een beetje gay ben je zeker jaquote:
Een bruinequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb er een smiley mee op mijn buik getekend
Goed plan, ik doe met je mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weer tijd voor een biertje na deze clip.
Die hebben dan geen humorquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik liet dit filmpje een keertje aan klasgenootjes zien. Ik was de enige die lachte
Ripquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg zo vol, ik heb buikpijn
can't, move
Straks spat het allemaal uitelkaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
volgens mij drukt m'n maag tegen mn lever aan, ik voel het gewoon
stel je voor dat m'n maagwand uitscheurt en dan al het eten los in mn lichaam komtquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks spat het allemaal uitelkaar
gadverdammequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stel je voor dat m'n maagwand uitscheurt en dan al het eten los in mn lichaam komt
En al dat maagzuur wat je organen verteerd, en dan poep je al je verteerde organen uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stel je voor dat m'n maagwand uitscheurt en dan al het eten los in mn lichaam komt
haha maak picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hierdoor heb ik mijn facebook verwijderdquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef Trollscience het volgende:
hippe moeders in de veertig met facebook
ik zal ff zefggen dat ze je niet meer moet benaderenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef Trollscience het volgende:
hippe moeders in de veertig met facebook
kruip jij even in mij om te kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
alle ingewanden nog op de originele plek?
kom je voor het eerst in het poesje van dv intronic.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kruip jij even in mij om te kijken.[ afbeelding ]
de vorige keer mocht het anders nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kruip jij even in mij om te kijken.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezien. Nu bij het stuk dat hij die vrouw vermoord.
zou hij een krukje nodig hebben om bij die mic te komen ?quote:
Dat je dat kan kijken, omgquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezien. Nu bij het stuk dat hij die vrouw vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |