quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Nee, er zitten gewoon een paar achterlijke bosmongolen tussen.
Sorry man, ik ga al.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Jij noemt het een paar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Jij was toch die gene die mij die gitaar aanraadde? Was dat deze? http://www.feedbackmusic.(...)rig/100005486/104041quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij noemt het een paar?
Als je een harp ziet tel je ook twee snaren?
Ik zag deze op internet staan:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:30 schreef Ulx het volgende:
Dat is hem. Het is een prima beginnersgitaar (en zoals je zag, ook gevorderde spelers gebuiken hem soms.).
Ik speel meestal onversterkt thuis. Om te oefenen is dat wel handig omdat je je fouten helemaal snel hoort, en dat ding is hol dus het kan prima. Als ik versterkt en door een distortion speel valt het me minder op als ik de mist in ga.
Ik rag wel af en toe door een ouwe Peavey basversterker. Maar ik wil, denk ik, een Vox of een Orange of een Fender buizenversterker gaan kopen. Maar die zijn nogal prijzig. Ik koop liever iets dat ik ook mee een klein podium op kan nemen dan een ding wat alleen thuis/oefenhok capabel is.
En nee. Geen audio, geen video. Ik speel pas sinds een paar maanden weer dus het heeft weinig nut nu. Hoewel andere users redelijk regelmatig hun dingetjes posten ter lering en (leed)vermaak, doe ik dat niet.
Dus je bedoelt te zeggen dat de OUD SC verneukt wordt doordat er hier wat users nogal geïrriteerd op je reageren?quote:
Let jij eens op je woorden jongeman.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Braddie het volgende:
Wat een ***.... laat mij hier lekker posten en loop niet op me te ***, dit hele topic word verneukt zo.
niet alleen dit topic.... ELK topic.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Trouwens, dat stukje in mijn UI uit de clip van Pantera - 5 Minutes Alone (dit stukje zit rond de vier minuten) is niet echt goed voor je gitaar, wel?
Ik niet hoor. Of toch wel? Of toch maar niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
En tevens braddie als we hier een poll zouden houden. Dan zou 90% van dit topic willen dat je hier opzout.
Nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Of toch wel? Of toch maar niet?
Ja hoor, gewoon een divebomb met je Floyd, kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Trouwens, dat stukje in mijn UI uit de clip van Pantera - 5 Minutes Alone (dit stukje zit rond de vier minuten) is niet echt goed voor je gitaar, wel?
Divebombsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon een divebomb met je Floyd, kan geen kwaad
Prima dat hij hier af en toe post, opzich wel vermakelijk. Maar niet tof dat 'ie praat en advies geeft over dingen waar hij geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Let jij eens op je woorden jongeman.
En tevens braddie als we hier een poll zouden houden. Dan zou 90% van dit topic willen dat je hier opzout.
Ook niet echt in gitaren volgens mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef Ulx het volgende:
Klinkt lekker en het zal best een leuk ding zijn, maar ik heb me nog niet heel erg in versterkers verdiept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |