quote:
Geen wolkje aan de lucht. Heerlijk te handelenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef krioro het volgende:
[..]!
Steeds even zon en dan weer 5 minuten bewolking, ik kan niet handelen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef krioro het volgende:
[..]!
Steeds even zon en dan weer 5 minuten bewolking, ik kan niet handelen.
Och op mijn leeftijd pas je je aanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Slechts 12 jaar voorbij je ideale doelgroep.
Op de mijne ook al dus dat komt mooi uit.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik zit ook steeds m'n raam open en dicht te schuiven
.
Die hangmat of wat het ook is ziet er wel comfy uit. Don't be surprised als er opeens een krio in ligt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen wolkje aan de lucht. Heerlijk te handelen
Is tweepersoons dus geen probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef krioro het volgende:
Die hangmat of wat het ook is ziet er wel comfy uit. Don't be surprised als er opeens een krio in ligt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio, m'n ma had o.a. die kreeftlekkere mango's manja's meegenomen, die je eerst helemaal kan kneden om d'rna een gaatje te maken waaruit je die juice kan zuigen. 1000x Lekkerder dan die harde, zure mango's van AH
.
Die waarbij al die draadjes tussen je tanden blijven zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio, m'n ma had o.a. die kreeftlekkere mango's manja's meegenomen, die je eerst helemaal kan kneden om d'rna een gaatje te maken waaruit je die juice kan zuigen. 1000x Lekkerder dan die harde, zure mango's van AH
.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Is alleen voor negers sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit een leuke reeks? Dan kom ik hier ook posten.
Ach krijg koorts.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ben je van Arabische, Aziatische of negroïde aard?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik niet, come at me.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je van Arabische, Aziatische of negroïde aard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |