Gewoon beide testen, ik heb barbarian vanaf 't begin gruwelijk gevonden. Dat de class flaws heeft neem je voor lief, dat heeft iedere class. Gewoon spelen wat je leuk vindtquote:
Je bedoelt als er wel cooldowns bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Blistering het volgende:
Ik merk wel bij barbarian dat als ik bepaalde cooldowns niet heb, en ik kom toevallig een grote groep tegen, dan ben ik ook binnen 2/3 seconden doodEn m'n gear is verder meer dan prima.
Misschien ook eens andere classes checken
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je bedoelt als er wel cooldowns bezig zijn.
Wij zitten allemaal US, logisch tochquote:
Oh, dan is diablo op normal wel makkelijk. Ik was 2 keer doodgegaan op Belial, even skills aanpassen en toen lukte het.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Serieus waarom is Belial moeilijker dan diablo![]()
Iets is er fout gegaan met het designen
Ik wel..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wij zitten allemaal US, logisch toch
Speel het nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
In 7 uur tijd. Dan kan je beter het spel niet kopen. Hoe kan je er ooit plezier aan beleven wanneer het zo snel gaat.
Ik was anders lvl 33 aant eind van normal En heb gewoon elk hoekje gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef 16meter het volgende:
Snap het nut ervan niet. Door overal zo snel mogelijk doorheen te wandelen verdien je minder exp + je vindt minder gold en items.
Hmm beter survivablity dunkt mij. Ik heb 3.2k hp op level 36 als barb, echt veels te weinig. Twijfel of ik 1h/shield ga, vind m'n 2h wel erg tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef Lamabal het volgende:
Tanky barbarian speelt wel fijn weg. Alleen je damage output is wel wat minder.
wat D: Ik had op lvl 36monk al 6k hp.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hmm beter survivablity dunkt mij. Ik heb 3.2k hp op level 36 als barb, echt veels te weinig. Twijfel of ik 1h/shield ga, vind m'n 2h wel erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |