Dat laatste moet je sowieso niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem ... Ieder heeft zijn ups en downs toch?
Als ik me niet prettig voel dan hoef ik echt geen seks. En ik ga geen seks hebben omdat mijn vriend zo graag wil.
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.quote:
Ja precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.
Nee, ben het volkomen met je eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem ... Ieder heeft zijn ups en downs toch?
Als ik me niet prettig voel dan hoef ik echt geen seks. En ik ga geen seks hebben omdat mijn vriend zo graag wil.
Mwehhh. Niks mis met bewegingsloos.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me zo gezellig, ik zie het al helemaal voor me, grietje wat daar bewegingsloos bijligt
Ja... Helaas wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapperquote:
Dit dusquote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapper
Ieder zijn ding ja, zolang het niet tegen jezelf ingaat. Ik heb echt gemerkt dat seks tegen je zin in, gewoon dom is. Gewoon om de ander te plezieren, maar jezelf daar totaal bij te vergeten of zelf gewoon helemaal geen zin hebben. Iedereen zou op die manier veel beter geïnformeerd moeten worden, want ik had echt geen idee. Ja, geen seks tegen je zin in begrijp ik wel, maar ach die ene keer of ach wat is zin hebben. Nee. Gewoon nee!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en al was je het niet met me eens, ieder zijn ding toch?
Ook daar zijn er mensen bij die daar van kicken...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapper
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.quote:
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mag mij ook gelukkig prijzen op dat gebeid. HIer is het andersom. Maar dan nog, zij krijgt er ook wel beweging in bij mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.
Ja of op verkeerde momenten van de dag... En met kinderen maakt het het er ook niet makkelijker opquote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.
Nog nooit nee gehoord van hem. Hij wel van mij hahaha. Maar gelukkig vind hij dat meestal niet erg.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag mij ook gelukkig prijzen op dat gebeid. HIer is het andersom. Maar dan nog, zij krijgt er ook wel beweging in bij mij.
Maar lichamalijk is dan nog wat anders dan geestelijk, en soms zeg ik wel eens nee.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit nee gehoord van hem. Hij wel van mij hahaha. Maar gelukkig vind hij dat meestal niet erg.
Alles goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |