Ik ben daar weg, gwoon werkloos alleen lekkr studeren en chillen met mattiesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb al college gevolgd vandaag mattie. En jij dan, moet je geen vakkenvullen of banken gooien?
Dan heb je genoeg tijd om A2 racer elke dag een keer uit te spelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ben daar weg, gwoon werkloos alleen lekkr studeren en chillen met matties
Wat doe je wijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg tijd om A2 racer elke dag een keer uit te spelen
Regel een is : Speel nooit de spellen waar je een goede herinnering aan hebt nu nog een keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg tijd om A2 racer elke dag een keer uit te spelen
Met stemmen van CARLO BOSZHART!!!!quote:
De enige uitspraak van de oude Kraaij in dat spel was: 'goede wijn behoeft geen krans'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef pussywillow het volgende:
Competitie Manager 97/98, met Hans Kraaij Sr.
[ afbeelding ]
Davilex
Sommige mannetjes konden gewoon niet verder dan 3 meter passen in dit spelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef pussywillow het volgende:
Competitie Manager 97/98, met Hans Kraaij Sr.
[ afbeelding ]
Davilex
Ik had een hekel aan voetbalspellen, maar deze vond ik zo geniaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wie herinnert zich dit nog:
[ afbeelding ]
quote:
Memoriesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook gespeeld? Gratis bij je ABN Amro-rekening
Haha, dat was ook geniaal. Alleen het speerwerpen was veel te moeilijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:46 schreef Micson het volgende:
Is dat Knudde spel nog ergens te downloaden, ik MOET dat nu nog eens spelen!
Via PM alsjeblieft?
Volgens mij is dat allang abandonware > legaal gratis overal te downloadenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:46 schreef Micson het volgende:
Is dat Knudde spel nog ergens te downloaden, ik MOET dat nu nog eens spelen!
Via PM alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |