quote:
Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
A2 racer 2!!! Op het Binnenhof de derde laatste boog aan de rechterkant doorrijden en Je reed buiten de kaart!! Epic was dat.
Deze was echt briljant. Met een big-ass machinegeweer en een vlammenwerper al die muizen knallen en roosterenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:39 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die de *echte* redcat niet kennen, voordat er allemaal rekenspelletjes van werden gemaakt enzo
Wilde net dit posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:39 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die de *echte* redcat niet kennen, voordat er allemaal rekenspelletjes van werden gemaakt enzo
Ik ook! Ik weet ook niet meer waaromquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik vroeger echt een heel leuk spel maar ik weet niet meer waarom
Skkltjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:28 schreef PietPossum het volgende:
[ afbeelding ] ik had dit ontzettende pauperspel van Davilex, A2 racer en vakantie racer. Allemaal volledig kut, blij dat ze gekapt zijn met die onzin.
Het enige wat ik me nog van competitie manager kan herinneren is het verschrikkelijk commentaar, 100x 'en de beer is los' per game.
Natuurlijk niks naast Fifa 98!
rot op!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:28 schreef PietPossum het volgende:
[ afbeelding ] ik had dit ontzettende pauperspel van Davilex, A2 racer en vakantie racer. Allemaal volledig kut, blij dat ze gekapt zijn met die onzin.
Het enige wat ik me nog van competitie manager kan herinneren is het verschrikkelijk commentaar, 100x 'en de beer is los' per game.
Natuurlijk niks naast Fifa 98!
Dit spel heb ik echt helemaal kapotgespeeldquote:
Volgens mij had ik hier een demo vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kent deze eindbaas nog?
Max en het gele-sokjes spook was dat, heb ik ook kapot gespeeld vroegerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt een demo van 1 plaatje en dan kan je 3 dingen aanklikken en dan moet je het spel al kopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier een demo vanEn toen zei zo'n motherfucker dat ik in de kelder mocht kijken maar daar was niks te vinden en toen was de demo afgelopen
Haha, Dave, die heb ik nog op diskette orgineel hier liggen, ook catacomb 3d en Keenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dangerous Dave is alleen voor de eckte oldschool bazen.
Die had ik allang genoemd, maar een bazen spelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijstandsuitkering?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier een demo vanEn toen zei zo'n motherfucker dat ik in de kelder mocht kijken maar daar was niks te vinden en toen was de demo afgelopen
Heb al college gevolgd vandaag mattie. En jij dan, moet je geen vakkenvullen of banken gooien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |