Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Join the club.quote:
Meer slikkenquote:
quote:
gesliktquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij trekt het net een beetje weg.
Ik denk dat ik te weinig slaap heb gehadquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij trekt het net een beetje weg.
Dat is waarquote:
C_A mag van mij best wat hebben. Zo ben ik wel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik heb het al gehad
Dit is niet eerlijk
nah krijgt al genoeg van mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
C_A mag van mij best wat hebben. Zo ben ik wel.
Wie zitten er allemaal in de TC?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef kree het volgende:
laat me weer eens terug in TC...
Kon niet eens antwoorden meer.
Stelletje klootzakken
ja sorry moet andere ook voorzienquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet genoeg
Anders had ik geen keelpijn gehad
hard knock life hoor heb jijquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef kree het volgende:
laat me weer eens terug in TC...
Kon niet eens antwoorden meer.
Stelletje klootzakken
Ja zolang je je bek houdt dan ben je welkomquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in de TC?
Is het daar nog een beetje gezellig?
Ik word al minder hyper... zo laptopje uitzetten
Verras me maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg wat moet ik doen om dit te herstellen schatje
Okquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef Tangledup het volgende:
Even in het kader van de Anonieme Fokkers.
Als ik morgen hier post, schop mijn luie reet dan alsjeblieft van dit forum af.
Ik moet echt serieus aan de slag voor mijn werk
quote:
Ik was ff raps aan het maken manquote:
quote:me gevoel is slecht tog hou ik het op zwijgrecht zodat ik laat merken dat ik tegen belijd vecht onthoud zwijgrecht is van 1e rang kreeg dese mentaliteit mee omdat ik op de strate hang, als ik buitte rondloop kijk ik altijdom me heen volgens doktoren ben ik chyzofreen dagelijks gekke vertoning bij stress gaat er een koevoet ttussen een deur van een woning, ik ben niet van de cokelijn bel mij met tips wanneer de kluizen groot zijn free fi free jayjay
quote:
Intronic is 1.50 groot en heeft het over bigquote:
ja dat is big als je het vergelijkt met jou kneusquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic is 1.50 groot en heeft het over big
Ik ben groter dan jouquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja dat is big als je het vergelijkt met jou kneus
1,50? Nee joh hij is niet kleiner dan jofuquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic is 1.50 groot en heeft het over big
Ik ben groter dan intronicquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1,50? Nee joh hij is niet kleiner dan jofuhij is net zo hoog als ik
quote:
Ik twijfelde alquote:
haha jaloersquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
en niemand geeft een neuk ga samzz neuken die is 1.21
Waarom doet iedereen die nou steeds fout?quote:
Ik ben allochtoon dus ik mag dat fout doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen die nou steeds fout?
Het is toch: Ik ben groter dan jij bent
en niet: Ik ben groter dan jou bent?
Niks d'r van!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon dus ik mag dat fout doen
nee jij bent gewoon een mongoolquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon dus ik mag dat fout doen
We hebben het over afkomstquote:
STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-RAIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Gratis eten, gratis zuipen. Dank je wel school.
Waarom was ik niet mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Gratis eten, gratis zuipen. Dank je wel school.
jezelf quoten, mongoolquote:
Maar twee strikes gegooid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-RAIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEE
Je had meegekund, we hadden een bon voor 5 personen en we waren met zijn vieren.quote:
ja maar ik ben skeerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar twee strikes gegooid.
[..]
Je had meegekund, we hadden een bon voor 5 personen en we waren met zijn vieren.
Meer bier voor ons.
Ik ook, heb godverdomme gereisd op de OV kaart van mijn moeder.quote:
Snarf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stomme blondine, ga uit m'n hoofd, zo kan ik niet slapen
ja maar jij bent wel lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is correct, maar toch ben ik niet kleinen Snarf is kleiner dan mij
Whutquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ik vergeet de dag dat ik Intronic tegenkwam in de KSC nooit meer. Eindelijk iemand met humor tussen de inteeltjes.
haha ja man dat was bazigquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ik vergeet de dag dat ik Intronic tegenkwam in de KSC nooit meer. Eindelijk iemand met humor tussen de inteeltjes.
vind je?quote:
Ik wil je zaterdag wel even een knuffeltje geven, hoor.quote:
gaarnequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je zaterdag wel even een knuffeltje geven, hoor.
Hallo vriendjequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit wordt zo wel een groot vriendjes en vriendinnetjes topic zeg.
Jammer dat jij altijd weer overal buiten valt hequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja echt he!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
jaloers jongen dat jij nog steeds eenzaam thuis zitquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoi vriendinnetjequote:
Zie geen kandidaten voor mezelf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Axel1988 het volgende:
Het wordt tijd dat hier eens wat mensen seks met elkaar gaan hebben, voordat ze gefriendzoned worden.
Mag ik zelf kiezen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Axel1988 het volgende:
Het wordt tijd dat hier eens wat mensen seks met elkaar gaan hebben, voordat ze gefriendzoned worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |