Ik bedoel dat je wel het beeld maar niet de ervaring van de oorspronkelijke film kan reconstrueren.quote:
Vandaar dat er uiteindelijk besloten is ook qua naam af te wijken, hoewel het zich duidelijk binnen hetzelfde universum afspeelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:02 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je wel het beeld maar niet de ervaring van de oorspronkelijke film kan reconstrueren.
Ik val als ik even niet op let in slaap bij Alien 1, maar wat er te zien is snijdt allemaal wel hout. Zelfde bij Blade Runner overigens...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Karstman het volgende:
Net Alien 1 herkeken. De tering wat is ie traag zeg
Het is geen verkeerde film, zeker niet. Maar het tempo, neem alleen al die openingcredits en de openingscene, de vriend met wie ik keek zei terecht: als de film nu was gemaakt waren er al zeker drie lijken gevallen anders waren alle kijkers al afgehaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik val als ik even niet op let in slaap bij Alien 1, maar wat er te zien is snijdt allemaal wel hout. Zelfde bij Blade Runner overigens...
Bill Paxton is door zowel de Aliens, de terminator als de predator vermoord...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef Armageddon het volgende:
Heb laatst de Terminator zitten kijken nog een keer. Daar zitten een hoop acteurs in die in ALIENS spelen. Was me nooit opgevallen.
Ook nog!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bill Paxton is door zowel de Aliens, de terminator als de predator vermoord...
Nee, OV, 3D, Imax 3Dquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Karstman het volgende:
Slaat OV niet gewoon op het feit dat dat ding in het engels is en niet nagesynchroniseerd?
Naar wat ik heb begrepen is hij in 3D geschoten en is de 2D versie dus een nabewerking.
Nee natuurlijk vertonen ze die niet in 2D! Een kaartje voor de 3D voorstelling is immers duurder, plus het brilletje dat je er bij moet kopen. Extra inkomsten van de bioscoop die ze anders mislopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef Estolan het volgende:
Mailtje van Pathe Spuimarkt:
"Het is nog niet helemaal zeker, maar hoogstwaarschijnlijk zal de film alleen in 3D te zien zijn bij Pathe."
+1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee natuurlijk vertonen ze die niet in 2D! Een kaartje voor de 3D voorstelling is immers duurder, plus het brilletje dat je er bij moet kopen. Extra inkomsten van de bioscoop die ze anders mislopen.
Hij is in 3D geschoten dus de OV zal iig 3D zijn.... OV Staat overigens bij elke Amerikaanse film bij Pathe. OV slaat naar mijn idee alleen op de taal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, OV, 3D, Imax 3D
Dus OV slaat op 2D, aangezien deze film niet in NL taal komt, en volgens de trailers ook in 2D komt
Dat zegt meer over de domheid en oppervlakkigheid van het publiek van tegenwoordig dan de kwaliteit van het origineel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het is geen verkeerde film, zeker niet. Maar het tempo, neem alleen al die openingcredits en de openingscene, de vriend met wie ik keek zei terecht: als de film nu was gemaakt waren er al zeker drie lijken gevallen anders waren alle kijkers al afgehaakt.
Eerder gewenning dan domheid, veel mensen weten gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de domheid en oppervlakkigheid van het publiek van tegenwoordig dan de kwaliteit van het origineel.
OV betekent Orginele Versie. Wat weer betekent dat hij in de orginele taal wordt vertoond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, OV, 3D, Imax 3D
Dus OV slaat op 2D, aangezien deze film niet in NL taal komt, en volgens de trailers ook in 2D komt
Ok dan neef!quote:The cinematography is accompanied by great sets and fantastic special effects for which Prometheus should receive a bunch a nominations.
Wat ik jammer vind van vrijwel alle 3D-films is dat het vrij weinig toevoegt en dat je vaak geen keuze hebt tussen 2D of 3D.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga hem op zeker zien. Met 2D-bril.
www.2d-glasses.com voor geinteresseerden. Burn 3D, burn.
Ja nou ik wil Prometheus op het extra grote scherm zien, dus ik moet wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind van vrijwel alle 3D-films is dat het vrij weinig toevoegt en dat je vaak geen keuze hebt tussen 2D of 3D.
Als je dan expres 2D-glasses opzet ben je een dief van je eigen portemonnee, omdat je dan zelfs de spaarzame 3D effecten misloopt.
Ik ga nu zo min mogelijk naar 3D-films, en download hem wel als ik hem niet in 3D wil zien.
Op zo'n manier raak je de filmtheaters meer.
Daarom ga ik deze film wel in de bioscoop kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Gray het volgende:
Maar Ridley Scott wilde deze film toch juist maken om te laten zien hoe je 3D wel goed gebruikt in een film? Dat kwam mij iig ergens ten gehore.
Ik krijg er schele hoofdpijn van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef Byte_Me het volgende:
Maar het nut van zo'n 2D bril snap ik alleen als je echt niet tegen dat 3D kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |