Eerder gewenning dan domheid, veel mensen weten gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de domheid en oppervlakkigheid van het publiek van tegenwoordig dan de kwaliteit van het origineel.
OV betekent Orginele Versie. Wat weer betekent dat hij in de orginele taal wordt vertoond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, OV, 3D, Imax 3D
Dus OV slaat op 2D, aangezien deze film niet in NL taal komt, en volgens de trailers ook in 2D komt
Ok dan neef!quote:The cinematography is accompanied by great sets and fantastic special effects for which Prometheus should receive a bunch a nominations.
Wat ik jammer vind van vrijwel alle 3D-films is dat het vrij weinig toevoegt en dat je vaak geen keuze hebt tussen 2D of 3D.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga hem op zeker zien. Met 2D-bril.
www.2d-glasses.com voor geinteresseerden. Burn 3D, burn.
Ja nou ik wil Prometheus op het extra grote scherm zien, dus ik moet wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind van vrijwel alle 3D-films is dat het vrij weinig toevoegt en dat je vaak geen keuze hebt tussen 2D of 3D.
Als je dan expres 2D-glasses opzet ben je een dief van je eigen portemonnee, omdat je dan zelfs de spaarzame 3D effecten misloopt.
Ik ga nu zo min mogelijk naar 3D-films, en download hem wel als ik hem niet in 3D wil zien.
Op zo'n manier raak je de filmtheaters meer.
Daarom ga ik deze film wel in de bioscoop kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Gray het volgende:
Maar Ridley Scott wilde deze film toch juist maken om te laten zien hoe je 3D wel goed gebruikt in een film? Dat kwam mij iig ergens ten gehore.
Ik krijg er schele hoofdpijn van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef Byte_Me het volgende:
Maar het nut van zo'n 2D bril snap ik alleen als je echt niet tegen dat 3D kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |