WOOOOW DUDE, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
Gffoodsammme jongenszzzz dAttt texxxelz spirngtiji beir is lkkeeerrr
Zeg, ga jij eens even heel snel van Texel genieten, in plaats van hier rond te hangenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom verdorie toch niet dagelijks op Texel mannn
Ik toch ook niet, maar je kan het hier ook kopen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom verdorie toch niet dagelijks op Texel mannn
yuktwitter:EricCorton twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 18:55:33#WEEEEEKEEEND #ekstraweekend #3fm #hekstek #zadelvlees #schimmelsnee #okseltaart #penispulp #kleefspleet #biertrut #zeepslee Te vroeg?????? reageer retweet
quote:
nope, eric van der hof (van het blok en van roberto jacketti en de scooters)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:06 schreef Timo20 het volgende:
Ekstra Weekend!![]()
![]()
![]()
freewheel friday?
[..]![]()
![]()
hebben net aardappel wedges met shoarma op
WIE?!?!?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, eric van der hof (van het blok en van roberto jacketti en de scooters)
en tis een usa-pizza. met worst en honingmosterdsaus
quote:
Ga slapen, zeik niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef minthy het volgende:
Ik faal... Had zin om een avond bij De Kansel aan de bar te hangen, WhatsApp m'n vriendin, had ze net haar neefje beloofd dat hij kon logeren.
Had ik maar een uur eerder de briljante ingeving gekregen...![]()
![]()
Met andere woorden: ik ben gedoemd hier rond te hangen vanavond
je kunt ook alleen naar De Kansel gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef minthy het volgende:
Ik faal... Had zin om een avond bij De Kansel aan de bar te hangen, WhatsApp m'n vriendin, had ze net haar neefje beloofd dat hij kon logeren.
Had ik maar een uur eerder de briljante ingeving gekregen...![]()
![]()
Met andere woorden: ik ben gedoemd hier rond te hangen vanavond
Flikker een eind op, ik zeik niet en ga nog lang niet slapen!!quote:
ken ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |