouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Goodwill?![]()
Laat mijn hersenspinsel zijn werk doen.
Goodwill --> bedrijf --> echter goodwill wordt nu toegepast op Lithia als persoon.. hmm.. conclusie: Lithia heeft een eenmanszaak waarin zij de enige medewerker is, beroep; hoer.
HOe duur ben je, m'n beste Lithia?
Ben je er al achter? Of zal ik het maar zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben je er al achter? Of zal ik het maar zeggen?je bent 4 dagen voor mij jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben zoveel overeenkomsten![]()
Ouwe hosselaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik vint meloenenmeisje egt lekkur ik wil haar grotje uitwonen hihihihihiih
Dat kan altijd, of het er ook op komt te staan....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef Lithia het volgende:
Paar miljard euro maar. Moet ik mijn rekeningnummer DMen?
Gast, jij bent toch in de 30 (leeftijd)??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik vint meloenenmeisje egt lekkur ik wil haar grotje uitwonen hihihihihiih
Niet ook maar enigszins grappig of slim of enige andere toevoeging van waarde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Goodwill?![]()
Laat mijn hersenspinsel zijn werk doen.
Goodwill --> bedrijf --> echter goodwill wordt nu toegepast op Lithia als persoon.. hmm.. conclusie: Lithia heeft een eenmanszaak waarin zij de enige medewerker is, beroep; hoer.
HOe duur ben je, m'n beste Lithia?
Ik ben het zelden met je eens, maar dit sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet ook maar enigszins grappig of slim of enige andere toevoeging van waarde.
Wat is je doel met zulk soort posts precies?
Provoceren/stennis schoppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet ook maar enigszins grappig of slim of enige andere toevoeging van waarde.
Wat is je doel met zulk soort posts precies?
Nee man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat kan altijd, of het er ook op komt te staan....
[..]
Gast, jij bent toch in de 30 (leeftijd)??
Zo overheerlijk kinderachtig nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben je er al achter? Of zal ik het maar zeggen?bedankt voor de infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze?
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
Je bent echt heel eenzaam he?quote:
Jij zit anders ook veel op FOK! hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent echt heel eenzaam he?
Wellicht kun je zo'n lieve puppy kopen; als je die te eten geeft houdt hij van je no matter what. Daarbij kun je er leuke wandelingen mee maken, hem kunstjes leren en dat soort leuke dingen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef ikjijallebei het volgende:
En dan heb ik het niet over of de klacht onterecht, of misschien in pietluttele gevallen terecht is, maar over het feit dat alle sukkels in KLB het hele topic volspammen, naar het lijkt om een glimp van aandacht van de vrouwelijke TS op te vangen
Dus bijv. meloewa die te dom is om te scheiten opent een topic en die staat binnen no time vol, terwijl als schenkstroop, onze ubertroll of werkelijk zielige kutkneus dat topic zou openen, de progressie m.b.t. aantal posts stroef gaat.
Nou dit viel mij recentelijk op en dit was dan een korte maar krachtige klacht.
Oh, nog even expliciet mijn klacht dus: nerds in KLB die zodra er een toppa wordt geopend door een vrouwmensch naar haar pijpen gaan dansen en structureel het topic verbaggeren om aandacht te krijgen om zo wellicht ontmaagd te worden.
Ik heb de pc beneden staan en voor mijn werk moet ik veel dingen lezen en opzoeken achter de pc. FOK! doe ik er dus meestal naast.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij zit anders ook veel op FOK! hoor, daar niet van.
dat betekent niet dat het niet veel tijd kost om alle KLB topics door te lezen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de pc beneden staan en voor mijn werk moet ik veel dingen lezen en opzoeken achter de pc. FOK! doe ik er dus meestal naast.
Zou je zo'n met hormonen overladen puber nu wel een puppy aanraden? Arm beestjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent echt heel eenzaam he?
Wellicht kun je zo'n lieve puppy kopen; als je die te eten geeft houdt hij van je no matter what. Daarbij kun je er leuke wandelingen mee maken, hem kunstjes leren en dat soort leuke dingen.
Je implicatie heeft ervoor gezorgd dat Fok! een klachtenbrief heeft ontvangen van Marianne Thieme, volgende week moet Danny verschijnen voor de dierenrechter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zou je zo'n met hormonen overladen puber nu wel een puppy aanraden? Arm beestje
Dat is waar ja, dom van mij. Misschien kan ts het beter bij zo'n elektronische houden; schijnen levensecht te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zou je zo'n met hormonen overladen puber nu wel een puppy aanraden? Arm beestje
Denk eerder een biertje. Champagne is sowieso niet echt lekker. Liever een rode wijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dom van mij. Misschien kan ts het beter bij zo'n elektronische houden; schijnen levensecht te zijn tegenwoordig.
En ik denk dat ts hartstikke blij is met ons, hij is geen vrouw en toch reageren we in zijn topic. Denk dat hij dalijk een goed flesje champagne uit een prima jaar open trekt.
Hangt echt sterk af van de merk en jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef sthomass het volgende:
[..]
Denk eerder een biertje. Champagne is sowieso niet echt lekker. Liever een rode wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |