het ga je goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gezellig
Nou nog veel gitaarplezier hier
wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Braddie het volgende:
Vanavond met de robberts sessie band allright now spelen, helemaal geen zin in... ik moet de eerste solo spelen op gitaar en met nog 2 andere ook nog de slagpartij ...
dat word watheb er nul vertrouwen in...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Dit topic gaat echt naar de kloten. Tot ziens
Dat zeg ik al maanden!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Dit topic gaat echt naar de kloten. Tot ziens
Er gebeurt toch niks aan. Modjes doen niks want daar is geen 'reden' toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat zeg ik al maanden!
Dit is een topic op gitaristen te helpen en tips te geven, maar dat werkt niet echt als er mensen tussen zitten die compleet uit hun nek lullen.
Nofi.
Aangepast.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ach zo gaat dat met SC's altijd, de leuke tijd is al een paar maandenjaar voorbij, maar dat komt vast wel weer terug als er weer wat users 'wisselen' een paar eikels die het verzieken voor de rest opbokken.
Ik wilde het dus subtiel zeggen en verwachtte dat iedereen toch wel zou begrijpen wat ik eigenlijk bedoeldequote:
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde het dus subtiel zeggen en verwachtte dat iedereen toch wel zou begrijpen wat ik eigenlijk bedoelde![]()
.
Alsof ze nu weg gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.
Ja, zo is het leven helaasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.
Je doelt op dit topic? Ohneewacht, er staat 'leuk'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef Ulx het volgende:
Ik zit nu met de kinderen in de ballenbak. Da's ook leuk.
Dat is wel baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef genakt het volgende:
Ach ja ik ga morgen ochtend lekker naar curacoa dus fuck dit topic!
Naisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef genakt het volgende:
Ach ja ik ga morgen ochtend lekker naar curacoa dus fuck dit topic!
Die hoef ik niet te zien hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we die 'bepaalde users' niet meesturen?
ik ga wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we die 'bepaalde users' niet meesturen?
Duw ze uit het vliegtuig boven de oceaan dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te zien hoor
niet hier en al helemaal niet daar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duw ze uit het vliegtuig boven de oceaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |