Je zegt het op een manier alsof je het niet meent en mijn vraag een rare vind. Ik heb dit aan iemand verteld en diegene zei dit : "proberen weg te halen, ik zal nooit van dat kind houden, het zal altijd herinneren aan zijn vader". En diegene meende het ook echt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef autodief het volgende:
Nee natuurlijk zou je niet van dat kind houden gewoon meteen adoptie ofzo weg ermee
Omdat dat niet de vraag is waar TS in geintresseerd isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:58 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom is abortus geen optie? Na verkrachting word er medisch onderzoek gedaan en die zien een zwangerschap, dan is het nog lang niet te laat.
of dat het van een ex is waar je niets van weet/hoort. Dan vinden mensen het vaak al snel een stukje minder erg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:29 schreef qwerty-nl het volgende:
Stel dat je vriendin nooit verteld over een verkrachting en je dus je hele leven zal denken dat het kind van jou is en houd vanb dat kind.
Pardon? Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is en je dat zeker niet zo kan stellen. Er zullen ook moeders zijn die er niet mee om kunnen gaan en het liever kwijt dan rijk zijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:29 schreef qwerty-nl het volgende:
Natuurlijk is het ook moeilijk voor de vrouw. Zou is immers en verkracht (traumatische ervaring) en baart een kind dat niet van haar parter is. De vrouw zal daarintegen wel van het kind houden omdat zij het draagt en gewoon van haar is. Moeilijk zal het wel zijn omdat ze altijd aan de verkrachting zal denken als ze het kind ziet. Volgens mij kun je je er wel op lange termijn overheen zetten doormiddel van hulp van buitenafbijv psychologen.
Wederom, dit zal zeker niet voor iedereen gelden. En het is helemaal niet alleen psychologisch, vanuit een genetisch en dierlijk oogpunt ben je niet bezig met het zorgen van je eigen nageslacht. Dat in de dierenwereld adopties ook mogelijk zijn staat vast, maar is zeker niet een standaard reactie..quote:Wat ik uit sommige reacties lees is eigenlijk dat "houden van een kind dat niet van jou is" gewoon in je hoofd zit (psychologisch). Stel dat je vriendin nooit verteld over een verkrachting en je dus je hele leven zal denken dat het kind van jou is en houd vanb dat kind.
En zeg nu niet van "de vrouw zal dit nooit voor zich kunnen houden omdat je niet kunt faken alsof er niks gebeurt is. Ze zal dit niet in haar eentje kunnen verwerken. Het zal niet goed zijn voor de relatie, want je gaat wat merken etc".
Want daar gaat het niet om
Hoeveel rollen zijn er?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
Ligt er een beetje aan wat de rol van mijn vrouw/vriendin was tijdens die verkrachting.
Het gaat hier geloof ik niet over BDSM.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
Ligt er een beetje aan wat de rol van mijn vrouw/vriendin was tijdens die verkrachting.
wat de?????quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Het gaat hier geloof ik niet over BDSM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |