ben in mijn hometown lekker bij mijn ouders. domste keuze dat welquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben in mijn hometown lekker bij mijn ouders. domste keuze dat wel, maar had geen zin om te koken
haha kan gebeuren, straks wel ff brandpunt denkquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben in mijn hometown lekker bij mijn ouders. domste keuze dat wel, maar had geen zin om te koken
ja harde leven g, ik bespaar zo wel eckermannetjes als een malequote:
ah fak man, bp komt altijd hard. ben eens van die tafels gevallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha kan gebeuren, straks wel ff brandpunt denk
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah fak man, bp komt altijd hard. ben eens van die tafels gevallen.
als ik ga ga ik hard, ga niet met een semi dronken kop stoer doenquote:
ik doe nooit stoer, nergens voor nodigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik ga ga ik hard, ga niet met een semi dronken kop stoer doen. Trouwens al een tijdje niet meer uit geweest in tilly.
ja maar jij bent stoer geboren. ik ben een autist met vette metal haren en berenshirts. ik moet mij anders gedragen anders geen chicks jwtz.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik doe nooit stoer, nergens voor nodig
doe wolvenshirts aan, chicks liggen aan je voetenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar jij bent stoer geboren. ik ben een autist met vette metal haren en berenshirts. ik moet mij anders gedragen anders geen chicks jwtz.
ja maar de haters maat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
doe wolvenshirts aan, chicks liggen aan je voeten
masturbeershirts zekerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar jij bent stoer geboren. ik ben een autist met vette metal haren en berenshirts. ik moet mij anders gedragen anders geen chicks jwtz.
SSSssssSSSssssSSSSS*tongetje*SSSsssSSsssSSS*Tongetje*SSSsssSSquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
slangen shirts zijn beter dan wolvenshirts
ja toch met vlekken uitgaan dat is hoe ik roll.quote:
watquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
SSSssssSSSssssSSSSS*tongetje*SSSsssSSsssSSS*Tongetje*SSSsssSS
studenten gasten haten mij omdat ik niet uit brabant kom. Dus andere tongval en gelijk ander karakter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |