Dit dus. Mooi verwoord!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:17 schreef Daskaar het volgende:
Trouwens, ik vond de laatste scene, de geboorte, juist fantastisch. De geboorte van een legende, zo mooi gemaakt ook.
hoezo generiek?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond dat nou net overbodig, zeker met zo'n vreselijk generieke versie van het welbekende monster.
ok, maar dat was toch begrijpelijk in dit geval?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Generiek als in het zoveelste monster wat een ontwerper eruit perst, smoelloos en karakterloos. Veel films hebben daar last van de laatste jaren.
Het decor was prima, alleen wordt ik zo moe van die smoelloze aliens/monsters van de laatste jaren...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Armageddon het volgende:
He niet fokken met het werk van m'n neef he?
Mjah, te begrijpen, maar het was er zo bij de haren bijgesleept en net niet alien genoeg... Wel tof dat die baby van Shaw weer gebaseerd was in de oer-facehugger/chestburster van Giger.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok, maar dat was toch begrijpelijk in dit geval?
De ALIEN op het laatst en de rechtopstaande uit die drek is ook van zijn hand.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het decor was prima, alleen wordt ik zo moe van die smoelloze aliens/monsters van de laatste jaren...
(Y) Technisch allemaal mooi gedaan, maar nogmaals: smoelloos. En dat is een trend, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De ALIEN op het laatst en de rechtopstaande uit die drek is ook van zijn hand.Animatronics.
Die laatste alien ja? Vond hem net te vlezig.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die laatste alien ja? Vond hem net te vlezig.
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel zo'n helm wil
Lach maar, ik vond het bijna de newborn uit Resurrection...quote:
Bah, dat was echt een gedrocht zeg, letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lach maar, ik vond het bijna de newborn uit Resurrection...
Was overigens wel een fantastisch stukje animatronicaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bah, dat was echt een gedrocht zeg, letterlijk en figuurlijk.
Dat zeker en moet bekennen dat ik het wel een bizar enge creatie vond, een van de geweldigste monsters ooit, maar ja die hele film he...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Was overigens wel een fantastisch stukje animatronicaDie subtiele emoties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Niet teveel nadenken: als film is ie goed te pruimen, alleen is het een behoorlijk buitenbeentje in de serie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zeker en moet bekennen dat ik het wel een bizar enge creatie vond, een van de geweldigste monsters ooit, maar ja die hele film he...
3 vond ik weer helemaal niets, dan is 4 nog beter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet teveel nadenken: als film is ie goed te pruimen, alleen is het een behoorlijk buitenbeentje in de serie.
Alien 3 blijft mijn favoriete film denk ik wel, als geheel zijnde. Aliens heeft prachtige fotografie en ontwerpen, Alien zelf is vooral zenuwslopend zo traag als iedereen opgegeten wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |