DAS KK FIJN OM TE HOREN HÉ XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAHA DIE HEK NOGNIE EERDER GEHOORD XD
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
2e keer van vandaag dat we hetzelfde hebben
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]KutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Gewoon sneller zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het komt zo weinig voor dat ik een keer de lapo heb.. en als het gebeurd, gebeurd het onverwachts en dan moet iemand de glorie ook nog van mij afpakken.
Janken dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het komt zo weinig voor dat ik een keer de lapo heb.. en als het gebeurd, gebeurd het onverwachts en dan moet iemand de glorie ook nog van mij afpakken.
Hard leven van de groningse straat ditquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
AUFMACHEN JAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bom? DE DUITSERS KOMEN, SNEL NAAR DE BUNKERS
Cool story, tell me morequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik liep vanmiddag in een kansenbuurt in Utrecht, lopen er twee jochies van ongeveer 5 jaar met een volwassenenfiets te slepen die op slot staat
Ik ga welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dimens moet ook weer meedoen hoor.
Ja toen ging 1 Frits die ik ken in een winkelwagentje zitten en toen kwam er een 3 jarig jochie aan en zei: "Het is geen spelletje hoor"quote:
Shaun of the Dead.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja toen ging 1 Frits die ik ken in een winkelwagentje zitten en toen kwam er een 3 jarig jochie aan en zei: "Het is geen spelletje hoor"
Nu is het verhaaltje voor het slapengaan voorbij
Val niet op het spoor morgen, of welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou het voor gezien Fritsen. Iedereen weltrusten, behalve DV.
Zo lief dit meisjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Val niet op het spoor morgen, of wel
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
Die vent wil een intellectuele vrouw, maar hij weet niet hoe hij het moet uitspreken.
Niveauimpressiequote:
jij wil nooit, waarom zo preuts?!quote:
ik at net een hele gekke deegbal het was wel lekker groetjesquote:
wat?quote:
geen thaisequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Dientje12 het volgende:
Boterbartje je moet naar zo'n gogo club gaan en dan drankjes voor die meisje kopen en dan meenemen naar je hotel
Naar huis vliegen en 24/7 FOK!kenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb bedbugs plekje op m'n hand zitten
wat nu
Mijn telefoon is gevallen ik wil hem graag ter reparatie versturen aangezien ik dat onderdeeltje nergens online kan vinden.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn telefoon is gevallen ik wil hem graag ter reparatie versturen aangezien ik dat onderdeeltje nergens online kan vinden.
zeg dat iemand anders het liet vallen en je neit doorhad dat die kapot was, vervolgens totalloss verklaring van je provider meesturen en tadaaquote:
watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg dat iemand anders het liet vallen en je neit doorhad dat die kapot was, vervolgens totalloss verklaring van je provider meesturen en tadaa
wat zijn dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Boterbartje het volgende:
echt ik hoop niet dat het bedbugs waren die ik op me had, als ze in m'n tas gaan zitten is het over met de pret
als je zeker wil zijn verbrand je alvast je tas, en koop je soortgelijke spullen in en een nieuwe tas :pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef Boterbartje het volgende:
neee dat spul bijt en gaat daarna in je kleren en meubelen zitten en dan moet je verdelgen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
als je zeker wil zijn verbrand je alvast je tas, en koop je soortgelijke spullen in en een nieuwe tas :p
oh, ik wou alleen maar helpenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tas was dicht dus, ik ga nu denk ik gewoon m'n kleren die ik aan heb wassen en klaar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
als je zeker wil zijn verbrand je alvast je tas, en koop je soortgelijke spullen in en een nieuwe tas :p
1 backpack, ong 15/16 kg nuquote:
2 korte broeken 2 tshirts 2 lange broeken ondergoed sokkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee
Hoeveel setjes kleding heb je mee?
Leuk wanneer je 2 weken op 1 plek bent, niet wanneer je meerdere plekken gaat en op rondreis bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als ik op vakantie ga neem ik al een koffer van 19 kilo mee
Laat je je kleding dan soms achter?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2 korte broeken 2 tshirts 2 lange broeken ondergoed sokken
nu nog over:
2 korte broeken 5 shirts en 1 lange broek
Ik ga nooit op rondreisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk wanneer je 2 weken op 1 plek bent, niet wanneer je meerdere plekken gaat en op rondreis bent
Mooie tas welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
fuck man ik heb dus niet alleen op m'n hand maar ook onderrug met bultjes. Straks warme douche en kleding gelijk naar de laundry en m'n tas onderspuiten met anti-muggen-spray
ik weet ik weetquote:
Yay!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK BEN AANGENOMEN OP MN NIEUWE OPLEIDING![]()
Gefeliciteerd wijfie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
ZET HET OP JE FBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ook over mij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over fokkers btw
We weten allemaal over wie jij gedroomd hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over fokkers btw
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankje![]()
[..]
ZAL IK DOEN
nerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik niet meerIk herinner me Drommeldaris, Omdatappel, Furdinand, Uft, Spouwer en Dientje
Pimmetje zat er gek genoeg niet in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie jij gedroomd hebt.
Dat moet een spannende droom geweest zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik niet meerIk herinner me Drommeldaris, Omdatappel, Furdinand, Uft, Spouwer en Dientje
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, wie niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pimmetje zat er gek genoeg niet in.
Gister over die man in je UI gedroomd trouwens.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pimmetje zat er gek genoeg niet in.
Gister over die man in je UI gedroomd trouwens.
jij bent echt sneuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hou je waffel kankerkindquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef Intronic het volgende:
godverdomme ik probeer jullie iets bij te leren negeren het gewoon he kneuzen
Ja is wel logischquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Te weinig beeldmateriaal van je gezien om je te onthouden denk ik.
Het lukt je niet en dan zijn wij de kneuzen, echt ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef Intronic het volgende:
godverdomme ik probeer jullie iets bij te leren negeren het gewoon he kneuzen
In Nederland ligt zowat alles om de hoek.quote:
't kon zo mijn docent geschiedenis zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lukt je niet en dan zijn wij de kneuzen, echt ook.
hoi wie ben jij XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lukt je niet en dan zijn wij de kneuzen, echt ook.
kom vechten dan morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij bent uitgesloten heeft toch geen nut bij jou
De mijne sloeg altijd op willekeurige momenten op tafel. Ook leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't kon zo mijn docent geschiedenis zijn
zegt diegene die niet verder komt dan Nederlandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet zeuren, Nederland is klein vergelijken wereldschaal.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne sloeg altijd op willekeurige momenten op tafel. Ook leuk.
Daarvoor hoef ik Nederland niet uit stoeptegel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zegt diegene die niet verder komt dan Nederland
Maar ja, je bent dus best wel dichtbij
Ik had juist een Hongaar die professioneel viool had gespeeld en soms concerten gaf, dat was best tof.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Of muziekdocenten die zo gestrest waren dat ze met drumstokjes en keyboards gingen gooien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja is goed, ik wil wel haren trekken en krabben oke
Die van mij ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne sloeg altijd op willekeurige momenten op tafel. Ook leuk.
hoe weet je of iets een lange afstand is als je niet uren in een vliegtuig of op een boot hebt gezeten groetjes just sayin grquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik Nederland niet uit stoeptegel.
kaarten enzulksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe weet je of iets een lange afstand is als je niet uren in een vliegtuig of op een boot hebt gezeten groetjes just sayin gr
Maar ja, groningen is verdomt dichtbij en ov dus ja om de hoek enzo enzo
Dies eraf gehaald. Kijk op mijn facebook voor de link van PowNews.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:22 schreef Boterbartje het volgende:
wie wil even die youtubeclip van diekleine turkjes posten?![]()
ik wil die nu zien nu ik weer youtube kan draaien
Ik niet, ik moet nu gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:22 schreef Boterbartje het volgende:
wie wil even die youtubeclip van diekleine turkjes posten?![]()
ik wil die nu zien nu ik weer youtube kan draaien
Ik weet toch ook niet wat ik kan verwachten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
mooie betogen maak jij als je denkt dat dat er een was
welken linkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dies eraf gehaald. Kijk op mijn facebook voor de link van PowNews.
quote:i finish to download bully in utorrent but its not finish...but its 100% it said SEEDING..what im gonna do pls help me!! >.
ga slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
ja inderdaad ik ben het met u eens groeten van erika
laterder hoor omg ik zit hier nog te chille omgquote:
wat is datquote:
jawel jawel, anders hebben baggeraars geen werk meer!quote:
2x posten was niet nodig geweest liefjequote:
jawel ik zei; in before en toen kwam het ook nog omg ik ben helderziend, ik zie je toekomst voor 15 breezersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
2x posten was niet nodig geweest liefje
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Trollscience het volgende:
flikker gewoon op man, je bent irritant en niet grappig.
Jij mag ook wel even dimmen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:05 schreef Trollscience het volgende:
flikker gewoon op man, je bent irritant en niet grappig.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Anders zou ik niet baggeren natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik bedoel dat zou complete waanzin zijn
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een sixpack breezers doe ik het ook voor.
Goeiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kaart vol is krijg je een gratis ban.
Ik vraag mij wel eens af heh. Wanneer is zo'n kaart eigenlijk vol? Hebben sommige users een grotere kaart?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kaart vol is krijg je een gratis ban.
Het is geen automatisme, als wij denken dat er een grens bereikt is melden wij een user bij de FA's en die bekijken de notes en beoordelen of een ban nodig is en zo ja hoelang.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af heh. Wanneer is zo'n kaart eigenlijk vol? Hebben sommige users een grotere kaart?
Bij sommige users is dat al bij 3 notes en bij een ander pas na heel veel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen automatisme, als wij denken dat er een grens bereikt is melden wij een user bij de FA's en die bekijken de notes en beoordelen of een ban nodig is en zo ja hoelang.
Dat is goed genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent me in ieder geval niet negatief opgevallen de laatste tijd
Jij weet, pistache notenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
waarom heb ik alweer noten erbij gekregen.
ik wil gewoon cashew of het liefste die groene
oh ja ik ga straks maar even zak halen en smullenquote:
BB heb je al een chick gepaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ja ik ga straks maar even zak halen en smullen
hele thailand zit toch vol met 7-elevens, dat is ongezond
ja wat denk je dan, dat ik 2,5 maand alleen cola drink en aan m'n eigen pik sjorquote:
ja eigenlijk wel na al je ontkenningenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja wat denk je dan, dat ik 2,5 maand alleen cola drink en aan m'n eigen pik sjor
wat watquote:
Jammer, je doet het hoerenlopergenootschap hier op Fok! pijn met dat bericht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat wat
ik heb alleen geen hoertje gehad nee
heb ik toch allang gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
zou ik foto laten zien van mezelluf onderwatur?
ik heb alleen maar het gratis gedeelte van het vrouwenaanbod onderzochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, je doet het hoerenlopergenootschap hier op Fok! pijn met dat bericht.
[..]
heb ik toch allang gezien
P_zquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kan het niet meer aan, 4.5 dagen zonder fok
Tegen mij geen sorriej zeggen, ik hoor daar niet bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar het gratis gedeelte van het vrouwenaanbod onderzocht
ok ok sorriej
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Kusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik kan niet slapen, ik tril helemaal, alles
hoezo was je haar kwijtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef Boterbartje het volgende:
maar er lopen hier wel een paar lekkere thaise chickies rond wel
naja ik stond dus zo'n thais meisje zo blabla ze drukt ook echt haar borsten in m'n gezicht
beetje zoenen enzo en toen was ik haar kwijt
toen maar amerikaanse meegenomen
neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
misschien is de oplossing de intercity tussen rotterdam en den haag wel
was zo'n feest in zo'n club en die shit gebeurd dan weetjewel. ik ging naar het strand want daar kon je onder zo'n brandende limbostok door, als je haalde kreeg je shotje dusquote:
aah ben je nog maar net 17?quote:
sinds begin januari alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
aah ben je nog maar net 17?
achtelrijke brief wel gr gr kus
ahhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
was zo'n feest in zo'n club en die shit gebeurd dan weetjewel. ik ging naar het strand want daar kon je onder zo'n brandende limbostok door, als je haalde kreeg je shotje dus
boose before ho'squote:
serieus hihihi wat liefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:33 schreef Beach het volgende:
oke later was weer gezellig ik kijk uit naar je volgende update mattie (elke dag kijk ik)
Ach, ik voelde me niet beledigd ofzo. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik vond 1 ding beetje asociaal van mij, ik bleef gewoon zitten toen je me hand en kusje gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |