quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Morera het volgende:
[..]dude, die gast uit assie seizoen was geweldig. Ging met zelfgemaakte speer op wilde varkens jagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Oh dat kan ik me wel herinneren dat was wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef merino het volgende:
[..]
dude, die gast uit assie seizoen was geweldig. Ging met zelfgemaakte speer op wilde varkens jagen
inderdaad, brr, de vellen hingen erbij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die verbrande hand was toen best geloofwaardig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef rene90 het volgende:
Dames en heren, de eerste aflevering staat online
Ja, heb hem gezien. Leuk begin. Die Malcolm doet me erg aan Ozzy denkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen probleem, is wel weer een leuke start
Goed begin van het seizoenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef rene90 het volgende:
Dames en heren, de eerste aflevering staat online
Dat zou ik nou nog niet weten, dat weet je pas na heel wat afleveringen, maar het begint goed iig!quote:
Eh ja.. Als je van Exp. Robinson houdt zeker weten, dit is 1000 x beter.. Als je van realityshows houdt, van eliminatieshows, proeven/spelletjes, samenzweringen etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef rlvk het volgende:
Sorry, ik bedoel is Survivor in het algemeen de moeite en tijd waard?
Vorige jaar in een paar maanden alle seizoenen gekeken, ik kon gewoon niet meer stoppen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef rlvk het volgende:
Sorry, ik bedoel is Survivor in het algemeen de moeite en tijd waard?
Allang gekeken johquote:
haha ja is wel een lekkere serie. Veel beter ook dan de Nederlandse variant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Allang gekeken joh
Gistermiddag bij thuiskomst direct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die zijn niet via de gebruikelijke kanalen te vinden!?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk zou ik gewoon bij seizoen 1 gaan beginnen en rustig alles doorwerken..het is gewoon echt de moeite waard. Heb ik zelf ook gedaan en zo tig seizoenen teruggekeken. Dan zie je ook echt de evolutie van het spel en de tactieken
torrents. Op youtube heb ik ze gevonden ja, maar daar staat een watermark midden in het beeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik weet niet wat voor jou de gebruikelijke kanalen zijn, maar ik heb ze toen gewoon gevonden. Meeste staan ook op youtube geloof ik.
Seizoen 19 en 20, op die volgorde...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, welk seizoen is het leukste om mee te beginnen?
Mee eens. Bij 19 beginnen en dan tot en met het seizoen van nu kijken. Daarna je verslaving stillen met 1 t/m 18. Ze zijn gewoon met torrents te vinden en op youtube en op elke Amerikaanse website waar je online "tv" kan kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Seizoen 19 en 20, op die volgorde...
Zie DM. Veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
torrents. Op youtube heb ik ze gevonden ja, maar daar staat een watermark midden in het beeld.
Mijne ook, maar het is wel 100x toffer als je die karakters ook al kent van vorige seizoenenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Xan21 het volgende:
Heroes VS Villains blijft mn favoriet, Parvati, Russell, Rob, Amanda, Jerri, zoveel favorieten, goed en slecht!
Apart inderdaad. Ze blijven ook maar falen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
2/3 van de kandidaten is gewoon nog niet op tribal geweest. Dat komt nooit voor.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Nee joh, is nog niet eens uitgezonden. Ze zijn er altijd in de nacht van woensdag op donderdag.
Daar zit ik dan met mn drankje en mn tuc originals in mn joggingbroek. Vandaag om 9 uur aanwezig op de uni, daarna nog gebleven tot 19.00 uur zodat ik thuis niets meer moest doen. Zit ik nu met mijn alcoholische drankje en mijn tuc original koekjes in mijn joggingbroek, dikke sokken en shirtje met heerlijk vest eroverheen. Helemaal klaar om Survivor te gaan kijken, is het er niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Nee joh, is nog niet eens uitgezonden. Ze zijn er altijd in de nacht van woensdag op donderdag.
Waarom stop je drank en tucjes in je joggingbroek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef Morera het volgende:
[..]
[..]
Daar zit ik dan met mn drankje en mn tuc originals in mn joggingbroek. Vandaag om 9 uur aanwezig op de uni, daarna nog gebleven tot 19.00 uur zodat ik thuis niets meer moest doen. Zit ik nu met mijn alcoholische drankje en mijn tuc original koekjes in mijn joggingbroek, dikke sokken en shirtje met heerlijk vest eroverheen. Helemaal klaar om Survivor te gaan kijken, is het er niet.
falish
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom stop je drank en tucjes in je joggingbroek?![]()
En nog even wachten, om een uur of 4 is de uitzending er wel.
Kijk morgen wel als ik thuis ben. Na 20.00 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar over een uurtje of 4/5 moet het er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eensquote:Op donderdag 1 november 2012 10:02 schreef Xan21 het volgende:
Echt wat een negativiteit straalt Abi uit, Artis ook trouwens, hoop dat ze er snel uitgestemd worden.
Doh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef dude1960 het volgende:
yeeaahh survivor topic. Insane. Jullie zijn dus ook bekend met deze bazen..?
[ afbeelding ]
Seizoen 19 en 20 waren de 2 sickste survivor seizoenen ooit. Dit vergeten trouwens?quote:
Hele domme keuze idd om RC eruit te stemmen, er waren twee hele goeie redenen om haar erin te houden... Najaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sow, dat was een ingewikkelde afleveringOmdat lang niet alle spelers regelmatig in beeld komen wist ik op een gegeven moment echt niet meer wie nou waarbij hoorde.
Wel jammer van RC, ik vond haar wel cool. Maar liever zij dan Penner.
Russel was de beste strateeg die het spel heeft gekend en nooit heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Seizoen 19 en 20 waren de 2 sickste survivor seizoenen ooit. Dit vergeten trouwens?
Sickste play ooit
Boston Rob zei het al perfect na heroes vs. villains. Russell speelt het spel niet om te winnen, maar om bij de laatste 3 te komen. Zijn spelstijl is zo agressief en iedereen die hij eruit stemt krijgt zoveel wroeging naar die gast toe dat ze niet op hem stemmen. Russell snapt dat dan echter niet en zegt dat het spel daarom draait.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:43 schreef dfnk het volgende:
[..]
Russel was de beste strateeg die het spel heeft gekend en nooit heeft gewonnen.
Wel mee eens, Russell is wel 1 van de leukste spelers ever om naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Boston Rob heeft idd het meest perfecte spel binnen een seizoen gespeeld. Als je toch niet weet te winnen aan het einde mis je toch een facet van het spel, ook al ben je nog zo'n goede 'strateeg'.
Daarom wint ie ook wel de publieksprijs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Morera het volgende:
[..]
Wel mee eens, Russell is wel 1 van de leukste spelers ever om naar te kijken
Het is altijd geweldig om te zien hoe hij er zelf voor zorgt dat hij geen kans maakt om te winnen in een finale.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Morera het volgende:
[..]
Wel mee eens, Russell is wel 1 van de leukste spelers ever om naar te kijken
Maar dit ^ Sandra die won sloeg nergens op, echt geen terechte winnares. Slechte kwestie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Arth_NL het volgende:
En daarna iedereen behalve zichzelf de schuld geeft van zijn verlies.
[ afbeelding ]
Juist slim, met Russell in de finale komen, dan win je gewoon omdat iedereen een schijthekel aan hem heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef Morera het volgende:
[..]
Maar dit ^ Sandra die won sloeg nergens op, echt geen terechte winnares. Slechte kwestie.
Meh, niet mee eens ze is gewoon met mazzel onder de radar gebleven. Niet indrukwekkend.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Juist slim, met Russell in de finale komen, dan win je gewoon omdat iedereen een schijthekel aan hem heeft.
En toch een strategie die blijkt te werken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef Morera het volgende:
[..]
Meh, niet mee eens ze is gewoon met mazzel onder de radar gebleven. Niet indrukwekkend.
Het is maar wat je strategie noemtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch een strategie die blijkt te werken.
Zolang het een miljoen oplevert lijkt het me een valide strategie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:07 schreef Morera het volgende:
[..]
Het is maar wat je strategie noemt
Ik mot dr nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang het een miljoen oplevert lijkt het me een valide strategie.
Heb je misschien een linkje van een seizoen wat helemaal online staat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Vele oude seizoenen staan ook volledig op youtube.
Ja ik zal haar missen dit seizoen. De chicks worden een voor een eruit gegooidquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die RC heeft een verdomd mooi lichaam inderdaad. Ze is wel een echte vrouw tegelijkertijd, niet van die kleine meisjes die normaal gesproken in Survivor voor het vertier moeten zorgen.
En ze was een chick met personality, dat mist nogal eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef merino het volgende:
[..]
Ja ik zal haar missen dit seizoen. De chicks worden een voor een eruit gegooid
quote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef dfnk het volgende:
je hebt abby nog, een chick met personality..
Ze kan nog redelijk ver komen omdat ze irrationeel en vrij agressief is waarvan Pete gebruik van maakt die dus haar erin wil houden. En tot nu toe lijkt deze groep daar niet heel erg veel tegen te doen.quote:
Jij noemde haar een chick met personality. Het is dus gewoon een dom wicht en die streken van Pete bewijzen dat juist.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef dfnk het volgende:
[..]
Ze kan nog redelijk ver komen omdat ze irrationeel en vrij agressief is waarvan Pete gebruik van maakt die dus haar erin wil houden. En tot nu toe lijkt deze groep daar niet heel erg veel tegen te doen.
Ben benieuwd of ze volgende aflevering(en) een nieuw slachtoffer krijgt door haar gedrag of pete's streken.
En daarbij had hij de winst ook niet nodig, dan gun ik het mensen ook minder.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef merino het volgende:
Wtf, dat was zo'n beetje de meest geweldige survivor ep ooit. Die win van Penner, die tribal council waarbij bijna alles boven water komt, die hidden-immunity idol fake-out van Malcolm op het einde (eerste keer dat die zet ooit werd gedaan volgens mij).
Ik denk eigenlijk dat het goede zet is van Penner om niet met Jeff-aliance mee te stemmen. Was die Jeff ook echt enorm zat, wat een kut persoon. Blij dat hij ondanks zijn haat missie tegen Penner er nu gewoon eerder uit ligt.
ach dat gunnen vind ik zo'n bullshit. Dat verneukt voor mij Survivor een beetje. De grootste Survivor held ooit verdiende het ook niet maar won wel in seizoen 1.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En daarbij had hij de winst ook niet nodig, dan gun ik het mensen ook minder.
Nah, ik vind het altijd wel leuk juist als iemand die het geld echt goed kan gebruiken wint. Maar nog leuker als diegene het ook echt verdiend heeft inderdaad, door niet mee te liften maar door goed te spelen, op wat voor manier dan ook (sociaal, het winnen van opdrachten).quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef merino het volgende:
[..]
ach dat gunnen vind ik zo'n bullshit. Dat verneukt voor mij Survivor een beetje. De grootste Survivor held ooit verdiende het ook niet maar won wel in seizoen 1.
Dat men maar meteen volledig kansloos moet zijn omdat diegene rijk is of terugkerende speler vind ik erg jammer. Daar gaat het spel imo niet om.
Een Russell Hantz aan de andere kant verneukt gewoon zijn social game en dat is weer een ander soort niet-gunnen aan het einde.
Was dat niet Malcolm die voor Abi stemdequote:Op vrijdag 9 november 2012 03:30 schreef NECfan het volgende:
WTF Penner stemde voor Abi![]()
Hij was wel de laatste van wie ik zo'n blunder had verwacht....hij stelde notabene zelf voor met 6 man tegen die 4 te stemmen. Dat die Lisa daar niet aan meedeed kan altijd, maar dan nog had het 5-5 moeten zijn. Door zo'n blunder zit Penner nu in de minderheid....bizar. Of zou hij gewoon verkeerd begrepen hebben op wie zijn groepje gezamenlijk zou stemmen en dacht hij dat iedereen Abi ipv Pete zou stemmen?
Nee was echt Penner....kan je zien op het einde van de episode....tijdens laatste woorden Jeff laten ze alle votes zien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 04:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Was dat niet Malcolm die voor Abi stemde
Jonathan en Michael wilden gewoon Jeff eruit hebben omdat Jeff meerdere keren heeft aangegeven dat hij niet wil dat de terugkerende spelers winnen. Michael stemde rechtstreeks op Jeff en Jonathan stemde op Abi-Maria zodat het geen gelijkstand werd. Ze proberen de complotten zo open te breken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:30 schreef NECfan het volgende:
WTF Penner stemde voor Abi![]()
Hij was wel de laatste van wie ik zo'n blunder had verwacht....hij stelde notabene zelf voor met 6 man tegen die 4 te stemmen. Dat die Lisa daar niet aan meedeed kan altijd, maar dan nog had het 5-5 moeten zijn. Door zo'n blunder zit Penner nu in de minderheid....bizar. Of zou hij gewoon verkeerd begrepen hebben op wie zijn groepje gezamenlijk zou stemmen en dacht hij dat iedereen Abi ipv Pete zou stemmen?
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
De originele Ozzy was cool, bij zijn laatste seizoen was hij een buitengewoon vervelend mannetje geworden.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Note to self: morgen even kijken of er weer ponderosa eps op youtube staan.
Da kijk ik ook dat filmpje van jou even Morera
Die finale was ook een duidelijke one-man show, manipuleerde zijn tegenspeler in de finale ook een beetje (makkelijk) om zover te komen. Maar verder wel tof hoe hij eerder in het seizoen het hele vrouwen complot overleefde...quote:Op zondag 11 november 2012 07:08 schreef superniger het volgende:
Chris vind ik ook wel een held. Alleen maar bullshit aan de jury vertellen en toch winnen.
Jammer dat er maar 3 van te kijken zijn hier.quote:Op zondag 11 november 2012 03:01 schreef superniger het volgende:
er is ook een live after show:
en nog veel meer survivor video's op het CBS kanaal
http://www.youtube.com/user/CBS
Ik gun het haar van harte..wat is zij vervelend zeg. Echt zo'n schoolyard bullyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff in spoiler voor de mensen die nog willen kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar ff in spoiler voor de mensen die nog willen kijkenNee. Het is al vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja, ik vind Abi op Ponderosa ook een stuk leuker dan RC. Ze had wel het recht om er iets van te zeggen, maar om nou zooooo kinderachtig te blijven doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:46 schreef Deceit het volgende:
Wow RC is echt zoooo verbitterd. En Abi is zoooo leuk!
Door nadat Abi hem stiekem in vertrouwen nam over de idol die zij met RC deelde ( waarbij ze dus eigenlijk RC naaide ) , Pete meteen besloot om Abi tegen RC op te zetten om bewust voor een breuk tussen die twee te zorgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef Deceit het volgende:
Huh hoezo heeft Pete Abi genaaid?
Ja RC vond ik juist heel leuk, maar nu ik dit heb gezien.. Shame on RC & Twins
Ohhh zo, ja maar ik vond niet dat Pete Abi genaaid heeft. Enige die uiteindelijk genaaid is, was RC. En vond dat zo jammer, maar nu ik haar op ponderosa zo achterlijk zie doen, ben ik alleen maar blij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Door nadat Abi hem stiekem in vertrouwen nam over de idol die zij met RC deelde ( waarbij ze dus eigenlijk RC naaide ) , Pete meteen besloot om Abi tegen RC op te zetten om bewust voor een breuk tussen die twee te zorgen.
Hij heeft dat zelf in die aflevering nog trots staan uitleggen. Hij verplaatste de idol van de plek waar Abi en RC hem bewaarden, naar hun slaapplaats. Toen Abi daar achter kwam begon de oorlog met RC omdat ze RC niet meer vertrouwde en zich verraden voelde. Ze dacht dat RC de idol had opgegraven en dus ergens anders had verstopt. Dat was dus het hele plan van Pete.
Ze luisterde absoluut niet naar RC en er viel niet met Abi te praten, elke poging van RC werd door Abi weg gekrijst. Vervolgens heeft ze RC dus onterecht, het leven zuur gemaakt en het hele kamp tegen haar opgezet.
Maar het is maar een spel, Abi zit op Ponderosa lekker met Pete te kletsen en te schaken, nadat ze weet wat hij heeft gedaan. RC is veel te kinderachtig om er na zoveel excuses en sorry's van Abi nog zo sneu over te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, niet echt favorieten maar meer 'aparte' spelers imo ... en ook niet de meest toffe, maar ben benieuwd of het wat wordt ...
[ Bericht 24% gewijzigd door The_BoezelaaR op 17-12-2012 15:57:01 ]I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe seizoen wordt dus Fans vs. Favorites part 2.
Eens kijken of ik kan vinden wie er bij de Favorites zitten, want daar hangt het natuurlijk grotendeels vanaf of het cool wordt
edit: spoilert over de zeer waarschijnlijk terugkerende spelertsIk herken alleen de laatste twee. Van de rest zal ik een foto moeten zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, niet echt favorieten maar meer 'aparte' spelers imo ... en ook niet de meest toffe, maar ben benieuwd of het wat wordt ...Spoilers!
quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik herken alleen de laatste twee. Van de rest zal ik een foto moeten zoeken.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe seizoen wordt dus Fans vs. Favorites part 2.
Eens kijken of ik kan vinden wie er bij de Favorites zitten, want daar hangt het natuurlijk grotendeels vanaf of het cool wordt
edit: spoilert over de zeer waarschijnlijk terugkerende spelertsIk had idd al gelezen dat die cast terugkomt en dat het een 2e Fans vs Favourites wordt. Niet echt origineel moet ik zeggen en ik denk dat het een erg matig seizoen wordt. De enige die ik echt leuk vond in het betreffende seizoen was Brenda. De rest doet me niks of komt me zelfs de keel uit (Brandon, Dawn, Andrea, Corinne). Overigens ben je Francesca (Redemption) nog vergeten in je lijstje. Ik ben wel benieuwd naar ideeën voor nieuwe seizoenen die jullie hebben. Ik had zelf al gedacht aan Beauty vs BrainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, niet echt favorieten maar meer 'aparte' spelers imo ... en ook niet de meest toffe, maar ben benieuwd of het wat wordt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of een Family Members season waarbij er vader/zoon, moeder/dochter, vriend/vriendin etc meedoen. Iemand nog andere ideeën?
[ Bericht 1% gewijzigd door NECfan op 18-12-2012 04:33:17 ]
Ik heb die filmpjes niet gekeken, maar op basis van dat verschrikkelijk neppe lachje tijdens de laatste tribal council kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht dat ik RC wel cool vond in eerste instantie. Maar nu ik al die Ponderosa filmpjes de afgelopen weken heb gezien zouden ze haar geld moeten geven om haar stembanden te laten verwijderen
Ik ook!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Deceit het volgende:
Ben zo blij dat Brenda meedoet!
(als het waar is)
Nou man, gadverdamme, die onderbroek. Gelukkig censureren ze alles altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh die dwaas![]()
Dat was toch een half lulverhaal ofzo van die Special Agent? Met zijn roze onderbroek
Ik ben ook aan de slag geweest t afgelopen half jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorige jaar in een paar maanden alle seizoenen gekeken, ik kon gewoon niet meer stoppen.
Really? Ik zie alleen maar losers en een groepje die ik me niet eens meer kan herinneren.quote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef neggix het volgende:
Nou, toch wel aardige returning spelersBen benieuwd. Malcolm
![]()
Nu Russel nog terug
He Russell is dus de broer van die tv-dude die huizen opkoopt, verbouwd en verkoopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:35 schreef NotGuilty het volgende:
Wat een baggerselectie![]()
Echt, ik ben bijna al die mensen weer vergeten. Ik ken alleen Brandon,Erik, Cochran, Dawn en Malcolm nog. Erik was volgens mij die dombo die zijn idol weg gaf en er toen uit vloog.
Beetje jammer dit, dit zijn helemaal geen favourites.
[..]
Really? Ik zie alleen maar losers en een groepje die ik me niet eens meer kan herinneren.
Russell komt helaas niet meer terug die is er klaar mee. Hij maakt nu andere tv-programma's. Niet echt mijn ding.
Een zooitje "losers" die tegen nieuwe fanatieke fans moeten. Cochrain wil wat inhalen en misschien beter nadenkt, Philip was BAAS, Hantz met ze huilie gezeik, Andrea voor het genot, Malcolm omdat ie fokking de beste was, Branda had ook wel wat te vertellen en zag er ook wel leuk uit... Denk dat het wel aardig wordt.. En geen gezeur over de "expert" naar huis sturen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:35 schreef NotGuilty het volgende:
Wat een baggerselectie![]()
Echt, ik ben bijna al die mensen weer vergeten. Ik ken alleen Brandon,Erik, Cochran, Dawn en Malcolm nog. Erik was volgens mij die dombo die zijn idol weg gaf en er toen uit vloog.
Beetje jammer dit, dit zijn helemaal geen favourites.
[..]
Really? Ik zie alleen maar losers en een groepje die ik me niet eens meer kan herinneren.
Russell komt helaas niet meer terug die is er klaar mee. Hij maakt nu andere tv-programma's. Niet echt mijn ding.
Aparte keuze dat ze dat labiele jong weer van stal gehaald hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef rene90 het volgende:
De nieuwe aflevering net gezien, wel aardig maar niet echt iets speciaals imho. Wel een leuke afsluiter trouwens
Tekst selecteren en op dit dingetje klikken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef KingSamoa het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je een tekst als SPOILER kan markeren?
Russel Hantz vond ik dan weer een van de dieptepunten van Survivor. En ze blijven me die halve zool door m'n strot douwen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef KingSamoa het volgende:
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel mooi vind dat er meer mensen in Nederland naar Survivor kijken. Persoonlijk ben ik fan geworden van deze serie na seizoen 19. In dit seizoen domineerde Russel Hantz door 3 (!) immunity idols te vinden. Verder wist hij er ook voor te zorgen dat niemand hem eruit durfde te stemmen. Jammer genoeg is het wel zo dat je bij survivor een jury hebt waardoor het onmogelijk is om met zo'n Hantz strategie te winnen. Naast seizoen 19 vond ik het seizoen met BR en Phillip ook een geniaal seizoen. Vooral Phillip vond ik echt geniaal. Ik weet dat de ene hem haat en dat de ander van hem houd, maar ik ben dus iemand die houd van Phillip. Na een paar matige seizoenen op rij ben, wordt ik dus ook op mijn wenken bediend met het nieuwe seizoen! Ik heb net de eerste aflevering gekeken en hij is zeker niet tegen gevallen!
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je een tekst als SPOILER kan markeren?
Russell is ook een geval van love him or hate him..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Russel Hantz vond ik dan weer een van de dieptepunten van Survivor. En ze blijven me die halve zool door m'n strot douwen.
Ik moest er stiekem om lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef dfnk het volgende:
Het is een leuk begin en francesca weer als eerste eruit.. arme meid
haha ja ik ook. Ze was wel een goede toevoeging bij die proef, mja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moest er stiekem om lachen
Die zie je inderdaad van verre aankomenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh daar stel ik me niet teveel bij voor. Hij zal wel weer zo'n jezus-jankmoment krijgen waarbij hij het niet meer ziet zitten en zich afvraagt of de Russell methode wel zoden aan de dijk zal zetten.
Daar ben ik altijd het meest benieuwd naar in de eerste aflevering.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Leuk begin, prima cast denk ik. Veeeeel mooie vrouwen ook
Dat was ook wel echt fucking dom van die chick. Als ze het voor zich had gehouden en hem persoonlijk had gesproken had ze er nog een slaatje uit kunnen slaan misschien.quote:
ik denk dat dit juist de doorslag was voor de 2 mannen om op de de foursame te gaan stemmen. en zo wint ze ook het vertrouwen van haar alliequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt fucking dom van die chick. Als ze het voor zich had gehouden en hem persoonlijk had gesproken had ze er nog een slaatje uit kunnen slaan misschien.
Maar zo wordt ze ook "gevaarlijk", in de zin van dat ze tactisch denkt en scherp is. Als ze hem gewoon persoonlijk had gesproken had ze twee walletjes gehad. Als ze dan op het eind met het viertal over zou blijven, krijg je altijd een front van 2 tegen 2 of 3 tegen 1 waarbij zij dan de swingvote is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik denk dat dit juist de doorslag was voor de 2 mannen om op de de foursame te gaan stemmen. en zo wint ze ook het vertrouwen van haar allie
Meen je dat nou echt? Ik vind het juist tegenvallen dit seizoen. Normaal altijd wel 2 a 3, nu eigenlijk alleen Brendaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Leuk begin, prima cast denk ik. Veeeeel mooie vrouwen ook
Ja, paar aardige fans, al vallen die na het zien van ep2 wel een beetje tegen. En bij de favs zit idd Brenda, maar ook Andrea..die 2 alleen al zijn good enough for me, vooral Brenda (L)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 05:53 schreef NECfan het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Ik vind het juist tegenvallen dit seizoen. Normaal altijd wel 2 a 3, nu eigenlijk alleen Brenda![]()
Wel saai seizoen so far though
Op de een of andere manier staat die Andrea mij totaal niet aan. Snap ook niet precies waarom...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, paar aardige fans, al vallen die na het zien van ep2 wel een beetje tegen. En bij de favs zit idd Brenda, maar ook Andrea..die 2 alleen al zijn good enough for me, vooral Brenda (L)
En ik vermaak me er juist prima mee so far eigenlijk..leuk begin
mij wel, ze doet mee om te winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 05:58 schreef NECfan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier staat die Andrea mij totaal niet aan. Snap ook niet precies waarom...
Ja maar ze lieten dit keer wel zien hoe hij de rijst pakte en alles op de grond pleurde... Als ik m dat zag doen dan zou ik m heel graag op zn bek willen stompenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef Chrizs het volgende:
Word wel een beetje moe van dat je In 3 van de 4 "in the next episode" Brandon ziet ragen.
Laat de Russell in hem maar naar boven komen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:06 schreef Abed het volgende:
Brandon laat de Russell in hem los.
Beter dan constant bidden met Coach, dat was pas erg.
Ja, maar hij maakt het dan ook wel goed af.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Phillip is wel een baas bij de challenges though
Al regelt hij vooral goed dat hij steeds de boel af kan maken waardoor hij goed over kan komen
Ik kan me dat van zijn vorige seizoen helemaal niet herinneren. Hij is wel goed dit jaar inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar hij maakt het dan ook wel goed af.
Weet ik eigenlijk ook niet meer. Ik kan me vooral die rode onderbroek herinneren, helaas.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan me dat van zijn vorige seizoen helemaal niet herinneren. Hij is wel goed dit jaar inderdaad.
Ik vind die gezichten van zijn onderdanen zo priceless wanneer Philip ze een naam geeft. Dat gaat absoluut voorbij komen met de reunion show
De Nederlandse versie zap ik dat stuk altijd door omdat ik het teveel gezeik vind. Bij Survivor is het tenminste nog een beetje nuttig die tribal council en natuurlijk ook door de vragen van Jeff.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:56 schreef NotGuilty het volgende:
Dat komt natuurlijk omdat er geen Immunity challenge was en geen geroddel voor tribal counsil door de verliezende tribe. Dat is natuurlijk zowat de helft van een aflevering en meestal ook het leukste. Daarom was deze zo saai, het moest toch gevuld worden.
Ik denk niet dat dit gecast is, dan zou iedereen die nu mee doet goed moeten zijn in acteren, als je naar hun reacties en emoties kijkt. Zelfs die van de andere tribe. Als het gecast was, dan was Brandon trouwens ook wel terug naar het kamp gestuurd en had Jeff er nog een echte tribal counsil achteraan gegooid voor nog meer sensatie, nu koos hij ervoor om die mongool maar meteen weg te halen voordat er iets gebeurt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
De Nederlandse versie zap ik dat stuk altijd door omdat ik het teveel gezeik vind. Bij Survivor is het tenminste nog een beetje nuttig die tribal council en natuurlijk ook door de vragen van Jeff.
En eindelijk is dat tering joch eruit die Brandon, ik vraag me af in zulke situaties in hoeverre dit gecast is.
Philip en prima gehandeld gaat niet samen... Natuurlijk is Brandon een emotionele zeiknicht, maar die is ontvlamd door Philip. Met zn groepje en domme namen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gecast is, dan zou iedereen die nu mee doet goed moeten zijn in acteren, als je naar hun reacties en emoties kijkt. Zelfs die van de andere tribe. Als het gecast was, dan was Brandon trouwens ook wel terug naar het kamp gestuurd en had Jeff er nog een echte tribal counsil achteraan gegooid voor nog meer sensatie, nu koos hij ervoor om die mongool maar meteen weg te halen voordat er iets gebeurt.
Brandon wilde zich ook nog bewijzen tegenover zijn oom, die hem vorige keer tijdens de live show nogal liet merken dat hij flink teleurgesteld was, maar of dit nou geholpen heeft?![]()
Het enige waar ik echt van overtuigd ben qua gescripte momenten is de welbekende exit met dokters, die altijd rond aflevering 3 voorbij komt. Altijd een big exit voor een gescheurde nagel of een teen die ergens tegen aan is gestoten, een zogenaamde black out, noem het maar op.
Ik vind trouwens dat Philip zich goed inhield, ook al is hij een stuk ouder, Brandon is ook een volwassen kerel ( dat moet hij voorstellen ) dus er is geen reden om dan maar alles van hem te pikken, het is geen kind ofzo. Daarnaast zouden mensen onder die omstandigheden wel eerder hun zelfbeheersing verliezen, ik vind dat Philip dat prima heeft "gehandeld".
En Philip was ook niet te beroerd om tijdens Brandon's ontploffing nog even extra het vuurtje op te stoken door over Brandon's kinderen te beginnen. Ik vond trouwens dat Jeff Probst het goed onder controle hield.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Obama het volgende:
[..]
Philip en prima gehandeld gaat niet samen... Natuurlijk is Brandon een emotionele zeiknicht, maar die is ontvlamd door Philip. Met zn groepje en domme namen.
Haha ja klopt, dat was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En Philip was ook niet te beroerd om tijdens Brandon's ontploffing nog even extra het vuurtje op te stoken door over Brandon's kinderen te beginnen. Ik vond trouwens dat Jeff Probst het goed onder controle hield.
Vind ik onzin, Brandon wilde zelf bij dat kinderachtige clubje horen. Philip heeft prima gehandeld en doet het goed in de challenges, je bent niet verplicht om bij zijn alliance te horen. Brandon is gewoon een randdebiel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Obama het volgende:
[..]
Philip en prima gehandeld gaat niet samen... Natuurlijk is Brandon een emotionele zeiknicht, maar die is ontvlamd door Philip. Met zn groepje en domme namen.
Jeff hield het helemaal niet onder controle, Philip reageerde aanvankelijk helemaal niet, maar Jeff vroeg aan Philip om er op in te gaan. Daardoor laaide het verder op.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En Philip was ook niet te beroerd om tijdens Brandon's ontploffing nog even extra het vuurtje op te stoken door over Brandon's kinderen te beginnen. Ik vond trouwens dat Jeff Probst het goed onder controle hield.
Hij zei alleen maar iets terug omdat het van Jeff moest. Inderdaad knap van Jeff, opstoken en kalmeren tegelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als het niet om Philip en zijn superheldenclubje was gegaan, was Brandon wel om iets anders ontploft. Die jongen is gewoon ontzettend instabiel.
En ik kan het ergens nog wel begrijpen dat Philip op een gegeven moment ook dingen terug ging zeggen, Brandon bleef maar doorgaan.
Jeff heeft echt een talent voor dit soort situaties. Op hetzelfde moment dingen opstoken en kalmerend overkomen, knap hoor.
Ik denk dat we het hier allemaal mee eens zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 10:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tuurlijk is Brandon een randdebiel, maar ga nou niet doen alsof Phillip een volledig rationeel en kalm persoon is
Dat is net zo'n halve gare als Brandon, maar dan minus de bipolaire stoornis
quote:A TEASER of the post-Survivor:Caramoan Islands interview with Russell Hantz interviewing Brandon Hantz.
ja het is een beetje saai zo. ik ben wel benieuwd of phillip er nog een tijdje in blijft na de merge..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop echt dat Phillip eruit gaat volgende keer, kan die kop niet meer aanziennn
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef Xan21 het volgende:
Balennnn balen balen, spelers zoals die jank Dawn zijn echt waardeloos en krijgen het toch voor elkaar een goede strategische speler eruit te stemmen...Corrine maakte wel een fout. Ik zie niet in waarom ze de rest van het kamp de stemmen niet liet verdelen. Dan was het 3-3-6 geweest, en was ze ook niet door de mand gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop echt dat Phillip eruit gaat volgende keer, kan die kop niet meer aanziennn
Tevens schandalig als je in een 6-6 situatie ziet, en met je alliance 2 idols hebt, om daar geen gebruik van te maken.
Enfin, het is nu een zooitje en geen duidelijke lijnen wat voor ons het seizoen spannender maakt:)
Inderdaad, ze was een tribal te vroeg met schemen. Ze had inderdaad gewoon Sherri er uit moeten stemmen, desnoods met gesplitste stemmen. Lekker boeiend. Klein risico dat een van haar nieuwe alliance eruit gestemd zou worden als ze hen ingefluisterd had dat ze ook op Sherri moesten stemmen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel jammer, maar Corinne wilde gewoon te snel te veel.
Ja inderdaad, dat leek ook eerst het plan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was een tribal te vroeg met schemen. Ze had inderdaad gewoon Sherri er uit moeten stemmen, desnoods met gesplitste stemmen. Lekker boeiend. Klein risico dat een van haar nieuwe alliance eruit gestemd zou worden als ze hen ingefluisterd had dat ze ook op Sherri moesten stemmen.
Wel veel close-ups hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:32 schreef Tim86 het volgende:
Brenda speelt het erg passief dit jaar..jammer. Daardoor te weinig in beeld
Wat snap je niet? Ze zorgt niet voor spanning noch voor rellen oid, die tijd besteden ze dan liever aan Corinne of iemand anders die het spel uitbundig speelt en het voortouw neemt. Lijkt me nogal logisch anders zitten we weer te klagen dat er geen bal gebeurt, zoals dat bij Expeditie Robinson is. Je zag eerst ook niet zo heel veel van Dawn, nu wel omdat ze het spel begon te spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef NECfan het volgende:
[..]
Wel veel close-ups hoor![]()
Maar voor de rest idd helaas weinig inhoudelijks....terwijl ze toch zeker niet dom is. Zal wel de editing zijn maar ik snap het niet.
Ik wil gewoon meer Brenda!quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ze zorgt niet voor spanning noch voor rellen oid, die tijd besteden ze dan liever aan Corinne of iemand anders die het spel uitbundig speelt en het voortouw neemt. Lijkt me nogal logisch anders zitten we weer te klagen dat er geen bal gebeurt, zoals dat bij Expeditie Robinson is. Je zag eerst ook niet zo heel veel van Dawn, nu wel omdat ze het spel begon te spelen.
Eddy zie je ook niet veel, die speelt ook passief. Renold ofzo zie je al wat meer, omdat die namens hem en Eddy toch wat meer aan de touwtjes trekt. Sherri was een paar afleveringen terug veel in beeld want toen was ze met van alles bezig in het fanskamp. Dat ging toen nog over Shemar enzo, nu zag je haar amper omdat ze niet zoveel teweeg brengt.Ik vind het niet zo vreemd dat de mensen die op dat moment niks spannends toevoegen en geen beslissingen nemen etc, niet zoveel in beeld komen.
Ze speelt gewoon te passief op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |